Dečko koji obečava

nedjelja, 29.07.2007.

Zanimljivi naslovi iz stranog tiska


Danas slavimo Blaženu guzu Marijinu

Poskupjelo gorivo - smanjio se broj požara

Genetski modificirane žene bez stidnih dlačica




- 14:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 27.07.2007.

Filmovi koji su TREBALI biti snimljeni! - 4

Ja i moje noge

Dokumentarna emisija domaće proizvodnje o pravilnom rezanju noktiju i odstranjivanju kurjih očiju bez pomoći liječnika. Ovaj odličan dokumentarac odlikuju zumovi lijevog palca od kojih zastaje dah, a upoznajemo i Mileta, koji prvi put pred kamerama jezikom odstranjuje prljavštinu ispod noktiju na nogama. Hit!




Opisi prepisani (uz vrlo mali edit) iz:
Kreativno Uređene Revije Amatera Cretenizma - list za bildere, seksualne manijake, transvestite, propovjednike, prostitutke, političare, pse ovčare, mesare i ljude koji vole čitati slovo K, broj 1. Nažalost i bio je jedan jedini....




- 08:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 25.07.2007.

Fright Night (1985)

(r: Tom Holland)

Nakon dužeg vremena konačno jedan dobar 80`s horror.
Jedan od alternativnih naslova filma je i "Moj susjed je vampir" što sasvim dovoljno govori o radnji filma, dakle - Billy je tipičan filmski 80`s teenager, ima curu koja mu neda, prijatelja koji ga podjebava, samohranu majku radoholičarku... A onda mu se u susjedstvo doseli i vampir!

Vučko

Film je dobro snimljen, glumci su ok, a u film ćete naći i par (uvijek zabavnih) scena u disku - sjetite se frizura i odjeće iz tog vremena!:-))

Uglavnom odlična horror komedija.

Ocjena: 8/10



- 23:11 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 23.07.2007.

Vijesti: Vjeverica

Palestina - dresirana vjeverica ubila je 13, a teško ranila 2 Židova. "Ušla je kroz otvoreni prozor, mislili smo da traži orahe", izjavio je jedan od preživjelih.


- 15:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 21.07.2007.

Visitor Q (2001)

(r: Takashi Miike; originalni naslov: Bijitâ Q)

nekrofilija

Prije svega: čudna mi je ta cenzura. Japanska ništa manje nego američka, npr. zabranjeno je prikazivanje spolnih organa, u Americi eventualno neerektirani penis ali nikako ženske raširene noge u krupnom planu(!) a i tako film dobije visoku ocjenu zabrane (za mlađe od 15 ili 18 g.), u Japanu to eto riješavaju "zamagljivanjem" dijela kadra gdje se dotični organi vide! S druge strane u istom filmu (Visitor Q) imamo guranje mikrofona u muški anus u krupnom planu(!). I sad da ne davim o nerazmjeru cenzure seksa i nasilja pređimo na opis filma...

Visitor Q je Miikeeva video zajebancija, da ne kažem (trash) komedija. Čini mi se da je u ovu "priču" o bullyjingu, obiteljskom nasilju, međuljudskim odnosima i opčenitom (nezdravom) stanju japanske nacije a pogavito mladih želio utrpati koliko je moguće više perverzija i bolesnih scena u što manje minuta filma. Tu su naprimjer scene pravljenja anđela (ono kad na snijegu mašete rukama gore dolje uz tijelo pa ostane silueta anđela - spodobe s krilima) u povelikoj lokvi majčina mlijeka, seks sa lešem netom udavljene teenagerke što na kraju ispadne najsmješnija scena u filmu(!) - da, humor je možda malo pomaknut, zatim otac koji se uzbuđuje kada mu nasilni klinci tuku sina i tako dalje da sad ne otkrivam sve ljepote.
Uglavnom ovo možda i nije film za svakoga, ali ako volite filmove i imate dobar želudac svakako pogledajte.

Obitelj na okupu
Obitelj na okupu

Film je sniman jeftinim digitalkama, večinom iz ruke, poludokumentarističi i to svakako odgovara atmosferi filma. Glumci su odlični. A neke scene sigurno nećete zaboraviti.
Nikad!:-)


Ocjena: 9,5/10



- 23:02 - Komentari (2) - Isprintaj - #

četvrtak, 19.07.2007.

Životni sokovi

Po tebi se razlijevalo njihovo sjeme
poput bijelih crvi tvoje je bradavice pokrilo
i u pupak ti se ugnjezdilo
bila si vlažna i ljepljiva kada sam ti
zario nož između silikona
čulo se pucanje prsne kosti
a tu bi nož i zaglavio da ga nisam
obuhvatio čvrsto sa obje ruke i
nagnuo se na nj cijelom svojom težinom
i pritisnu ga dublje
kroz tvoje natrulo srce
uvijek si vrištala dok si svršavala
ovaj puta ipak bila si tiha
jedva jedan hropot
ustao sam i gledao kako
ti duša izlazi
a onda sam otišao




- 13:23 - Komentari (3) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 16.07.2007.

Vacancy (2007)

(r: Nimród Antal)

faca
Zar su morali toliko zumirati?!??!

Još jedno smeće od novijeg američkog horrora koje debilnim dijalozima, nelogičnim reakcijama likova i klišeiziranim situacijama neodoljivo podjseća na remake Hitchera koji me je uspio nevjerovatno gadno iživcirati. A ovdje još i Luke Wilson glumi!!!

Priča
Bogati par iz grada zaluta u vukojebinu i nedugo potom ih neki frikovi pokušavaju ubiti.

prskalice jebene!
U Americi se na benzinskim dijele prskalice?! Silly Americans...

Na ovo ni ne vrijedi trošiti riječi. Htio sam vas samo upozoriti.

Upozorenje: ako vam ovaj film netko preporuči - on vam nije prijatelj.

ubojstva


Ocjena: 0,5/10 (nije 0 zbog dosta dobro snimljenih scena prijašnjih ubojstava, sve ostalo je golo govno)


bez reči

glupe reči

To sam i ja prvo pomislio...



- 21:26 - Komentari (2) - Isprintaj - #

subota, 14.07.2007.

The Hitcher (2007)

(r: Dave Meyers)

funny
Nemoj me jebat?! KUL!

E ovakvi filmovi me raspizde.
Sad, sam jebeno bijesan. I ne da mi se uopće pisati osvrt, radije bi otišao u jebenu Bushmaniju i metalnom šipkom polomio noge svima koji su radili na ovome filmu, a na kraju bi onoj maloj crnoj šipku zabio u šupak da joj izađi na usta.

picka
Dobro, serem. Svršio bi joj treko labrnja...

Sve mi je bilo jasno već kad sam vidio da je ovo Michael Bay produkcija, no ponekad kao i svi jednostavno ne vjerujem svojem šestom čulu...

Originala se ne sjećam baš, ali ostao mi je u sjećanju zapisan kao dobar film. Naravno, to je bilo davno, i svakako bi njegovu kvalitetu trebao provjeriti ponovnim gledanjem. Ali poslije ovog nekako nemam volje. Ovo je jedan od najgorih remakeova ikada!

odoše gaće
U(s)paljena pica!:-)

Sve jebeno iritantne američke fore su tu: manijak je posvuda, policija u unutrašnjosti su nesposobni i nepismeni kreteni, svi likovi su totalni debili koji izgovaraju debilne tekstove. Krvavih scena je malo i sve izgledaju nekako loše, ne loše napravljeno nego nekako jednostavno... iritantno! Ovaj film od svog početka do samog jebenog kraja vrijeđa inteligenciju svakog normalnog gledatelja filmova.

fina kujica
Tko bi je čuo uz otvoren prozor!

Scene na koje ćete si čupati kosu ili zabijati igle ispod noktiju: glavni likovi bježe od policije, prate ih tri auta i helikopter, a iza svih njih je stoper manijak koji se iz nekog razloga namjerio baš na njih, nedugo zatim policajski auti lete u zrak, a helikopter pada... manijak ih je sve upio sjebati(!?!)... prije toga je sam uspio pobiti cijelu jednu policajsku postaju... scena kada glavni likovi skuže da se u autu ispred njih uz par s dvoje djece vozi i stoper pa oni idu upozoriti te ljude, odjednom se zvuk auta čuje duplo glasnije nego prije, kao da su na jebenoj drag utrci i da je ovaj stisnuo gas do daske, za što naravno nema potrebe pošto ovi voze puno sporije, osim toga mogli su ih običi i popriječiti im put... nakon toga se slupaju, ali naravno izađu bez ogrebotine iz provalije, ženka pita: "Šta misliš da će biti s onim ljudima?".

jebeni fire starter
Tip ima jebeno visoku toleranciju na opekline!

Ja da sam bio na svečanoj predpremijeri na kojoj bi bili i likovi koji su radili ovaj film na ovo zadnje bi se ustao i otišao pred scenarista, izvadio nož sličan onom koji je imao manijak u filmu i izbo ga 35 puta, zatim bi kuji koja glumi kuju koja je to rekla zabijo nož u šupak.

fala kurcu
I fala kurcu. Gotovo je!

Ocjena: 0/10 (jel nekom još moram objašnjavati?!)



- 21:12 - Komentari (2) - Isprintaj - #

četvrtak, 12.07.2007.

Vijesti: Samougoda


Zagrebački tim znanstvenika je na uzorku od 500 osoba različite dobi i uzrasta potvrdilo staro narodno vjerovanje da masturbacija ili popularna samougoda izaziva sljepilo. Ovo znanstveno istraživanje je trajalo 5 dana, od toga svaki dan 10 "radnih sati", od 500 dobrovoljaca u ovom istraživanju njih čak 496 je oslijepilo! Ostala četvorica se osjećaju ugodno.



- 19:54 - Komentari (3) - Isprintaj - #

utorak, 10.07.2007.

The Fountain (2006)

(r: Darren Aronofsky)

rendirano

Nevjerovatno je kako je ovaj film uspavljujuć!
Jebote, jedva sam ga pogledao i na dva puta..

Dobro je da nisam znao da je ovo radio Darren Aronofsky jer bi onda sigurno puno očekivao i jako se razočarao. O filmu ništa nisam znao kad sam ga stavio a tek sam na kraju vidio ime redatelja. Ne mogu reći da je film očajan ili očajno loš, ali svakako bi očekivao puno više od tipa koji je napravio remek djelo kao što je Rekvijem za snove.

Film je ostao nedorečen, trudi se biti dosta toga, kao postavlja neka pitanja, podučava... no sve je to nekako reciklirano, ništa posebno originalno niti pametno.

nose ga

Evo o čemu se tu, otprilike radi
Doktor traži lijek protiv tumora, a možda otkriva lijek protiv starenja. Njegova umiruća žena je napisala, ali nije dovršila neku knjigu o Konkviskadorima i Drvetu života, čiji sok podaruje život vječni - mada ne onakav kakav bi većina ljudi priželjkivala. Od svog muža - doktora traži da dovrši knjigu kada ona umre. Doktor paralelno živi ili zamišlja da živi u nekoj kugli kraj Drveta života s kojim komunicira preko dlačica na drvetu, povremeno pojede malo kore pa se vrati u svoj drugi život - ovaj na Zemlji. Drvo života umre pa se oživi, a doktor napiše knjigu, vrati se malo u prošlost i krene drugim putem, ali ne...
Ovo je ukratko sažetak filma.

slika

Zaključak: zijeev! nešto slično ali puno bolje je napisao Charlie Kaufman a zove se Adaptacija.

Ocjena: 5,5/10 (morao bi si nabaviti soundtrack iz filma, vjerujem da bi uz njega spavao kao bebica... koja spava dobro)



- 20:01 - Komentari (5) - Isprintaj - #

nedjelja, 08.07.2007.

Apocalypto (2006)

(r: Mel Gibson)

Rukeee
Ajma sad - Svi ruke GOREEEE!

Odmah da na početku kažem: Pasija je bila krvavija!

Jebiga, taj element filma me razočarao, moram priznati. Nakon onoga što je napravio Isusu očekivao sam barem dvostruko gori tretman prema Majama. Jebote, koje su tu sve sadističke scene mogle upasti!

kolji ga!

Dobro, da, u filmu ima scena gdje crna pantera odgriza živom čovjeku lice, nabijanje tapira i čovjeka na drvene kolce, vađenje srca na živo, odrubljivanje glava nakon vađenja srca na živo, udaranje tupim i zašiljenim predmetima u glavu i tijelo, fraktura lubanje uz prave vodoskoke krvi, udaranje trudnice, udaranje djece sa štapom, bacanje ozljeđenog čovjeka u provaliju, probijanje glave strijelom, bacanje živih ljudi na otvorenu vatru, off screen grupno silovanje žena, nabijanje odrezanih ljudskih glava na kolce i možda još ponešto čega se trenutno ne mogu sjetiti, ali... nekako to jednostavno nije dosta!
Jebiga, očekivao sam više!

trudna a željna
Trudna a željna...

Glumci su odlični, pametno je bilo dati pravim potomcima Maja da glume svoje pretke. Uvjerljiv izgleda i prikaz njihova života, stvarno dokumentaristički.
Ipak nešto tu fali - film nema ono nešto. A i kraj je tako jebeno hollywoodski da sam se skoro izrigao.
Šteta.
Odlična ideja, puno truda ali nešto jednostavno nije sjelo na svoje mjesto.

Ipak, film svakako vrijedi pogledati. Nije remek djelo, ali je dobar i zanimljiv film, ako ništa barem zbog gore pobrojanih krvavih scena.

Ocjena: 7/10 (kad se sve zbroji i oduzme, mislim da je ovo najpoštenija ocjena, ja sam vjerovatno previše očekivao, pa se zato i malo razočarao, ipak realno gledajući ovo je jako dobar film s jako ljigavim krajem i definitvno 20 minuta previše trčanja kroz šumu!)



- 21:32 - Komentari (3) - Isprintaj - #

četvrtak, 05.07.2007.

A sramoteee!

Namazao sam se s crnom kremom za cipele i s dedinom lovačkom puškom preko ramena popeo se na tavan. Ljestve sam povukao zamnom na tavan da ne mogu tuda doći. Poneo sam si tablu slanine, rambo nož i par glavica luka. Ne znam koliko će ovo potrajati. Skinuo sam pušku s ramena i provjerio da li je napunjena sačmom. Nisam je ispuštao iz ruke dok sam dopuzao do otvora na zabatu. Potjerao sam golubove i provirio van. Oprezno. "Govna!" pomislih. Njihov kombi se već približavao kući. Otrčao sam do otvora za tavan i zatvorio ga, slaninu i luk sam stavio sastrane. Kombi se upravo zaustavljao pred kućom. Čuo sam dvoja vrata kako su zalupila, znači ima ih više. Rukom žurno pretražujem džepove i vadim sve patrone koje nađem na pod pred sebe. Još jednom provjerim da li je puška nabijena. Je. Čujem glasove dolje, galamu, žena vrišti, jebiga nisam mogao riskirati da i nju popnem na tavan, u zadnje dvije godine je duplo povečala svoju masu, propali bi i najebali oboje, a nisam siguran ni da li bi mogla proći kroz tavanski otvor.
"Idi po ljestve!" - drekne netko ispod mene, a ja se trgnem iz razmišljanja o ženi, sada je očito već prekasno
Živčan sam i da bi se malo smirio odrežem si komadić slanine te legnem na pod s puškom uperenom u tavanski otvor. Prvi koji proviri će se bogami iznenaditi.
"Stavi ih tu, evo drži alat." opet se čuje onaj glas i škripa, vjerovatno aluminijskih ljestava. Odjednom netko odigne poklopac tavanskog otvora i zabljesne me baterijskom lampom
"Šta koji..." - ovaj promrmlja u čudu gledajući me kako zacrnjen pastom za cipele ležim na tavanu i lovačkom puškom nišanim u njega.
Nije mi trebalo dugo da se saberem i povučem okidač. Puška glasno opali, a ovome se glava raspadne kao lubenica kada je pregazi kamion. Skačem na noge, ne smijem onom drugom dopustiti da se pribere. Ovaj bez glave se strmopizdi s ljestava i u padu sruši i onog koji je držao ljestve. Ja se bacim s tavana na njih. Dočekam se koljenima, na prsima onog koji je još živ. Oči su mu raširene i u šoku je. To iskoristim i gurnem mu cijev puške pod nos i opalim. I ovaj ostaje bez glave. Ali tu je još jedan! Nisam ga ni vidio. Stajao je na vratima. Okrenuo sam pušku prema njemu i pritisnuo okidač, ali se ništa nije desilo jer je puška bila prazna. On je na mene bacio torbu s njihovim alatom i okrenuo se bježati prema kapiji. Ja sam se brzo oslobodio torbe i krenuo za njim trčati, putem sam po džepovima tražio patrone za pušku, a onda sam se sjetio da sam ih sve izvadio na tavanu. Bacio sam praznu pušku prema njemu, ona ga je pogodila u nogu i srušila. Ja sam izvukao rambo nož i požurio prema njemu. Uspio se ustati prije nego li sam došao do njega, bojao sam se da će pobjeći u kombi i otići pa sam bacio rambo nož. Rambo nož je jedan poseban nož, to nije običan nož, kada bacite običan nož nekome u leđa postoji samo 50% šanse da će se nož i zabiti u leđa, a čest je slučaj da ćete osobu koju želite ubiti pogoditi s drškom i ova će tako pobjeći. To nije slučaj s rambo nožem. Rambo nož u oštrici ima ugrađen žiroskop i on ga stabilizira i sigurno vodi k cilju. Dakle, ako bacite rambo nož prema nečijim leđima budite sigurni da će se on u njih i zabiti. Tako je bilo i ovaj puta. Ni zadnji radnik Elektre se nije izvukao. Nož mu je prekinuo leđnu moždinu i moje je bilo samo da mu skratim muke.
"Pa šta radiš to nesrećo jedna!" - čujem poznat glas iza leđa, moja debela žena
"Šta tebe briga! Idi ukuću!" - dreknem ja na nju
"Prestani bosti tog jadnog čovjeka!" - ona ne odustaje
"Gledaj svog posla! Eno ti jelo zagara!" -
"Pa šta napravi ludi Milane!" - ona krene u plač, a ja krenem prema njoj s rambo nožem
"Šta šta napravi? Pa neće oni mene jebat!" -
"Milane.. Milane..."-
"Da mi isključe struju pa da mi se komšije smiju? A? To ti hoćeš, jeli kurvo? Tako da me možeš ostaviti? E, neće moći bogami!"
"Milane.. crni Milane... pa šta uradi Milane..."- ona samo ponavlja kroz plač
"Šuti! Narezat ću te ko salamu!" - dreknem ja dižući krvavi rambo nož
"Ajde kad si već tu idi po korito za šurenje, moramo počistit ovu svinjariju."
Ona ni da se makne, samo plače i broji kako se mogla udati za Želimira, onog pedera što predaje u školi i snjim živit sretno. A meni kipi.
"Svinjo debela! Nečeš predmenom hvalit tog pedera, jebo te on u guzicu! Napravit ću čvarke od tebe ako ODMA ne odeš po JEBENO KORITO!"
Ona se konačno podigne na široke noge i odgega se u šupu.
Ja pogledam onog što leži kraj mene u lokvi krvi i mada je mrtav kažem mu:
"Pička li vam materina, pa nećete mene sramotit!"




- 22:18 - Komentari (3) - Isprintaj - #

nedjelja, 01.07.2007.

Basket Case (1982)

(r: Frank Henenlotter)

Braco
Bracika.

Konačno sam pogledao ovaj legendarni horror

Basket Case je zabavna priča o "sijamskim" blizancima, bratskoj ljubavi, lošoj liječničkoj praksi, pravednoj osveti, a ono što je čini zabavnom su ti sitni detalji... Jedan brat je normalan, barem fizički, a drugi je nešto između... ma ustvari pogledajte sliku! Njih dvojica dolaze u New York tražeći doktore koji su ih operirali i osvećuju se. A usput pokušavaju nešto i povaliti. Na kraju to uspjeva jedino deformiranom bratu - scena koju sigurno nećete zaboraviti je vrući peting odreska teletine s licem i rukama i leša udavljene djevojke. Da, film je s pravom na IMDb evidentiran kao horror komedija.

Braća
Sijamski blizanci

Ipak nije sve tako bajno, početak filma, odnosno sve do trenutka kada prvi puta vidimo "šta je u košari" je poprilično nezanimljiv, a i previše je vrištanja koje stvarno iritira. Svaka jebena ženska vrišti sve dok je bratac ne dokrajči, čak i ona kojoj otkine pola jezika! A što je najgore i mali braco par puta iz čista mira iskoči iz košare i počne arlaukati. Uh, još mi odzvanja u ušima. Sve drugo je ok. Glumci su valjda tipovi koje je redatelj našao u javnoj kuhinji, a glavni lik ima jednu od najsmješnijih frizura još od Eraserheada! Jebeni zakon! Dakle, ekipa je za pet. Režiser zna stvoriti atmosferu i s malo para napraviti puno pa tu nemam prigovora. Dakle isto petica.

Kosa
Ovoj kosa nestane u kadar...

Sisa
... ipak ima dobru desnu sisu

E još nešto još moram istaknuti, ovo je jedini američki horror film koji sam gledao dosad u kojem nema apsolutno NIJEDNE zgodne ženske (samo jedna dobra desna sisa!), ove da me izvinete, izgledaju kao obrijani muškarci s perikom. Mislim pogledajte samo medicinske sestre blizanke!

Debelokožci

Ovo definitivno ostavlja trag i sumljam da ću ikada više fantazirati o ženskom medicinskom osoblju. Ikad!

Ocjena: 7/10 (svakako iznadprosječno iskustvo)



- 23:15 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker