MojPasSigmund...filozofsko psihološki pristup problemu pasa i njihovih vlasnika
Potaknut nagonom da pokušam iznjeti svoja razmišljanja i osjećaje koji mi se javljaju u svakodnevnom životu i druženju sa dlakavim stvorenjem vlažnih očiju koje smatram svojim psom i tamagočijem, otvorih ovaj blog...nadam se da ću ovdje susresti ljude koji isto kao i ja uživaju u svojim psećim ljubimcima odnosno nadam se da ću se susresti s njihovim raznolikošarenim razmišljanjima i poimanjima imanja psa za druga...

Javljajte se na...
mojpassigmund@gmail.com





Autor tekstova polaže autorska prava na sve vlastite sadržaje (tekstualne i vizualne materijale). Neovlašteno korištenje bilo kojeg dijela sadržaja bez dozvole vlasnika autorskih prava ili bez navođenja izvora i priznavanja autorskih prava, smatra se kršenjem autorskih prava i bezobraznom krađom.
Prebrojavanje
Ma...ti brojači niš ne valjaju...
Sad me stvarno više neće nitko nagovoriti da vas brojim...

Photobucket

01.08.2008., petak

Eeeeeeee pa to je to...

Pamtite li onu priču od neki dan kada pas nije slušao moju dragu ženicu nego se izvaljao po drekecu, nahranio u kontejneru i glumio da je gluh?
Nakon analize, naravno dubinske kao i obično, shvatio sam što je bio okidač takvog ponašanja pubertetlijskom psu koji ispituje svoju poziciju u našoj maloj družini.
Dva dana prije opisanog pasinog ispada promijenio sam nešto u našoj dnevnoj rutini. Naime, kada ujutro odlazim na posao, a bebulinka i ženica još spavaju, obavezno pozovem psa iz dnevnog boravka u hodnik na njegovo mjesto i zatvorim vrata od boravka. Od prvoga dana u pasinom i mom odnosu provlači se nekako ideja da pas smije u boravak ako ga njegovi ljudovi puste...naravno da ga pustimo uvijek, ali u boravak se ulazi uz dopuštenje...i pas je to prihvatio.
E sada...što se dogodilo s time što sam dopustio psu da ujutro ostane u boravku...dogodilo se to da je umjesto da bude pušten u boravak, on na neki način pustio moju ženicu i bebu da uđu u boravak...da uđu u boravak koji sam mu ja kao vođe družine prepustio. Dakle pas je sebi situaciju predstavio kao moju odluku da ga promoviram na hijerarhijskoj ljestvici.
Nakon kazne boravljenjem na balkonu do moga dolaska (opisano u nedavnom postu) i ponovnim vraćanjem jutarnjeg rituala u stare tokove, situacija se potpuno vratila na staro. Pas je poslušan i zna svoje mjesto...neka tako i ostane.

- 07:55 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Studeni 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Studeni 2008 (11)
Listopad 2008 (19)
Rujan 2008 (17)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (23)
Lipanj 2008 (20)
Svibanj 2008 (21)
Travanj 2008 (22)
Ožujak 2008 (21)
Veljača 2008 (21)
Siječanj 2008 (25)
Prosinac 2007 (17)
Studeni 2007 (19)
Listopad 2007 (23)
Rujan 2007 (27)
Kolovoz 2007 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Reklame...moraš malo!
Moje ludo pseto voli papati...
Photobucket





Fora DVDići