23.11.2007.
Luda noć... ja sam bila mamina princeza do zadnjeg, šta mi bi? ... :)))

Preživjela sam sve ovomjesečne financijske terete... :)))

A sad na zasluženi odmor do sljedećeg mjeseca...




Čak sam se ovaj tjedan, između svih ovih kartica i kredita, uspjela i zabaviti s društvom. I to dobro zabaviti! I to toliko dobro da sam plesala do iznemoglosti. I to do tolike iznemoglosti da sam u plesanju zapela za kabele i pala preko klavijatura, i to na takav način da su kasnije glazbenici smješeći se pomicali svoje instrumente kad bih im se ja približila...

Zabava je toliko palila raspoloženje, da sam čak uspjela zapaliti i kosu... svoju. Na svijeću... koja je pak na stolu bila sa svrhom romantičnog ugođaja. Ali nije bilo romantike, nego samo lude zabave. Očito nam nikome u društvu romantike nije nedostajalo, ali su ludu zabavu svi željno prigrlili (očito nam je svima trebao upravo ovakav ispušni ventil od slatke svakodnevice).

Zabava je bila toliko dobra da se sjećam samo ovako upečatljivih detalja, tipa strovalila sam se preko klavijatura ili zapalila sam kosu na svijeću… sve ostalo je nekako u mutnom sjećanju…

Vino… vino…

Uglavnom, skupila sam toliko pozitvne energije, da ću bez problema dočekati financijsku tragediju koja me OPET čeka sljedećeg mjeseca…




- 12:55 - Komentari (45) - Isprintaj - Link posta - Komentari On/Off