Never be affraid to dream!

30.07.2007., ponedjeljak

Golotinja u susjedstvu

I tako otvaram ja danas ujutro (u 13:00) sati škure od prozora (grilje), tj.krenula sam ih otvoriti ali sam čula susjedove turiste Čehe i bacila oko prije nego sam otvorila i što li sam vidila? Čeh, debeli Čeh neki, potpuno GOL, G-O-L! Izašao u dvorište i priča sa svojom ženom i kćerkom ne razmišljaujući o tome da su možda neki susjedi doma i da se upravo spremaju otvoriti prozor koji ima savršeni pogled na stol sa suncobranom ispred studija za turiste. I tako ostanem paf, onda sma pričekala da lik uđe u sobu pa sam tek onda išla otvoriti, i gle čuda, on je opet izašao van, ovaj put s nekim gaćama ali u ruci, pridržavajući ih na strateškom mjestu i onda ih je išao oblačiti. VANI! O sveta loptico, pa helloooooooo!!!? Još nisam vidila da ljudi izađu goli u dvorište da bi se tek onda oblačili. Nije mi jasnooo! Svašta se može očekivat od Čeha. Susjeda mi je neki dan pričala da ona ne zna di oni svi spavaju, 4 ih je došlo, a taj studio je mali, ima 3 ležaja, malu kuhinjicu i wc, a oni su valjda sa sobom donijeli pola češkog konzuma! Znate Čehe, oni uvijek sve nose sa sobom. Pa bemu, ako nemaš novaca za kupovat hranu na ljetovanju šta uopće ideš? valjda su cijeli bunker hrane donijeli, ne bih se čudila. Pa da ja idem na ljetovanje recimo negdje pa neću nosit hranu O Bože! Uzet ću neke sitnice bombone, čokolade i slično al sad da nosim rižu, paštu kruh, mlijeko, ocat...ma dajte molim vas! Česi vam neće kupovat suvenire baš. Moj tata izdaje jedne super knjige o otoku i gradu krku koje je napisao naš rođak i ima je na raznim jezicima i koji se najmanje proda? Pa češki naravno! Čak se francuskog više proda, a Francuza je 3 puta manje nego Čeha! Onda možete si misliti. I ono njihovo nošenje sandala u čarapama. A co to je! Pa da ja nemam novaca za kupovat hranu na ljetovanu ne bih ni išla. Kakvo mi je to ljetovanje! Pa moraš nešto ušteđevine uzeti. ne moraš sad spiskat cijelo bogatstvo ali ipak...Da odeš koji put na kavu, možda van i eto...Ovi su valjda ili stalno na kupanju ili tu doma. Ali ova golotinja...neću zaboraviti ovo jutro.

Stavila sam novi slajd šou sa slikama i imate anketu ako netko nije vidio novu pa...:) Dođe dosta ljudi a samo 9 njih glasalo u anketi ccccc:) Vi neregistrirani koji me čitate slobodno glasajte! Imam sad 2 osobe na umu....D i D! :)
Moj mali B o kojem sam pisala prije da se teško razbolio se dobro oporavlja, 4 dana bude doma, pa malo u bolnici i tako, biti će sve ok:) A sad idem peglat robu...Do sljedećeg postanja i komentiranja:))
Ako netko ima pitanje slobodno može još pitati:)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.