Kreativka u akciji

20.03.2008., četvrtak


Opet blagdani…
Blagdani su opet pred nama. Veliko spremanje smo obavili, kupovinu teškom mukom jer uvijek čekamo zadnji čas ( kao i uvijek, uostalom…zašto da kvarimo tradiciju).
I u toj gužvi se čovjek pita: zar baš nikad ne dođe k pameti? Sve smo to mogli obaviti prošli tjedan i izbjeći naguravanje i čekanje u podužem redu na blagajni.
Istina Bog, kupovali smo za bon koji je dragi dobio u firmi, a vjerojatno je to činila i većina ostalih kupaca. U toj situaciji čovjek kupi i što treba, i što ne treba. Često je to neiskorišten novac, jer nemaš živaca tražiti pojedini artikl, budući da je to trgovina u kojoj rijetko kupuješ.
Nakon kupovine smo si dali oduška i prošetali trgom koji krasi ova predivna pisanica.

Photobucket

Photobucket



Protekli tjedan ne(vrijeme) me izludilo. Izgleda da ćemo opet iz kaputa uskočiti u kratke rukave i da će proljeće u letu prohujati kraj nas.
Par dana se mučim i teglim cvijeće ujutro iz podruma van, navečer unutra. Imam nekoliko velikih olijandera za koje mi je stvarno žao da su u podrumu, a druga polovica ožujka je. A kako da ih preko noći ostavim vani kad je jutarnja temperatura ispod nule.
Imam i nekoliko banana, dvije od njih stare su oko šest godina i nadam se da će ove godine imati cvijet i kakav-takav plod. Iako ne može izrasti i dozrijeti , zadovoljstvo je kad ti nešto egzotično procvate.
Imam i fikus benjamin visok skoro dva metra, jednu vrstu drva života za koju ne znam točan naziv, ali je isto veliko, i mnoštvo pelargonija, fuksija, puzavaca.
Još samo da je sunca i malo topline, pa da uživamo u svemu tome.

- 21:11 - Komentari (21) - Isprintaj - #

06.03.2008., četvrtak


Ne odustajem…
Nakon nekoliko proljetnih dana, opet sam se zavukla u kuću i nastojim završiti neke od započetih radova. Upravo sam završila vestu, izgleda da ću je još itekako moći nositi ovog proljeća, ili bar nekoliko narednih dana. Pletena je jednostavno, tri očice pravo, jedna krivo. Dosta je dugačka, namjerno sam je napravila malo dužom jer sve što sam do sada radila je onako, na knap. Stavila sam drvene gumbe, djeluju kao da su od pluta, ali ipak su drveni. Pristaju uz boju vune.

Photobucket

Photobucket


A ovo je stolnjak koji sam prošle godine napravila pred Uskrs. Svaki detalj je pojedinačan, peglom sam ih utiskivala na platno. Ove godine sam planirala napraviti nešto novo, ali vrijeme me je zaskočilo. Zapravo, donijela sam odluku završiti sve započeto. Previše mi se toga nagomilalo, a najgore je to što mi radovi stoje i onda ih nakon par mjeseci nemam volje više ni raditi.

Photobucket

Photobucket

Prošlog tjedna sam uživala u šafranima koji su prvi procvali u cvjetnjaku ispred kuće, sad ih samo nostalgično gledam kroz prozor, jadni, ovaj vjetar ih je sve razbašurio.

Photobucket

- 20:00 - Komentari (33) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.