09.06.2006.
* * *

Znate onu pametnu i mudru - da slika vrijedi tisuću riječi...

Želim da mi današnji dan bude upravo takav, u slikama... Ako mi netko želi nešto reći ili ne-daj-bože prigovoriti, molim lijepo, danas sve što je upućeno meni uvažavam samo ako je u slikama... Primam sve - slikano mobitelom, digitalnom kamerom, polaroid kamerom ...
... naslikano rukom, istetovirano ...
... primam male slike, velike, primam i one skupocjene od najpoznatijih autora ...
... primam portrete, pejzaže, voće i povrće, floru i faunu...


I zato će i ovaj post biti s malo riječi (i ovo do sada napisano je ustvari previše za danas)...

I zato u nastavku - istina u tri sličice .... Moji dragi muški bloger- prijatelji: ne se ljutit na mene, sve je ovo ipak šala...


Muškarac PRIJE braka:



... taj isti muškarac ZA VRIJEME braka:



...i na kraju, taj isti "on", ali NAKON razvoda:




Svima vama, vaša Woman želi ugodan vikend u slikama šarenih boja....

mah mah


- 09:12 - Komentari (31) - Isprintaj - Link posta - Komentari On/Off