MojPasSigmund...filozofsko psihološki pristup problemu pasa i njihovih vlasnika
Potaknut nagonom da pokušam iznjeti svoja razmišljanja i osjećaje koji mi se javljaju u svakodnevnom životu i druženju sa dlakavim stvorenjem vlažnih očiju koje smatram svojim psom i tamagočijem, otvorih ovaj blog...nadam se da ću ovdje susresti ljude koji isto kao i ja uživaju u svojim psećim ljubimcima odnosno nadam se da ću se susresti s njihovim raznolikošarenim razmišljanjima i poimanjima imanja psa za druga...

Javljajte se na...
mojpassigmund@gmail.com





Autor tekstova polaže autorska prava na sve vlastite sadržaje (tekstualne i vizualne materijale). Neovlašteno korištenje bilo kojeg dijela sadržaja bez dozvole vlasnika autorskih prava ili bez navođenja izvora i priznavanja autorskih prava, smatra se kršenjem autorskih prava i bezobraznom krađom.
Prebrojavanje
Ma...ti brojači niš ne valjaju...
Sad me stvarno više neće nitko nagovoriti da vas brojim...

Photobucket

21.12.2007., petak

Eeeeee sad kad smo zdravi, idemo onda malo opet zezat s hranjenjem...

Dakle lijekovi su se primili pa sada na psu nema više niti onih sitnih tragova alergije...rane od čohanja zarastaju...ma sve baš dobro.
Odradili smo jučer po onoj zimi jednu žestoku šetnju od sat i pol u druženju sa slatkom i dobrom mješankicom Belgijanera...jurilo se, hodalo se, igralo se, srelo se uz put i drugih pasa, pa se igralo s gazdom malo...i tako...fina šetnjica.
Došli doma...sve super sve odlično...brisali cape...legao pas uredno na mjesto gdje čeka hranu...ali, kad sam stavio dehidrat u posudicu pas niti da makne...ali ono, niti blizu posudici. Onda sam naredio da dođe i sjedne pred posudicu...pustio sam ga tako neko kratko vrijeme i ponovno ga pozvao na hranjenje...pas niti da bi...sve ono okreće glavu i pravi nezadovoljne i žalosne grimase. Pustio sam tako psa da sjedi i razmišlja oko pola sata...svako malo sam dolazio i nudio hranu...bez uspjeha...i onda sam skužio koliko je to pseto stvarno razmaženo i tvrdoglavo...doslovno mu sline cure od gladi i želje da uroni u posudicu, ali ne...on meni želi pokazati da želi da mu dam nešto drugo za jesti. Nije to zato što dehidrat ne valja ili ga pas ne bi slasno pojeo nakon ovakve žestoke šetnje...neeee nije to....pas želi mene natjerati da potvrdim njegovu razmaženost i dam mu nešto drugo za jelo.
Pitate se sada kako znam...dolazim na kraju ove epizode s hranjenjem do psa koji sjedi i slini nad posudicom punom dehidrata i u ruci imam sendvič...pas odjednom živne i upre njuškicu i pogled prema sendviču i krene se slasno oblizivati. Ja pred njime slasno jedem sendvič a pas se luđački oblizuje i cviljuka...a ja, terorista kakav jesam, nedam mu sendvič nego mu uzmem dehidrat i odem. A da vidiš tek onda glumatanja i uvrijeđenosti...za iskidat mi živce.
Tako da...od danas smo i službeno ponovno na metodi...ponudi dehidrat, pozovi psa, čekaj par minuta, ako ne jede uzmi dehidrat...i tako u krug sve dok ili pas ne umre od gladi ili ne počne jesti.


Ah kako mi je lijepo slušati ljude koji su udomili pse...pa kada pričaju kako u svakom koraku tih pasa vide zahvalnost...suze mi naviru na oči.

- 07:33 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Studeni 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Studeni 2008 (11)
Listopad 2008 (19)
Rujan 2008 (17)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (23)
Lipanj 2008 (20)
Svibanj 2008 (21)
Travanj 2008 (22)
Ožujak 2008 (21)
Veljača 2008 (21)
Siječanj 2008 (25)
Prosinac 2007 (17)
Studeni 2007 (19)
Listopad 2007 (23)
Rujan 2007 (27)
Kolovoz 2007 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Reklame...moraš malo!
Moje ludo pseto voli papati...
Photobucket





Fora DVDići