MojPasSigmund...filozofsko psihološki pristup problemu pasa i njihovih vlasnika
Potaknut nagonom da pokušam iznjeti svoja razmišljanja i osjećaje koji mi se javljaju u svakodnevnom životu i druženju sa dlakavim stvorenjem vlažnih očiju koje smatram svojim psom i tamagočijem, otvorih ovaj blog...nadam se da ću ovdje susresti ljude koji isto kao i ja uživaju u svojim psećim ljubimcima odnosno nadam se da ću se susresti s njihovim raznolikošarenim razmišljanjima i poimanjima imanja psa za druga...

Javljajte se na...
mojpassigmund@gmail.com





Autor tekstova polaže autorska prava na sve vlastite sadržaje (tekstualne i vizualne materijale). Neovlašteno korištenje bilo kojeg dijela sadržaja bez dozvole vlasnika autorskih prava ili bez navođenja izvora i priznavanja autorskih prava, smatra se kršenjem autorskih prava i bezobraznom krađom.
Prebrojavanje
Ma...ti brojači niš ne valjaju...
Sad me stvarno više neće nitko nagovoriti da vas brojim...

Photobucket

31.01.2008., četvrtak

Fakinka u pubertetu...

Dakle koja je to fakinka...
Šetamo tako i sretnemo jednog čiku koji vodi mješanku u liku njemačkog ovčara...poznat čovjek poznat pas...i krene jurnjava i pomalo gruba igra koju ne diktira moj pas nego ta ovčarka...puštam sve jer nije ništa agresivno, ali da je đonom i na prvu to je...
I tako one ispucaju malo svoje odmjeravanje snaga i upuste se u jurnjavu...gore dolje skakanje i divljanje...i krajičkom oka vidim da me pas pogledava svaki puta kada ovčarka odjuri negdje predaleko ili na područje na koje moj pas ne smije...pogleda me i taman da će krenuti za ovčarkom, ali se u taj tren ovčarka stvori kraj nje i kao da ju nagovara da krene u kvar odnosno da odjuri bez ikakve kontrole u neku novu avanturu.
Kako niti jednom nije jurnula ja ju nisam imao za šta kuditi, a niti nekoj pohvali nije bilo mjesta jer je to sve skupa bilo uklopljeno u igru, i da sam hvalio psa on ne bi točno znao za šta ga hvalim...dakle situacija ide dalje.
Ovčarka nagovara i poziva na nedopuštene radnje i moja pesonjica osmatrajuči me procijeni da sam ja zaokupljen razgovorom s vlasnikom ovčarke i u jednom trenutku jurne za njom i njih dvije odgalopiraju u mrak preko parka u koji ne smiju psi...i tamo skroz prema nekim zgradama...ma super...nevjerojatno koliko psi utječu jedni na druge, a naravno da ovi neposlušni ili možda čak neodgojeni psi puno više utječu na ove možda dobroodgojene i skoro pa poslušne pse.
Ja zagalamim...idemo...a one su odbauljale toliko daleko da je trebalo petnaestak sekundi da mi se pesonjica pojavi na vidiku...i to onako izroni luđosica ispod dječjeg tobogana, kao pa tu sam, kaj se dereš...ja opet pozovem...idemo tu...i pesonjica pojuri, ali posljednjih dvadeset metara hoda prema meni puževim korakom...sve čeka da se ja predomislim i propustim kazniti je...no ja smireno dočekam njezin dolazak i naredim joj da legne i malo ju uhvatim za šiju i pustim ju tako tridesetak sekundi te ju otpustim ponovno u igru.
Naravno da ostatak šetnje nešto slično nije pokušavala učiniti...al je jednostavno jednom morala pokušati...srećom joj se na tom avanturističkom putu nije našao neki auto koji bi ju udario, ili ju je mogao udariti netko tko ne voli da psi jure tamo gdje ne smiju...i ja tu ništa ne bi mogao osim ispričavati se što je pas nekome razbio auto ili se ispričavati ljudima koji se sa svojom djecom igraju u parku i ne žele ludog zaigranog psa bez kontrole u svojoj blizini.
Glupavi mali pas...nadam se da će ovaj fakinski pubertet uskoro proći...dosta je više ovakvih ispita...a nije da ovakvo što neće ponovno pokušati napraviti...prvom prilikom...

- 07:50 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Studeni 2008 (11)
Listopad 2008 (19)
Rujan 2008 (17)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (23)
Lipanj 2008 (20)
Svibanj 2008 (21)
Travanj 2008 (22)
Ožujak 2008 (21)
Veljača 2008 (21)
Siječanj 2008 (25)
Prosinac 2007 (17)
Studeni 2007 (19)
Listopad 2007 (23)
Rujan 2007 (27)
Kolovoz 2007 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Reklame...moraš malo!
Moje ludo pseto voli papati...
Photobucket





Fora DVDići