subota, 28.07.2012.

DOSTA VIŠE

Ne razumijem što ljudi vide u ljetu. Mislim, čak su i blogeri prestali pisati jer svi umaču svoje nožice u slanu morsku vodicu tuzan

Mislim, malo pretjerujem, ali dobro je ponekad biti drama queen...jel da?
Ali kad me nervira to. Nervira me to što svi jedva čekaju da završi školska godina, pa da pobjegnu na more i nađu si ekipicu, zabave se, blablabla. Stvarno, može li ljeto biti još više deprimirajuće?
Dani su mi isti, ne razlikuju se po ničemu, samo što mi se svaki novi dan neka druga hrana zgadi. Dosta mi je više. Ljudi ne shvaćaju kako je zapravo biti usamljen ponekad. Želim izaći iz kuće... popiti kavu s nekime. Ali kvragu, zar se nikome ne sviđam dovoljno da provede sat vremena samnom na kavi?
Ajde. Srednja škola. Novi list. Fresh start. Nadam se da to neću sjebat. Možda je ipak 8 godina djeljenja klupa svaki dan s jednakim osobama previše. Nije dobro znati nekoga previše, preplaše te. Nikad se ne možeš promjeniti u njihovim očima, uvijek ostaješ jedna osoba koju su upoznali prije osam godina. 
Očajno mi treba promjena. I zato me strah srednje. Strah me da ću opet biti ona metalka koja štuje sotonu (makar sam najglasnija na vjeronauku) ali zašto bi to njih bilo briga?
Imam šansu, nedam ju.

- 20:07 - Don't just fade away ( 1 scratches) - Leave puddles on the gruond - #

<< Arhiva >>

Designed by: Nlo, hosted by Blog