MojPasSigmund...filozofsko psihološki pristup problemu pasa i njihovih vlasnika
Potaknut nagonom da pokušam iznjeti svoja razmišljanja i osjećaje koji mi se javljaju u svakodnevnom životu i druženju sa dlakavim stvorenjem vlažnih očiju koje smatram svojim psom i tamagočijem, otvorih ovaj blog...nadam se da ću ovdje susresti ljude koji isto kao i ja uživaju u svojim psećim ljubimcima odnosno nadam se da ću se susresti s njihovim raznolikošarenim razmišljanjima i poimanjima imanja psa za druga...

Javljajte se na...
mojpassigmund@gmail.com





Autor tekstova polaže autorska prava na sve vlastite sadržaje (tekstualne i vizualne materijale). Neovlašteno korištenje bilo kojeg dijela sadržaja bez dozvole vlasnika autorskih prava ili bez navođenja izvora i priznavanja autorskih prava, smatra se kršenjem autorskih prava i bezobraznom krađom.
Prebrojavanje
Ma...ti brojači niš ne valjaju...
Sad me stvarno više neće nitko nagovoriti da vas brojim...

Photobucket

07.10.2008., utorak

Sakrijem ti foru...

Kako je ovaj vikend bio pun akcije za malog ludog psa, tako je njegova i onako izražena glad eksponencijalno rasla...no nisam se puno dao smesti...malo jesam dodao u porciju, ali pažljivo...oprosti pas, za tvoje dobro...štetit će ti budeš li se udebljao...
Tako je došao ponedjeljak i naša ranojutarnja šetnja...uredno smo dobrojutrili taksiste koji su u doba kada šetamo jedini budni ljudi u kvartu...obavili fiziologiju (samo pas, ja ne kakim po livadi) i krenuli na program red igre red vježbe koji služi da bi se pas zabavio i umorio prije statičnog dana u kojem će mu jedina zabava biti bebulinkino gnjeckanje, lupkanje i štipkanje...
Inače zaigrani i nabrijani pas nije bio previše oduševljen jurnjavom za lopticom koja nam je postala glavni rekvizit u ranojutarnjoj šetnji...vidjelo mu se da sve navlači za ići doma...inzistirao sam na igri, znajući da se psu ide doma samo kako bi što prije dobio doručak i malo finog jogurta kao nagradu za dobar ranojutarnji trening...pas, prvo šetnja onda klopa...he he...ali ne bi Sigmund bio Sigmund kada ne bi smislio foru...
U jednom trenutku igre pas je pojurio za lopticom, uhvatio ju zubima i zatim si ju spustio na volej kojim ju je šutnuo u mrak...nakon toga počela je gluma...ludo pasće glumilo je da traži lopticu, a zapravo je u tom "traženju" odlazilo od loptice prema kući. Odlučio sam se oduprijeti psećoj fori i tražio sam od psa da traži lopticu...veselo sam mu govorio da potraži lopticu i pas je krenuo prema mjestu gdje je loptica posljednji puta viđena...pronjuškao je i dao mi znak da loptice nema. A ništa, idem i ja pomoći u traženju...i tako krenem ja skenirati mračni teren, a pas uz mene zdušno ne vadi njušku iz trave i traži ko lud...nakon kratkog traženja rekoh, ništa od loptice, idemo doma...pas je ludo veselo krenuo za mnom prema doma, a loptici smo dali oznaku "u bijegu"...no nakon nekoliko koraka spazim lopticu u psećim zubima...hm hm hm...
Aaaaaa zezant jedan sigmundovski...pas je čitavo vrijeme dok smo "tražili" lopticu, istu skrivao u gubici...pa da, naravno, znao je da ćemo ići doma ako ne pronađemo lopticu, u rano jutro loptica nam je i igračka i motiv pa ako toga nema što ćemo drugo nego poći doma na slastan doručak...
I onda mi kažu da je s Labradorima lako...ajd da vas vidim protiv Sigmunda...

- 07:34 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Studeni 2008 (11)
Listopad 2008 (19)
Rujan 2008 (17)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (23)
Lipanj 2008 (20)
Svibanj 2008 (21)
Travanj 2008 (22)
Ožujak 2008 (21)
Veljača 2008 (21)
Siječanj 2008 (25)
Prosinac 2007 (17)
Studeni 2007 (19)
Listopad 2007 (23)
Rujan 2007 (27)
Kolovoz 2007 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Reklame...moraš malo!
Moje ludo pseto voli papati...
Photobucket





Fora DVDići