KICKBOXING

četvrtak, 20.09.2007.

Jedan manje ;-( , tri više ;-)


Neki dan kada sam objavio vijest - post Hrvati i Bosanci će se potući nedugo zatim dobio sam sljedeći e-mail:

Poštovani,
Croatia Pakoštane nema veze sa turnirom niti taj klub funkcionira. Ja sam bio trener tamo, ali nisam ima nikakve potpore od lokalne zajednice pa smo prestali s radom. A organizatori turnira su Edi Milošević i ja.
Pozdrav, Robi Modrić


Šteta, šteta, kažem ja, ali ipak hvala na informaciji.

A, istovremeno do mene stižu i informacije iz Istre o novim klubovima koji se osnivaju i priključuju savezu:

"CBS" - Rovinj - kojeg vodi ???
"Gladijator" - Pazin - kojeg vodi Tomica Paladin
"Trojan" - kojeg vodi Zelg Galešić

Bravo, lijepo. To bi sada značilo da HKBS ima 158 što punopravnih članova, što kandidata za članstvo.

BTW, mišljenja sam da bi vodstvo saveza trebalo sjesti i ozbiljno razmisliti o nekim "papirnim" klubovima, kontaktirati njihove trenere (ako se i ima koga kontaktirati), pitati ih za zdravlje i konačno pročistiti listu.


Isto tako doznajem da su neki klubovi promijenili nazive pa je sada:

KBK "Marijan" (Alan Mijić) = KBK "Marijan 1975" - Split
KBK "Poreč" (Dragan Zdjelar) = KBK "Prime" - Poreč
KBK "Sklad '92" (Siniša Andrijašević) = KBK "Thunderman Gym" - Solin

Eto, informacije radi.




- 00:07 - Komentari (1) - Isprintaj - #