Never be affraid to dream!

12.03.2007., ponedjeljak

Posveta Njemu

Čitajuci jedan post Djevojke zamisljenog pogleda dobila sam i ja nekakvu inspiraciju....i odlucila napisati, iznijeti svoje osjecaje prema Njemu...da pokazem koliko mi znaci...nek se osjeti posebnim...jer on to i je.
Sad kad zelim nesto napisati zapravo ne znam otkud da pocnem....jos uvijek ga osjecam kraj sebe, njegov miris, miris njegovog gela bez kojeg nebi bilo te njegove frizure:) i tek sada, evo tek sada mi se pojavljuje suza u oku. A otisao je tek oko 1 od mene....zapravo tehnicki sam ja od njega, ali ok, detalji su nevazni sada:)
Skoro 2 tjedan smo proveli zajedno i sad se treba naviknut da ga nema tu neko vrijeme. Tocno mogu zamislit u sebi..ne samo zamislit...kroz misli prozivjet opet njegov topli zagrljaj. Zaljubljena sam....Plovim....nebesima, morima, zvijezdama.....
Uvukao mi se pod kožu......s unutarnje strane...nekako se ugurao....i tamo je osigurao svoje mjesto...kao i u srcu mom...bez njega mi je nezamislivo sve...jednostavno je tako. Volim ga drzat za ruku....volim njegove ruke...njegove oci...nebesko plave..plave kao sto je nebo u najsuncanijem danu...njegovo lice...pogled....onaj pogled...znas onaj...zamagljeni pogled...volim kad me gleda...volim kad me grli...volim kad me ljubi...kad me drzi za ruku...volim kad me draga po kosi..kad mi ceska leđa....puno mi znaci....jako puno. Osjecam se najsretnijom curom na svijetu....osjecam se posebno uz njega, kao princeza....osjecam se voljeno....Kad ga nema fali mi....ponekad mi strasno fali....uvijek mi fali, ali nekad je to bas onako....jako...A nemam ni rijeci kojima bi opisala to kako se osjecam, sto osjecam prema njemu....mogu mu samo rec hvala...
Alex, hvala sta me volis takvu kakva jesam, sa svojim manama, musicama, vrlinama i sl...Sori ako ponkead mozda pretjeram sa ajmo rec prigovorima...samo zelim da to vrijeme kad jesmo zajedno i provedemo zajedno:) Hvala na svemu ljube......poseban si znas...itekako poseban.
Volim te:*

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.