Never be affraid to dream!

18.07.2007., srijeda

Razbijena amfora i dječak bez japanke

Ali mora se nešto dogoditi, jednostavno MORA! I tako došli meni jučer neki Nijemci, vidjeli u izlogu amforu i pitaju koliko košta. Ja gledam, nema cijene na njoj, niš, zovem šefku, ona kaže 70 kn. Ja kažem cijenu, Nijemci se zahvale i odu. I sad idem ja vratit tu amforu koju sam mukom izvukla iz izloga zbog mreže koja je tamo. Nosim je, kad ono rok na pod. Pljas. Amfora u 2 dijela. A stalak meni u ruci. A amfora na podu. U 2 dijela. Neki čovik se zaustavio kraj vrata i pita me u šali da koliko košta sad amfora kad je razbijena:))) A niš pokupila sam je, stavila na stol, napisala šefki da mi oduzme 70 kn od plaće i bok..a šta ću..:) Inače ako netko ne zna što je amfora prilažem sliku...to je a kao stara ajmo reć boca, koja se vadi iz mora u njoj se prenosilo maslinovo ulje prije. Ali nisu to prave amfore, prave se ne smiju prodavati.
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-18

Uglavnom....:) U zadnje vrijeme ne znam govorit. Ma, hm..,ne znam kako da to opišem...složim besmislenu rečenicu ili rečem neki lijevi padež, ma ne znam, čudno nešto..totalna sam zbunjola:D

Vraćam se s polsa još pod dojmom razbijene amfore i činjenice da sam zaboravila sunčane naočale u dućanu (nije mi se dalo vratit tih 100m), mimoiđem se s nekim klincem i stanem mu na japanku slučajno, on ostao bez japanke, zapeo malo, ja rekla "joj pardon" i smijući se nastavim do doma. Svašta svašta:)

Sutra idem NAPOKON sa naj frendicom na kavu koju nisam vidjela ima mjesecima. Dala je ispit, dobila 4, svaka joj čast:) Nije joj lagan fax, ali ona se trudi i stvarno je uspješna:) D., samo tako! :) Apsolventica je i još treba podavati desetak ispita i diploma:)
Da vidim što li se još zanimljivoga dogodilo jučer...hmmhmmhmmmmmmm.....ah da, oni krumpiri koje sam spomenula u jučerašnjem postu.....heh..:)

Stavila sma ih kuhat, mama rekla kad uzavre voda nek se kuhaju 40-ak minuta. Ok, ja iskoristila priliku otišla do trgovačkog kupit novine i s ciljem da vidim šta mi dragi radi. Gledam okolo, njemu ni traga, ok, odem na aksu, platim, usput pitam prodavačicu kakav im je novi radnik, rekla je ok, vamo tamo, pa sam rekla da sam mu ja cura, pa je pitala dal se žali, ja rekla ne:) I onda ga ugledam...i fićuknem i okrene se od prve..:) I tako, malo pričali, pa sam ga pričekala 15-ak minuta da vidi dal radi do 2 ili 3. Ipak je do 2 radio pa smo se zajedno vratili doma. Dođem, idem pogledat krumpire...pola ih se raspalo...dobro..stavila sma kuhat nove za svaki slucaj....skoro ista stvar se i s novima dogodila....zaista zanimljivo. Naravno da sam previše krumpira skuhala...a bolje da je više nego manje u svakom slučaju:)I Kad napunim baterije slikat ću nove naušnice i ne znam..još štošta...:D Uživajte mi do sutra ili preksutra....:) dANAS NE RADIM WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE..:)) Pusekinjo:)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.