Rujan 2009 (2)
Rujan 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (9)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (13)
Prosinac 2006 (10)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (1)

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Music

Evo da malo promijenim



Glasujte! Pliz pliz pliz pliz... Za Avril u Rijeci... hihiyes

Male šanse al nea veze...wink




Neš sitno o meni

elouai's doll maker 3

Ja sam ja. Za vas Kate(y). Imam zakon mamu, tatu, dve seke i sve ih puno volim. smijeh Učenica 3.a Prve riječke gimnazije... yes OBOŽAVAM muziku, život bez nje nije skroz ispunjen. A što se vrti na mom CD playeru: Green Day, Avril, Linkin Park, 3 Doors Down, etc. Čitam knjige, posebno draga Harry Potter, a isto je i s filmovima. Na TVu pratim isključivo One Tree Hill... Držim da sve ostalo otupljuje, a ovo je preodlična serija koja tjera na razmišljanje.
Inače znam bit prava jarčina. Ponekad. Kažu mi da sam pametna, dobra, uvijek spremna pomoći kad nitko drugi nije. Kažu da znam čuvat tajne. A ja ću na to sve samo dodat da sam jako naivna...
Rijetko se zaljubim, i to onda trajee i teško prestane... Ponekad nevoljko... cerek no Ali nikad nije uzvraceno... Ah, preživi se... smijeh
Ima par osoba do kojih mi je jako stalo. Oni koji jesu znat ce... A možda i neće. Napisah jednom i pjesmu za neke, ali nikad ju nisu procitali ti kojima su bile namjenjene... LoL

Dislike me? I don't care

Contact me:
Skajp: kavemi2, kavemi, pavaocalogovic.
Yahoo!/mail/MSN: just_katiey@yahoo.com
ICQ: pojma neam... probajte s mejlom...

Je to dosta?

Bok-bokkiss

Test o meni... Kolko me poznajete...

Blogovi koje čitam...

laLuna;)
moja Matea (iako ne piše)
Lauri
ejmi li
a tko će znat kad non-stop mijenja nadimke... evo sad je Ultras Ri :)
Mimi*
Luka
sestra ju spijunira ;)
Moni i Tina
Gemma =)
Iva :)
Jos jedna Iva
Principessa dei Fiori

...svi ostali koji me komentiraju i koje ja komentiram...


NE kliknut...



Virtual human development game

free human development game

www.human-age.com

Ostale sitnice...

Povodim se za trendovima...











Evo, ljudi, stavila ja cbox, pa se javite koji put, ali nemojete zato na komentarima bit škrti... smijeh










četvrtak, 09.11.2006.

Danas u školi

Danas sam bila dežurna. Prilično dosadno. Kao što je primjetio jedan dečko iz C razreda kad je prošao pored moje kabine. Ali najgore je što nije samo to primjetio. Ja sam nešto šaruckala na bilježnici, neki grafit bezveze, ali je na njemu pisalo nešto ne baš tolko bezveze. Bila sam se ustala da zatvorim vrata koja je neki klinac ostavio otvorena, pa je bilo hladno. On je baš prolazio, pogledao u papir, nasmijao se i pitao "Dosadno, ha?" Ali 100% je vidio šta je pisalo, slova su bila preko 5 redova.headbangheadbang Ajde, nije baš ni to toliko strašno.

Već sam pomislila da stvarno nemam sreće. Da baš na dan kad sam dežurna 4.C neće ić van. Na sreću, samo su malo kasnije izašli. Mislim da me čak i Vanja pozdravio kad je ulazio u 8 u školu, a i da mi je odzdravio kad sam ga pozdravila kad je išao na veliki odmor. Vanja mi je jako drag, stvarno ne znam zašto, jer fakat nije zaslužio, ali je. Ko brat mi je, kako god se on prema meni ponašao (braća se počesto tako i ponašaju). Tip će me izludit, ali šta ja mogu kad mi je drag (ko braco).smijehsmijeh

Zadnja 2 sata (5. i 6.) smo trebali imat blok-sat matišu. 5. sat smo pisali ispit, pa sam ja morala nać zamjenu i ić pisat. 6. je sat svih pustio. Onda se većina cura sjatila u kabinu za dežurnog, profesori, domari i ostali kao da nisu primjećivali. Prije su samo otišli po neku macu (ja to nisam znala). Kad su se vratili, ja sam se raznježila. Maca je bila skroz mala i premedena! Držali smo ju u kabini i skrivali od profesora. Smrdila je po benzinu jer se zavukla negdje, valjda ispod haube, ali je bila tako cakana. Kad su prošle profesorice iz biologije i kemije, mi smo im pokazali macu. Bile su full blage i nisu niš rekle o tome kako ne smijemo životinje u školu, nego su čak podjelile par savjeta kako se o njoj treba brinut (naravno). Nakon toga nismo više skrivale mačića. Čak smo i časnu pokušale nagovorit da dozvoli da bude u vjeronaučnoj učionici tih 45 min, za vrijeme našeg vjeronauka, ali namcor. Onda ju je Ale pričuvala dok smo mi bili na vjeronauku. Svi smo se izmjenjivali za ić "na WC", neki su bili i po 3-4 puta. Nekako nisu baš imali povjerenja u Aleksandru... Ja sam bila oprat ruke, i sa sapunom (čudo da ga je bilo), ali su i dalje smrdile na benzin. Nakon vjeronauka smo išli doma. Mačkica je trebala ić kod Matee. Oko 5 su me Matea, Nika i Ale zvale da jave da Matea ne može uzet macu. nono Čak su meni ponudile da ju uzmem na jedan dan, ali ja imam psa, a i teta, koja živi vrata do, ima još jednog. Prema tome... nono



E, pa ljudi, kako bi Ana rekla "Sorryte" na dugom postu. Ljubim vas i puno pozdrava!!! kissmahkissmahthumbupthumbup

Kate(y)

- 21:15 - Komentari :) (2) - Isprintaj - #