KICKBOXING

subota, 19.07.2008.

I bješe još jedna WAKO Pro borba


Naš mladi Zadranin Ante Verunica nije uspio. Šteta. Jer, siguran sam da je uz malo više pažnje u prve dvije runde, ali i malo više sreće u trećoj mogao ponijeti kući pojas WAKO Pro Interkontinentalnog prvaka u low kicku, u težinskoj skupini do 85,100 kg.

A kako je to bilo? Kao što sam i najavio, u mondenom i jet seterskom španjolskom mjestu Marabelli, na poznatoj Costi del Sol, održana je borba po profesionalnim pravilima u kojoj je naš mladi Ante Verunica pokušao osvojiti Interkontinentalnu WAKO Pro titulu u borbi protiv Marokanca Abedel Azizz Benamara.

Prema informacijama s lica mjesta - Marokanac i nije izgledao toliko opasan koliko se je u najavi mislilo. Trebalo je u prvim rundama, a bilo ih je predviđeno 5 po 3 minute, održati distancu i pustiti Marokanca da se umori te u zadnjim rundama nadvladati ga - bilo knockoutom (teško jer se radi o vrlo iskusnom borcu), bilo serijom udaraca za koje je Ante zasigurno imamo znanja i snage.

Ali, što bi bilo da je bilo - teško je sve to predvidjeti i nije našem mladome borcu za zamjeriti.

Ante je od samog početka kreno oštro, ne i precizno, i od samog početka viđeno je mnogo udaraca i s jedne i s druge strane. I kada se je u trećoj rundi nadzirao preokret na Antinu stranu, unutarnjoj stranom rukavice Azizz je ogrebao Antu po očnom kapku, na licu je bio mali krvavi trag i sudac je zatražio liječničko mišljenje. Liječnik je procijenio da bi nastavak bio opasan po zdravlje našeg Ante, sudac prekida meč te, obzirom da su suci zaključili da nije bilo nepravilnog udarca od strane Azizza, proglašava Marokanca pobjednikom koji je time i zadržao titulu Interkontinentalnog prvaka.

Evo što je Ante izjavio novinaru web portala za borilačke sportove PROFIGHTSTORE:

"Ozljeda je to s kojom sam ja bez problema mogao nastupiti do kraja meča, znači mogao sam odraditi svih pet rundi. Ipak, tako nije mislio sudac koji je prekinuo meč tako da je pobjednik postao Marokanac. Što se tiče same ozljede, Benamar me s rukavicom zakačio ispod arkade, točnije nastradao je sam kapak, ali ja sam i unatoč tome mogao nastaviti meč. Jako mi je žao što tako nije i bilo, ali mlad sam, još će biti šansi".

Već s devetnaest godina ti si došao u priliku boriti se za jednu interkontinentalnu titulu što je samo po sebi velik uspjeh i postignuće. "Tako je, istina je da sam prije meča imao i veliku tremu koja je nestala kako je meč odmicao. Slažem se da je ovo veliki uspjeh, ali moja sreća bi bila puno veća da sam uspio stići i do pobjede".

O samoj atmosferi koja je vladala u dvorani i na tribinama Ante kaže: "Bilo je lijepo, dvorana je bila dobro popunjena, oko 2000 ljudi došlo je pogledati meč tako da je stvarno bio užitak ući u ring i boriti se".

Unatoč porazu Ante je dobre volje i s puno opimizma gleda prema naprijed. Svidjela mu se i jedna gesta Benamara. "Nakon što je sudac prekinuo meč on je podignuo moju ruku. Mislim da Vam to sve govori tko je do tada bio bolji. Benamar je time pokazao da je pravi sportaš i drago mi je radi te njegove geste".

"Želim uzvrat s Benamarom, i već sada dogovaramo taj susret. Ukoliko bude sve u redu on bi se trebao održati u mjesecu rujnu u Zadru. Volio bi da do toga dođe kako bi svima mogao pokazati da sam bolji borac od njega".

















Za nadati se je da će Marokanac Abedel Azizz Benamar prihvatiti poziv Ante Verunice u Zadar. Siguran sam da će Ante uspjeti. Motiv je vrlo jak.

- 19:43 - Komentari (3) - Isprintaj - #