MojPasSigmund...filozofsko psihološki pristup problemu pasa i njihovih vlasnika
Potaknut nagonom da pokušam iznjeti svoja razmišljanja i osjećaje koji mi se javljaju u svakodnevnom životu i druženju sa dlakavim stvorenjem vlažnih očiju koje smatram svojim psom i tamagočijem, otvorih ovaj blog...nadam se da ću ovdje susresti ljude koji isto kao i ja uživaju u svojim psećim ljubimcima odnosno nadam se da ću se susresti s njihovim raznolikošarenim razmišljanjima i poimanjima imanja psa za druga...

Javljajte se na...
mojpassigmund@gmail.com





Autor tekstova polaže autorska prava na sve vlastite sadržaje (tekstualne i vizualne materijale). Neovlašteno korištenje bilo kojeg dijela sadržaja bez dozvole vlasnika autorskih prava ili bez navođenja izvora i priznavanja autorskih prava, smatra se kršenjem autorskih prava i bezobraznom krađom.
Prebrojavanje
Ma...ti brojači niš ne valjaju...
Sad me stvarno više neće nitko nagovoriti da vas brojim...

Photobucket

20.02.2008., srijeda

Malo štrajkamo...

Ma ne ne ne...ne štrajka mali pas...gazda štrajka s pisanjem bloga. Zapravo...mislio sam malo pauzirati s pisanjem jel mi se nekako čini da mi blog baš i nije toliko čitan i zapažen...naprotiv...pomislio sam možda da je dosadan te sam želio malo odmoriti od pisanja i pronaći novu inspiraciju. Ali...kako ne pisati kada ti u komentaru dragi ljudi kažu da baš vole nakon posla u trenutcima odmora pogledati šta radi mali ludi pas.
Pa eto...mali ludi pas uživa...dolaskom toplijeg vremena svako prije podne pas šeta bebu tako da je vani u druženju sa psima i ljudima po nekoliko sati. E sad...šta li je tu zanimljivo...zanimljivo je to da mali ludi pas jedva gledajući očima u 17,40 dolazi po mene da idemo u šetnju. I ne, nije u šetnji usporen i umoran...mali ludi pas pun entuzijazma šiba kao navijen. E sad šta je tu zanimljivo...paaaaaa...ni to možda nije toliko zanimljivo...ali možda je zanimljivo to kako je jučer mali pas pao u duboku depresiju...zašto?
Ja sam jučer čitavo poslijepodne čuvao bebu...moja draga ženica je imala nekih obaveza pa smo bebulinka, pas i ja bili sami. Pas je čitavo vrijeme drijemao umoran od jutarnje duge šetnje, bebulinka i ja smo se družili što smijajuć se što plakajuć što hraneći se što bljuckajuć...i tako prošlo 18,00 sati...i eto ti pesonje...di si šta si gazda...ajmo van. Kažem ja malom psu...daj pas smiri se, čitavo prijepodne si vani i nemremo sad ić...vani je hladno i beba nemre van tako da moramo biti doma...nakon toga pas primjenjuje nekoliko nagovarajućih taktika. Sjedi i bulji u mene. Sjedi i bulji u mene žalosnim pogledom. Leži i slatkom njuškicom među šapama kao da plače. Premješta tu pozu do izlaznih vrata iz stana. Nakon nekog vremena veselo dolazi i naviruje se u dnevnu sobu gdje sam ja s bebom. I onda kad shvati da nema šetnje, nego da ćemo tek kasnije samo napraviti pola sata krug po kvartu...depresija...kao da se ne znam što strašno dogodilo.
Smeta me to po nekada...smeta me što mali pas nema razumijevanja...smeta me što je malo razmažen.
I tada kažem malom ludom psu...mali pas...prebroj ljude koje sretnemo u šetnji kada pljušti kiša koju ti toliko voliš, prebroj ljude koji su u šetnji kada je vani minus celzijus i kada puše hladni vjetar i kada pada snijeg...prebroj ljude koje sretnemo u šetnji kada su takvi nekakvi ekstremni uvjeti...e pa kad ih nabrojiš deset, onda mi se dođi žaliti da te ne šetam dovoljno.

- 07:08 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Studeni 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Studeni 2008 (11)
Listopad 2008 (19)
Rujan 2008 (17)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (23)
Lipanj 2008 (20)
Svibanj 2008 (21)
Travanj 2008 (22)
Ožujak 2008 (21)
Veljača 2008 (21)
Siječanj 2008 (25)
Prosinac 2007 (17)
Studeni 2007 (19)
Listopad 2007 (23)
Rujan 2007 (27)
Kolovoz 2007 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Reklame...moraš malo!
Moje ludo pseto voli papati...
Photobucket





Fora DVDići