Never be affraid to dream!

17.03.2007., subota

Pravi umjetnici

Uf, zar vec imam napisano 21 post? Doista...a ovo je 22. :) Znacajan broj...toliko godina imam..:) jedna cura s faxa obozava taj broj - pozdrav joj saljem! :) Slusam Gibonnija - Goli pod zvijezdama...album "Kruna od perja". zao mi je sto na svojim koncertima ne pjeva vise ti starih pjesama...npr..Goli pod zvijezdama, Kruna od perja, Kaplja voska, Ostat cu na nogama i jos neke...Jer su stvarno predivne. A sve njegove su mi ma...:) On je za mene pravi umjetnik...i to su prave pjesme i to su pravi glazbenici..sam pise svoje pjesme, pjeva ih, tekstovi su nesto predivno...najvise me fasciniralo kod njega sto je za album "Mirakul" prodao 2 auta da bi ga snimio kako treba i da bude stvarno dobar. Divim mu se. A ne oni nazovimo ih "pjevaci" tipa Severine, ili razni kratkotrajni pjevaci...s takvim glasom svatko moze bit pjevac...Severinine pjesme su nes prestrasno...osim onih iz dana "dalmatinke" ono je jos i valjalo...ali ove Trave zelene i sl..ma daj!Ovo su prave rijeci:

Lipa moja

Lipa moja, nacelo me vrime
kao mladu lozu u poju, a na skure zakucale zime
pa se moja mladost ruga
ovin neverama s juga ca nam prite

Lipa moja, najlipsa od sviju
ponudi mi ljubav prid zoru
i pusti da se divin tvome tilu
dok se tvoja mladost ruga ovin neverama s juga
ca nam prite

Lipa moja, da te zvizde ne vide
ne bi znale s kin bi nebo dilile
lipa moja, ti mi budi nevista
budi krijesnica na mojin putima

Lipa moja, nacelo me vrime
kao mladu lozu u poju, a na skure zakucale zime
pa se moja mladost ruga
ovin neverama s juga ca nam prite

Lipa moja, ti mi budi nevista
budi krijesnica na mojin putima.

Gibo naravno je autor. :) Postujem ga kao covjeka neizmjerno, a i kao glazbenika jos i vise. ovo je jedna od vedrijih pjesama...ima i dosta tuznih...koje su jako lijepe...al ne volim tuzne pjesme pa..:)
Sa strane sam stavila link gdje mozete procitati tekstove njegovih pjesama ako zelite..pa..svratite:)
Zivot me umorio trenutno svira:) Moram si misa poditno kupiti jer ovo je za krepat! A i tipkovnica, ali prije cu s njom ovakvom izdrzati nego sa misem:) Zivot me umorioooooooooooooo, a moje svjetlo nosis ti eee, za sta bi se borio sam bez tvoje ljubaviiiiii....ma..:)
Ako netko pozeli one stare albume Gibove moze mi se slobodno javiti...stare a i ove nove. Slobodno mi se obratite:) Zivot me umoriooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo, a moje svjetlo nosis tiiiiiiiiiiiiiiiii, za sta bi se borio sam bez tvoje ljubavi....ooooooooo, sam bez tvoje ljubaviiiiii..kako lijepe rijeci...OK, to bi bilo to....za sada...:)

Evo u nastavku....mucim se sa matematikom...imam rijesiti 4 zadatka za 3.razred OSNOVNE SKOLE! U excelu..i mucim se sad s rijesavanjem jednog od njih...Gibo me malo dekoncentrira:) Mislim si ako ja neke zadatke ne znam kako rijesit kako ce djeca znat? Ili sam totalni debil za matematiku? :) ma..nisam...ali...nisam bas na cisto s njom:D Imam ja koga pitat:) Moj dragi se kuzi u matematiku....i avione:) A taman mi to dvoje treba:D Jesam li spomenula da obozavam avione? I helikoptere? Nisam sigurna...:) Obozavam ih gledat, letit u njima...Sve skupa sam se 3 puta vozila avionom...jednom iz Omislja do Beograda..poletili smo sa otoka moga:) 3 godine sam imala tako da se ne sjecam bas...sjecam se samo da je i dida bio tamo nas ispratit i da sma se vozila na nekim kolicima:)
Drugi put kad smo isli u Englesku...iz Ljubljane...2 sata je trajao let..bila sam zavrsila 7.raz osnovne skole...ajme kako je to davno bilo...Tocno se sjecam osjecaja kad je avion rulao po pisti....i onda uzlet...ma...:) 3.put kad smo se vracali iz Engleske:) London je predivan grad, Engleska je predivna zemlja...i nadam se da cu je jednog dana ponovno posjetiti..Englesku, Irsku..najvise od svega zelim ici na Novi Zeland i u Australiju...to mi je zivotni san. Nadam se da cu skupit neke novce pa da mi se i to ostvari:) Never be afraid to dream! :) Netko bi na ove moje zelje rekao..ma da, NIna, zaboravi, nes ti nikad ic tamo! E pa ja im se suprotstavljam i kazem da hocu! :)


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.