HarryPotter.Blog.HR

četvrtak, 30.08.2007.

Daniel Radcliffe voli seks sa svojim obožavateljicama

Zvijezda Harryja Poterra Daniel Radcliffe izjavio je da voli spavati s djevojkama koje su za njega zainteresirane samo zbog njegove slave. Mlada zvijezda kaže da je premlad da bi se skrasio i voli biti sa svojim obožavateljicama, kada ih već ima.smokin

"Djevojke koje žele biti sa mnom samo zato što sam poznat mi ne predstavljaju problem. 18 mi je godina. Nije me briga", izjavio je Daniel. "Očito, kada bih htio duboku i značajnu vezu ne bih izlazio s nekim tko je sa mnom samo zato što sam glumac, ali ako ne tražiš takvu vezu onda je to u redu", rekao je glumac i dodao da ne bi bio s djevojkom koja bi ga za vrijeme seksa zvala 'Harry'. lazelazesmijeh

"Ljudi me zovu Harry. Jednom me prijatelj slučajno tako nazvao. Kad je u sobi osoba koja se zove Harry i netko ga zazove i ja se okrenem, što je pomalo sramotno. Ali nitko mi to nije rekao usred strastvene seanse. To bi bio kraj tog spoja!", izjavio je Radcliffe koji se proslavio ulogom Harryja Pottera.rolleyes


Image Hosted by ImageShack.us


p.s
Da ne bi mislili da "serem" taj clanak donosi klik.hrparty

pozdrav.....
.. i thanks na komentarima, a onima kojima se ne svidja moj blog nek idu ca, ja ih ne drzim....coolcool

- 22:10 - Komentari (42) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0