MojPasSigmund...filozofsko psihološki pristup problemu pasa i njihovih vlasnika
Potaknut nagonom da pokušam iznjeti svoja razmišljanja i osjećaje koji mi se javljaju u svakodnevnom životu i druženju sa dlakavim stvorenjem vlažnih očiju koje smatram svojim psom i tamagočijem, otvorih ovaj blog...nadam se da ću ovdje susresti ljude koji isto kao i ja uživaju u svojim psećim ljubimcima odnosno nadam se da ću se susresti s njihovim raznolikošarenim razmišljanjima i poimanjima imanja psa za druga...

Javljajte se na...
mojpassigmund@gmail.com





Autor tekstova polaže autorska prava na sve vlastite sadržaje (tekstualne i vizualne materijale). Neovlašteno korištenje bilo kojeg dijela sadržaja bez dozvole vlasnika autorskih prava ili bez navođenja izvora i priznavanja autorskih prava, smatra se kršenjem autorskih prava i bezobraznom krađom.
Prebrojavanje
Ma...ti brojači niš ne valjaju...
Sad me stvarno više neće nitko nagovoriti da vas brojim...

Photobucket

23.09.2008., utorak

Pasobebe...

Dok smo se mi naganjali po slanoj bari i grijali stare i umorne kosti na kasnom ljetnom suncu, Sigmundova mama Rhea nosila je pasobebe...
Kako smo, kao što sam već preko nekoliko puta spominjao, sa "našim" dragim uzgajivačem ostali u dobrome kontaktu, a posebice sa iznimnom vlasnicom Sigmundovog tate Lakija, tako smo svakodnevno primali izvještaje o Rheinom stanju.
Naravno da su ljudi tih dana bili na iglama, a noći su provodili više uz Rheu nego spavajući...a i mi smo bili nekako napeti i uzbuđeni...željeli smo silno, kada za to dođe vrijeme, zamoliti naše uzgajivače da nas puste malo podrepati štence i pokazati ih bebulinki...ah kako je taj prizor lijepo izgledao čak i u tim trenutcima kada smo ga još samo zamišljali.
Taj dan javljeno nam je da Rhea na svijet donosi pasobebe...nisam se odvajao od mobitela...stalno sam želio nazvati, poslati poruku s upitnikom...no suzdržavao sam se, nisam želio ljude smetati u tom trenutku kada nitko drugi nije bitan nego samo Rhea i pasobebe...prva informacija je stigla...dvije pasobebe su zdravo i dobro došle na svijet...suuuupppeeeerrrr...uzbuđenje je raslo...nakon toga moj mobitel dugo je šutio...počeo me brinuti...kada sam već bio sluđen od brige stigla je poruka...stanje se zakompliciralo, Rhea se muči, hitno se juri veterinaru...suze su mi krenule na oči i sav sam se naježio...mogli smo im samo poželjeti sreću, držati fige i strepiti uz mobitel...vrijeme je prolazilo, a mi smo grizli nokte, hoduckali amo tamo, hvatali se posla da ne mislimo...i tada stiže vijest...Rhea je morala na carski rez, ostale pasobebe na žalost nisu uspjele doći na ovaj svijet nego su otišle tamo gdje sunce vječno sja, Rhea i dvije prvodošle pasobebe su dobro...zaledilo me, nisam znao što bih rekao, što bih napravio...na kraju sam samo izustio, drago mi je da je Rhea dobro i pazite i čuvajte ta dva mališana.
Danima sam još mislio o tome...vrtio u glavi onaj film u kojem moja bebulinka drepa hrpetinu malih psećih buhtlica i smije im se, a i pseće buhtlice smiju se njoj...no toga biti neće, ali život ide dalje, Rhea se potpuno oporavila, a dvije slatke male buhtlice napreduju samo tako...no što da vam pričam dalje...pogledajte...uživajte...

Slatkiši...
Photobucket

Brižna majka...
Photobucket

Zgužvani mališani...
Photobucket

Aaaaaaa...
Photobucket

Aaaaaaa...
Photobucket

- 07:55 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Studeni 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Studeni 2008 (11)
Listopad 2008 (19)
Rujan 2008 (17)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (23)
Lipanj 2008 (20)
Svibanj 2008 (21)
Travanj 2008 (22)
Ožujak 2008 (21)
Veljača 2008 (21)
Siječanj 2008 (25)
Prosinac 2007 (17)
Studeni 2007 (19)
Listopad 2007 (23)
Rujan 2007 (27)
Kolovoz 2007 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Reklame...moraš malo!
Moje ludo pseto voli papati...
Photobucket





Fora DVDići