MojPasSigmund...filozofsko psihološki pristup problemu pasa i njihovih vlasnika
Potaknut nagonom da pokušam iznjeti svoja razmišljanja i osjećaje koji mi se javljaju u svakodnevnom životu i druženju sa dlakavim stvorenjem vlažnih očiju koje smatram svojim psom i tamagočijem, otvorih ovaj blog...nadam se da ću ovdje susresti ljude koji isto kao i ja uživaju u svojim psećim ljubimcima odnosno nadam se da ću se susresti s njihovim raznolikošarenim razmišljanjima i poimanjima imanja psa za druga...

Javljajte se na...
mojpassigmund@gmail.com





Autor tekstova polaže autorska prava na sve vlastite sadržaje (tekstualne i vizualne materijale). Neovlašteno korištenje bilo kojeg dijela sadržaja bez dozvole vlasnika autorskih prava ili bez navođenja izvora i priznavanja autorskih prava, smatra se kršenjem autorskih prava i bezobraznom krađom.
Prebrojavanje
Ma...ti brojači niš ne valjaju...
Sad me stvarno više neće nitko nagovoriti da vas brojim...

Photobucket

18.07.2008., petak

Mene ljubi momče mlado...

Kako je moje štene izraslo u pravu curu, sve češće i češće ju salijeću psi mladići...ono, ljubavne fore...
Jest da je kastrirana, ali čini mi se da ona svojim mirisima sasvim dobro komunicira s okolinom i definitivno ju prepoznaju kao ženku...
Pa ima svakakvih muškića...napasnih, koji misle da cure postoje zato da bi oni po njima hopsali...takvi odmah dobiju porciju škljocanja zubima i prijeteće kešenje i režuckanje...većina nakon nekoliko upozorenja shvati da nisu poželjni i odustane...one napasne rješavam ja, postavim se i dam im do znanja da sam ja dominantniji mužjak od njih i to uglavnom funkcionira (dok me neki nabrijani pas ne izgrize)...ili ako situacija postane napeta jednostavno odem dalje...ne da mi se...a ni pesonjici se to ne da trpiti...
Ima i onih koji su pravi đentlmeni...nježno obilaze, šepure se, pa malo kao ovlaš liznu pesonjici uho ili njušku, a ona sve to onako pravo dostojanstveno i ženski podnosi...no kada đentlmeni đentlmenski krenu u naskok, dobiju košaricu punu škljocanja zubićima i ostalog folklora za odbijanje...đentlmenima obično jednom bude dosta...
A ima tu i onih fakina, koji mome curetku zapinju za oko...oni onako sve kroz igru i šalu...kao igramo se lopticom pa fakin pusti curetku lopticu i onako sav važan pokazuje kako joj je mogao uzeti lopticu ali nije želio...ili ju onako fakinski povedu u trk pa sve kao zaljubljeno jure jedno pored drugoga dodirujući se njuškicama...takve moja pesonjica ne odbija, ali im se niti ne podaje...samo legne pod njih i kao da kaže...fora si mi, možeš biti tu, ali nemoj na mene naskakivati...
Zanimljivo je da ti fakini često niti ne pokušaju naskočiti...jednostavno nastave taj zaljubljeni ritual igre i veselja i baš ima svima bude fora...
Pozdrav svim fakinima ma gdje bili...

- 09:08 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Studeni 2008 (11)
Listopad 2008 (19)
Rujan 2008 (17)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (23)
Lipanj 2008 (20)
Svibanj 2008 (21)
Travanj 2008 (22)
Ožujak 2008 (21)
Veljača 2008 (21)
Siječanj 2008 (25)
Prosinac 2007 (17)
Studeni 2007 (19)
Listopad 2007 (23)
Rujan 2007 (27)
Kolovoz 2007 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Reklame...moraš malo!
Moje ludo pseto voli papati...
Photobucket





Fora DVDići