Never be affraid to dream!

29.04.2007., nedjelja

Ivana, sretan ti rođendan!

Dakle, pošto je danas 29.Nina se sjetila da njena draga frendica i bivša susjeda Ivana koju pozna još od djetinjstva danas ima rođendan. I toga se naravno i jučer sjetila i naravno, danas će ona Ivani čestitat. Mobitel mi je naravno se izgasio jer je baterija 250 km od mene pa ga ni ne mogu napuniti. Ne baterija nego punjač. I uzela ja tatin stari mob - njemu baterija naravno isto pri kraju...i već je 11 navecer i Nina se sjeti Ivane. I odmah pošalje poruku, zaželi joj sve najbolje i tako to, uz par gramatickih gresaka jer ne zna pisat na ničemu osim na Nokiji, a tatin stari mob je Motorolla. I odgovori Ivana, hvala Ninic, al nije mi još rođendan...
Hm...Nina se čudi..kako nije bogati Ivana, pa 29. je...I ja njoj pošaljem poruku takvu istu, čudim se sta joj je, pa zaboga rođendan joj je 29. A danas je 29. Da bi ja skuzila da je sada travanj, a ne SVIBANJ, kad Ivana ima rođendan! Bravo Nina biseru krčki! U zadnje vrijeme sam stvarno...zbunjena:D Umirem od smijeha još uvijek....divim se sama sebi...Bravo! Valjda neću fulat rok za ispit...da dođem 22.6., a ono ispit 22.5....cccc........WEEEEEEEEEE...ma ludilo!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.