MojPasSigmund...filozofsko psihološki pristup problemu pasa i njihovih vlasnika
Potaknut nagonom da pokušam iznjeti svoja razmišljanja i osjećaje koji mi se javljaju u svakodnevnom životu i druženju sa dlakavim stvorenjem vlažnih očiju koje smatram svojim psom i tamagočijem, otvorih ovaj blog...nadam se da ću ovdje susresti ljude koji isto kao i ja uživaju u svojim psećim ljubimcima odnosno nadam se da ću se susresti s njihovim raznolikošarenim razmišljanjima i poimanjima imanja psa za druga...

Javljajte se na...
mojpassigmund@gmail.com





Autor tekstova polaže autorska prava na sve vlastite sadržaje (tekstualne i vizualne materijale). Neovlašteno korištenje bilo kojeg dijela sadržaja bez dozvole vlasnika autorskih prava ili bez navođenja izvora i priznavanja autorskih prava, smatra se kršenjem autorskih prava i bezobraznom krađom.
Prebrojavanje
Ma...ti brojači niš ne valjaju...
Sad me stvarno više neće nitko nagovoriti da vas brojim...

Photobucket

07.03.2008., petak

Skejteri...

Išli u šetnju po kvartu...
Prvo smo odlučili do obližnje pesonjske livadice da se malo podružimo s našim psećim frendovima...i sreli ekipe...i jurilo se i naganjalo...i svašta nešto...
Nakon pola sata jurnjave moj pas se odlučio umorno leći...moš misliti da je umoran...pustim tren da malo dođe do sape, ali pas i dalje leži...daj mali pas, nismo tu došli ležati, ajd u jurnjavu s ekipom. Iako se psi veselo ganjaju i igraju moj pas leži i više gleda u mene nego u pse. Malo pomazim psa i blago i veselo ga krenem tjerati u igru sa pasofrendovima govoreći mu...aj pas nemoj ležat, igraj se, ležat možeš i doma...pas kao da razumije da mi je glupo da leži uz sve te zaigrane pse i kao potrči mali krug prema psima i onda se vrati na dva metra od mene i stoji i gleda me...luđo mali. Ja nekoliko trenutaka ignoriram pogled, ali pas dolazi i sjeda uz mene i gleda me. A ništa mali pas...idemo onda polako prema doma. Kad sam krenuo, mali ludi pas je htio poginuti od veselja...veselo je skakao oko mene, lizao mi ruku i onda mirno nastavio hodati uz...da se mali pas veseli što idemo doma...neće biti...garant se mali pas želi igrati sa mnom.
A di i šta činiti sa psom po ovom betonu, uz sve te ceste i automobile...smišljam ja tako dok lagano hodamo prema doma. Kad odjednom ispred nas red onih malih stupića koji brane automobilima da se penju na travnate otočiće...i krenem voditi malog psa u slalom kroz te stupiće...malo zbunjen pas se prvo petljao kuda treba krenuti, ali kada smo uskladili moje pokazivanje i pseću reakciju pas je krenuo juriti između stupića...sve brže i brže...pa dva prolaza kroz ista "vrata" pa svakakve nekakve kombinacije prolaza...sve je to mali pas s veseljem pratio i radio. Nakon nekoliko minuta slalomske jurnjave krenuli smo dalje...i za tren došli do jednog betonskog platoa gdje smo se malo poigrali lovice oko nekog drveta koje sam našao uz put. Nakon toga smo, s puno većom preciznošću nego jučer, radili sjedi i lezi iz hoda s opozivom...još malo treninga i mislim da će to biti rađeno s priličnom pravovremenošću i preciznošću...polako, nije žurba to savladati do kraja...ima dana...ali već sad to OK izgleda. Idemo dalje, a luđo mali pseći stalno pogledava što ćemo dalje raditi...dolazimo do nekih klupica pa tu malo preskačemo, hodamo po uskoj dasci jer je klupica strgana i svašta nešto...pa na spuštanju s tog betonskog platoa ima nekoliko stepenica s onim zidićem sa strane...pas s tog zidića može nesmetano skočiti na ravno tlo pa pokušavam psa navesti da se pokuša s platoa spustiti ne po stepenicama nego po tom zidiću...pas prati i hoda po tom zidiću bez problema...i gore i dolje. Onda opet neki stupići pa neke klupice pa svašta nešto smo radili...
Ko skejteri...

- 07:57 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Studeni 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Studeni 2008 (11)
Listopad 2008 (19)
Rujan 2008 (17)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (23)
Lipanj 2008 (20)
Svibanj 2008 (21)
Travanj 2008 (22)
Ožujak 2008 (21)
Veljača 2008 (21)
Siječanj 2008 (25)
Prosinac 2007 (17)
Studeni 2007 (19)
Listopad 2007 (23)
Rujan 2007 (27)
Kolovoz 2007 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Reklame...moraš malo!
Moje ludo pseto voli papati...
Photobucket





Fora DVDići