Never be affraid to dream!

23.02.2007., petak

Željezo, urin i mjesečnica

Danas je 23.02.:) Što bi značilo da je prošlo točno 2 mjeseca otkad smo ja i moja ljubav zajedno:) Sretna ti mjesečnica ljube! :*
Možda će nekome bit čudno što smo "samo" 2 mjeseca zajedno...ipak...nekad se i meni čini da smo duže:) Ta 2 mjeseca su mi nešto najljepše u životu do sada...
Uvijek sam bila sretna osoba, vesela, s osmijehom na licu i vječnim optimizmom i ljudima nije bilo mrsko bit u mom društvu....mora netko bit "luda" koja će nasmijavat:) hehe..Čak mi je nedavno moja dobra frendica Silvija rekla da sam joj uljepšala do tada loš dan jednom svojom snimkom (snimka je samo za osobe s jakim srcem) :)) Nedavno sam dobila jedan kompliment od kolegice s faxa koji mi je tako uljepšao i taj dan i sve do sada...a ide ovako: "Ti si toliko smiješna da bi i kamen nasmijala" :) Drago mi je da ljudima mamim osmijeh na lice..:) Od moje lipote dobijem toliko komplimenata da mi svaki put suze počnu ić od sreće:) Lipoto....e pa sretna nam mjesečnica i da nam ih je još puno! :) :***
...aha da nastavim...dakle, da...uvijek sam bila hepi i vesela s vječnim osmijehom na licu...al eto...sad sam napokon potpuno sretna...u svim pogledima života...
Imam dobru obitelj, slažemo se više manje ok (o meni i bratu bi se vec dalo raspravljati:)), imam puno prijatelja i što je najvažnije, imam dosta i dobrih prijatelja..najbolju frendicu koju jako volim i pozdravljam (nadam se da ce svratit:P), završena gimnazija, 3.god faxa...i to bez plaćanja (najviše mi je drago da mojima olakšam), podstanar u Rijeci, imam 2 super cimerice (pozdrav mojoj M.), proputovala sam čak i dosta za svoje godine, ali želim još puuno puno obići, imam svoju sobu (nisam više s bratom), svoje carstvo zelene boje, ključ na vratima (!), dućan u kojem ima Bake rollsa mi je u blizini ajmo reć (kad se ide autom), sa balkona vidim more...more imam...a najvažnije...imam njega:)

A imam i manjak željeza u organizmu i moram ponovo dat urin na analizu...ahhh...Zabit ću si čavlić u guzicu pa će bit više željeza...hehe...salim se malo:)
Jedino mi zdravlje nije baš kako bi volila da je ali....nije loše ajd:) Kičma je rekla svoje (operirah kičmu prije godinu dana), postala sam čorava (dioptrija mi je ono...-0.5) :) ma još nešto ali neću o tome hehe, niš strašno:) I da! ta prehlada me drži ono...cijelu zimu i cijelu jesen...mogu se pohvalit ajde da sam rijetko kad bolesna, rijetko kad imam gripu ili temperaturu:) Bar nešto hehe;)
Joj kako mi fali......Čim prije naučim sociologiju prije ću ga vidjeti! :) Idem odmah na učenje! :)
Držite mi fige na sociologiji...u pon mi je, a sutra idem u Rijeku...pa me neće biti sve dok ne dođem kod moje Lipote...pa ću mu malo ukrast komp za svoje potrebe:P Budite mi pozdravljeni:)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.