MojPasSigmund...filozofsko psihološki pristup problemu pasa i njihovih vlasnika
Potaknut nagonom da pokušam iznjeti svoja razmišljanja i osjećaje koji mi se javljaju u svakodnevnom životu i druženju sa dlakavim stvorenjem vlažnih očiju koje smatram svojim psom i tamagočijem, otvorih ovaj blog...nadam se da ću ovdje susresti ljude koji isto kao i ja uživaju u svojim psećim ljubimcima odnosno nadam se da ću se susresti s njihovim raznolikošarenim razmišljanjima i poimanjima imanja psa za druga...

Javljajte se na...
mojpassigmund@gmail.com





Autor tekstova polaže autorska prava na sve vlastite sadržaje (tekstualne i vizualne materijale). Neovlašteno korištenje bilo kojeg dijela sadržaja bez dozvole vlasnika autorskih prava ili bez navođenja izvora i priznavanja autorskih prava, smatra se kršenjem autorskih prava i bezobraznom krađom.
Prebrojavanje
Ma...ti brojači niš ne valjaju...
Sad me stvarno više neće nitko nagovoriti da vas brojim...

Photobucket

09.06.2008., ponedjeljak

Zbunjola pas...

Jučer mi je bio umoran dan...kasno se zaspalo u subotu...rano se probudilo u nedjelju...i to je tako...
Dnevni ritam bio je malo usporeniji i zapravo sam se nadao da neću prespavati popodnevnu nogometnu utakmicu...
Pas je ujutro bio s bebom u šetnji...sreli su i neke pse pa su se svi skupazajedno igrali...bili su podosta dugo...čak se pas iz te šetnje vratio prilično umoran. Nije imao niti previše vremena za odmor jer sam mu popodnevnu šetnju isplanirao prije nogometne utakmice...i krenemo u šetnju prema obližnjoj livadi uz nadu da ćemo naći neke pasofrendove. Već nekoliko dana, po ovoj sad već dosadnoj kiši, šetamo sami...pas gotovo da nije sreo nekog psa već par dana...kako u trenutku polaska u šetnju nije padala kiša nadao sam se da ćemo naći neke pasofrendove koji su isto kao i mi izašli protegnuti šape prije nogometne utakmice...no kako smo krenuli, spustila se kiša...a jadan mali pas, opet će biti osuđen samo na moje društvo, a ja nemam snage igrati se s njime i zabavljati ga čitav sat i pol šetnje...ah...
Došli smo na pasolivadu, a tamo nekoliko pasa i vlasnici sakriveni pod kišobranima...ja sav sretan kažem psu da se može poći igrati sa pasofrendovima, a pas, a pas me prije nego što je skoro pa nevoljko otrčao među pse pet puta pogledao nekim žalosnjikavim pogledom...kao da mi hoće reći...a ja bi se s tobom igrao, neću pse, hoću tebe...aaaaaaa mali ludi pas, ne slamaj srce umornome gazdi, idi igraj se, ima dana za naše igre i druženja.
E mali pas...sjeti se samo svih onih dana kada sam ja toliko žudio za time da ti budem zanimljiviji od pasofrendova, a ti nisi niti doživljavao moje postojanje...vidi sada malo kako je to.belj
Pas se tek u današnjoj jutarnjoj šetnji oporavio od činjenice da se nisam želio igrati s njime a on je to od mene tražio...a luđo ludi...pa mogu valjda po nekada i ja uzeti slobodan dan.sretan

- 07:37 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Studeni 2008 (11)
Listopad 2008 (19)
Rujan 2008 (17)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (23)
Lipanj 2008 (20)
Svibanj 2008 (21)
Travanj 2008 (22)
Ožujak 2008 (21)
Veljača 2008 (21)
Siječanj 2008 (25)
Prosinac 2007 (17)
Studeni 2007 (19)
Listopad 2007 (23)
Rujan 2007 (27)
Kolovoz 2007 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Reklame...moraš malo!
Moje ludo pseto voli papati...
Photobucket





Fora DVDići