Never be affraid to dream!

19.07.2007., četvrtak

Definitivno mi nije dosadno

To je odgovor na komentar jedan iz prošlog posta:D
Iako, jučer se ništa posebno zanimljivo nije dogodilo....Nisam nikoga pregazila, nisam ništa razbila, nisam radila, nisam se osramotila...sve u svemu bilo je ok....:) A išla sam po Alexa na posao u 2, onda me prestrašio dok nisam gledala okolo i rekao mi da radi do 3. Okej........da, zaboravila sam jučer očistit krumpir da bude spremno kad moji dođu s posla....

Popodne da ćemo ići u knjižnicu vratit knjige i uzet neke, i ja se spremim da bi mi gospodin rekao da mu se neda! Došlo mi je da ga zadavim...pa sam se malo durila, kojih 10 minuta..:)) I otišla sama....rekla brzo ću doć, a nije me bilo jedno sat/sat i pol, tako nekako...u knjižnici sam se zadržala razgledavajući je (preselili su je i nedavno se otvorila), onda sam išla u grad odniejt neki račun, pa sam otišla na posao uzet naočale, pa sma se tamo zadržala 5 minuta, onda sam se javila frendici šta radi u jednom Gift shopu i tako....naravno da nisam platila parkiranje...to redovito zaobilazim:)) Iako uglavnom idem pješke u grad jer nema smisla...nać parkiranje je umjetnost. I još da plaćam...ma daj...kako da ne. :) I da, dobila sam pola razbijene amfore za uspomenu:)))

U subotu idemo kod prijatelja naših obiteljskih na proslavu diplomiranja:) Naša draga Sandra je diplomirala nedavno i napravit će malu fešticu pa su nas zvali, i Alexa naravno. :) Znam da će mu bit malo bed, bilo bi i meni ali...proći će ga brzo ja mislim:) Oni su mi super, moja kuma s krizme, moja mama je pak Sandri bila kuma na krizmi, ja sam bila kuma Sandrinoj sestri, a mom bratu je kuma bila Sandra:)) Sve povezano:) Pa eto...malo zabave....

Ah da...smiješno od jučer da....Idemo spavat....i ne znam zašto počela sam se smijat i smijem se tako 15-ak minuta dok se nisam smirila i pustila Alexu da normalno ide spavat...i tako 10 minuta je sve bilo u redu...počnem se ja trest lagano....sjetila sam se ribinog komentara...i te moje amfore ili još nečega, nemam pojma i počela sma se smijat, sama od sebe, usred noći..svi spavaju...ja umirem od smijeha. Alex je valjda spavao ko top jer nije ničim pokazao da je budan:)))) Ja si mislim, a jadnik, diže se u 6, a ja se tu smijem ko luđak. Nevjerojatno kako ja sama sebe uspijem nasmijati....al to je fenomen. Sutra idem s tatom u Rijeku, rano ujutro...u 8....ići ću do stana, platit režije, dignut ugovor za 8.mjesec....i pričekat ću tatu do 1 i pol, 2 tako da mogu uzet još neke stvari doma. MOžda ga namolim da mi da vozit fiesticu za doma..ako uopće bude išao s njom...

E da..baka i dida su mi postali glavna tema valjda...tata je dobio posao za koji je dao molbu...nakon što je duugo godina radio na drugom mjestu...i baki i didi nije ništa govorio dok nije bio siguran da će dobiti posao. I sad, mi pričamo neki dan za ručkom o tome..ja ga pitam da šta misli šta će mu oni reć kad im kaže za novi posao...Pa je rekao da će vjerojatno "A pa zašto?" "Jesi ti siguran" "Jesi pitao ovoga onoga šta misle" i slično....Jučer im je rekao.....dida je jadan bio zabrinut..."Pa jesi ti siguran, jesi pitao ovoga za savjet, a jesi pitao onoga" i tako u tom stilu. :) Pa tata mi ima 50 godina, a ponašaju se kao da ima 17. :)) Ah, roditelji...da, baka i dida su od tate starci. Mamini su umrli. Bolje da ne duljim da ne postane predugo. Danas radim do 11 i pol:(( Moram potražiti te bilježnice pa da napišem još pokoji biser:) Stay COOL:) - tako se zvao moj jedan ljetni časopis šta sam ga sama pisala...hihi:)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.