Popravak računala - PC servis
PC servis Zadar
- popravak računala i instaliranje programa na Ugljanu, Pašmanu, te u Zadru i okolici.

facebook.com/zdrelac
- adresa ovog bloga na Facebooku. Novosti možete pratiti ako izaberete "Sviđa mi se"


Ljetovanje na Pašmanu:
Apartmani Pašman
Apartmani Ždrelac
Apartmani Tkon
Pasman, appartamenti Tkon
Pasman, appartments Tkon
RTL, Dnevnik, HRT, Večernjak, Jutarnji, SD, Aparatczyk, Uspjeh, Testovi, IQ test, Zadar, Vir, Apartmani Hrvatska.

Jadrolinija i Liburnija (bus)
Most Ugljan Pašman - kopno: up-most.blogspot.hr


Click for Zadar, Croatia Forecast

Aktualni podaci o vremenu
Vrijeme, prognoza:
- slijedeća 4 dana
- za Jadran (3× dnevno)
- za pomorce (3× dnevno)
- bio prognoza
- Zadar 7 dana
- Ždrelac 5 dana
- Aladin - vjetar i tlak

TZ Pašman
Općina Pašman
E-mail: opcina.pasman@zd.t-com.hr
Broj telefona: 023/260-260;
Broj telefaksa: 023/260-402;
Facebook: OpcinaPasman

Javna komunalna ustanova " OTOK PAŠMAN "
Tel: +385 (0)23 260 199
Ravnatelj +385 (0)23 260 400
E-mail: jku-otok-pasman@zd.t-com.hr
Zakrpaj.to - za prijavu komunalnih problema

Karta Pašmana:
HGSS Pašman

Županijski glasnik
i Službeni glasnik Općine Pašman (od 2015.)


Biogradski glasnik - vijesti s Pašmana, iz Biograda i okolice
nasiskolji.hr
kalionline.net

Hrvatski propisi o gradnji i prostornom uređenju:
- Webgradnja.hr
Ministarstvo zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva:
- Zakon, akti i mišljenja o prostornom uređenju i gradnji
- Prostorni planovi:
- Zadarska županija
- Uredba o uređenju i zaštiti zaštićenog obalnog područja mora
- Kakvoća mora u RH

Ured za Katastar Zadar

Narodne novine:
- Uredba o javnoj raspravi u postupku donošenja prostornih planova
- Zakon o zaštiti okoliša
- Pravilnik o procjeni utjecaja na okoliš
- Uredba o određivanju građevina od važnosti za Republiku Hrvatsku

Novi Zakon o prostornom uređenju i gradnji
i novi Zakon o zaštiti okoliša
Zakon o općem upravnom postupku
Zakon o upravnim sporovima
Zakon o pravu na pristup informacijama
Galerija svjetionika:
Hrvatski svjetionici - Plovput Split

Karta Hrvatske:
Karta Zagreba, Karta Splita, Karta Rijeke i
Karta Osijeka

Peljar - Mali Ždrelac:
navigacija i karta.

Propisi o barkama: Nemo-hr

VRIJEME I KLIMA JADRANA:
Meteorološke priče

GOOGLE MAPS:
Lukoran, Sutomišćica, Poljana, Sv. Mihovil, Preko, Ošljak, Kali, Kukljica,
GLADUŠA, Ždrelac, Banj, Dobropoljana, Neviđane, Mrljane, Barotul,
Pašman, Turanj, Filip&Jakov, Kraj, Ugrinić, Tkon, Biograd..
(ako nije točno fokusirano refreshaj mapu sa F5)

Minimalne dozvoljene
lovne veličine riba

Podvodne fotografije

Ribe Jadrana i ostali živi svijet

ABYSSO - biologija mora, arheologija, povijest, ronjenje..
Udruga vlasnika nekretnina "GLADUŠA - MOST"
(statut i izviješća o radu)

Pašman - Ždrelac - Gladuša


25.08.2016., četvrtak, 13:31

Još 10 godina bez mosta kopno - Pašman

Prošle godine je pokrenut blog o budućem mostu (ili čak tunelu) između kopna i otoka Pašmana: http://up-most.blogspot.hr/
Prije deset godina je tema spomenuta i na ovom blogu ( Most kopno - Pašman na čekanju ), ali u međuvremenu se ništa nije dogodilo, nema konkretnih naznaka da će most uskoro biti napravljen.

Prof. Tonković je napravio idejno rješenje za most 1978. (Tonković, K.: Prijelaz na Pašman, Građevinar 30 (1978) 3, 93.-101), ali zbog novih propisa o potrebnoj visini mosta za prolaz većih brodova Radić, Šavor i Puž su 2001. napravili novo idejno rješenje, tj. razrađen projekt gradnje mosta:
Radić, J., Šavor, Z. i Puž, G. (2001): Optimizacija prijelaza na otok Pašman (PDF).
Objašnjeni su razlozi gradnje mosta: "Dva su razloga za to: gospodarski i tehnički. Gospodarski proizlazi iz veličine Ugljana i Pašmana, njihovih turističkih i ostalih potencijala, blizu kopna, u središtu hrvatske jadranske obale. Osim toga, trajektna i brzobrodska veza za vanjske otoke zadarsko-kornatskog arhipelaga, osobito Dugi otok, Iž pa i Kornate premjestila bi se iz Zadra i Biograda na južnu obalu Pašmana a to bi značilo višestruko kraću plovidbu do njih te ujedno bolju, bržu i kvalitetniju vezu s kopnom. Tehnički se razlozi očituju u relativnoj jednostavnosti izgradnje mosta."
Most Turanj - Pašman

"Na otoke Ugljan i Pašman službeno godišnje dođe preko 2,1 milijun putnika i preko 360.000 vozila. Izgradnjom mosta ili tunela, taj bi se promet barem udvostručio, ne toliko novih vozilima koja bi pristizala na otoke, nego i povećanim kretanjem otočnog stanovništva koji bi dobili 24 satnu slobodu kretanja." (/up-most.blogspot.hr)

Udruga građevinara Društvo za ceste se 2011. također zalagala za izgradnju mosta: "Zadnja prometna strategija Zadarske županije donesena je 1999. godine i od svih utvrđenih prijedloga jedino nije ostvaren projekt izgradnje mosta Pašman-kopno. Upravo taj projekt je prvi na listi nove petogodišnje strategije."
http://www.zadarskilist.hr/clanci/08082011/most-pasman---kopno-prvi-na-listi-prioriteta

Načelnik Pašmana Magić je 2014. spominjao most: "Rješenje je gradnja mosta, možda bi Vlada trebala razmisliti o tome da, ako se realizira Pelješki most, mi budemo sljedeći na redu."
http://www.057info.hr/vijesti/2014-09-30/pasmanski-most-kao-odgovor-na-diskriminaciju-otocana

2012. se govorilo o podmorskim tunelima: "Boženko Jelić je između ostaloga kazao kako se most i tunel ne mogu porediti, te da su mostovi skupi i čest problem im je djelovanje vjetra, dok bi cijena tunelskog mosta bila manja od dva do tri puta. Ipak, kako bi se ovakav projekt mogao realizirati potrebno je da ga prihvati država, odnosno da postane razvojni projekt. Tek nakon te odluke mogu se tražiti investicije.
- Moje rješenje daje veze koje bi bile 20-30 metara ispod mora, to bi bio „lebdeći most". Sigurnost je neupitna, jer unutar mora su bolji uvjeti nego na kopnu."
http://www.057info.hr/vijesti/2012-12-13/podmorski-tunelski-most-moze-biti-gotov-kroz-dvije-godine

Navedena tvrdnja da je tunel jefitnij baš i ne izgleda logično, pogotovo kad se pogledaju konkretne brojke prema kojima bi tunel koštao 184 milijuna eura, a most između 20 i 55 milijuna eura:

- "Ukupna vrijednost projekta i gradnje podmorskog tunelskog mosta Zadar (Gaženica) - rt Otrić (otok Ugljan) procijenjena je, prema pokazateljima idejnog rješenja, na 1.381.750.000 kuna s PDV-om (oko 184 milijuna eura)"
http://www.zadarskilist.hr/clanci/22032016/investicija-u-podmorski-most-zadar---ugljan-vratila-bi-se-za-sedam-godina

- "Ministarstvo razvitka, useljeništva i obnove izradilo je idejne projekte mosta, koji su toliko razrađeni da mogu početi pripremni radovi, dodao je ministar Radić. Most bi trebao biti dug oko 2300 metara i to bi bio najduži most u Hrvatskoj preko morskog kanala. Činjenica što je na tom području najdublje more oko 15,5 metara olakšava posao, a tehnički je most moguće izgraditi za otprilike tri godine, rekao je ministar Radić.
Projekte mosta kopno - Pašman razradio je dr. Zlatko Šavor, koji je projektirao i dubrovački most u gradnji. Po jednoj varijanti, most kopno - Pašman bi bio sa zategama, a po drugoj, jeftinijoj, bez njih. Gradnja toga mosta stajala bi oko 40 milijuna njemačkih maraka, kazao je ministar Radić, napomenuvši da bi radovi mogli početi sljedeće ljeto ako se do tada obave sve pripreme, osnuje poduzeće za njegovu gradnju, a osnovale bi ga otočne općine, gradovi, Županija i Ministarstvo razvitka, useljeništva i obnove. "
http://www.hrt.hr/arhiv/99/11/23/AKT.html (1999.)


""Južni Pašman" je zona koja leži na dijelu jugozapadne obale otoka u duljini od pet kilometara i zauzima oko 7,5 kilometara četvornih prostora. Potrebna ulaganja za cijelu zonu su oko 750 milijuna eura, sam most kopno - Pašman u to bi ušao s oko 55 milijuna eura"
http://arhiv.slobodnadalmacija.hr/20030801/zadar01.asp
http://arhiv.slobodnadalmacija.hr/20030819/dalmacija03.asp

Gradnju mosta se nastojalo riješiti na način da Općina Pašman pokloni zemljište za turističko naselje Južni Pašman, a zauzvrat bi investitor izgradio most za kopno. Međutim, za sad ništa od toga.
2005.: Upitan projekt Južni Pašman! : "Otočno vijeće je u svibnju na Zlarinu usvojilo program za prometno povezivanje s otocima u kojem stoji da iako bi gradnja mosta kopno otok Pašman rasteretila pet trajektnih linija, gradnja mosta nije realna do 2008. godine! S dovođenjem u pitanje gradnje mosta doveden je u pitanje i sam projekt "Južni Pašman".

Isplativost mosta je neupitna, dovoljno je postaviti cestarinu u visini 50% cijene prijevoza trajektom na liniji Biograd - Tkon i izgradnja mosta bi se vrlo brzo isplatila.
Koliko bi most značio za otoke Pašman i Ugljan najbolje se vidi iz primjera Krčkog mosta: http://www.novilist.hr/Vijesti/Regija/Otoci/Div-sto-zivot-znaci-Krcki-most-slavi-35.-rodendan-s-nevjerojatnim-prometom-od-75-milijuna-vozila

Put autom iz Zadra do Preka bi trajao samo 15 minuta više:
30 minuta Zadar - Turanj, zatim 5 minuta preko mosta, te još 30 minuta od mjesta Mali Pašman do Preka. Sveukupno 65 minuta vožnje, umjesto 50 minuta koliko trenutno traje put:
10 minuta od centra Zadra do Gaženice + 20 minuta čekanja na ukrcaj + 20 minuta vožnja i iskrcaj.
Benzin za vožnju od Zadra do Turnja, te od Malog Pašmana do Preka košta oko 25 kuna. Dakle, mostarina bi trebala biti minimalno 25kuna niža od cijene prijevoza trajektom Biograd - Tkon.

Oznake: most, pašman


Komentari (0) - Print - Link članka

¤ Komentiraj

26.02.2006., nedjelja, 23:35

Most kopno-Pašman na čekanju

Donat FM 20.9.2005.: Na aktualnom satu županijski viječnik SDP-ea dr.Ante Gilić ponovo je aktualizirao pitanje prometnog povezivanja kopna i otoka Pašmana, podsjetivši da je tadašnja Općina Biograd još 1986 god. imala u planu izgradnju mosta kopno-otok Pašman. Župan Grbić odgovorio je kako se radi o kapitalnom objektu koji bi se trebao financirati sredstvima iz državnog proračuna i obećao pitanje proslijediti nadležnom ministru Božidaru Kalmeti,ali je podsjetio da u četverogodišnjem programu razvitka otoka do 2008god. nije planirana izgradnja mosta.

SD'03: 5ha otoka za 2,2km mosta

SD'06: Most za Pašman čeka investitora

Nije stigla ni jedna ponuda za gradnju mosta. Cijena mosta dugog oko 2,2 kilometra po nekim bi računicama iznosila oko 55 milijuna eura.

Radić, J. et al. (2001): Optimizacija prijelaza na otok Pašman (PDF). Detaljan plan gradnje mosta preko otočića Ričul.




Oznake: pašman, most


Komentari (1) - Print - Link članka

¤ Komentiraj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno.



View Gladuša - Ždrelac - Pašman in a larger map
< svibanj, 2017  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Kontakt:
Gladuša - vikendaško naselje na zapadnom dijelu mjesta Ždrelac, neposredno uz most Ugljan - Pašman.
Informacije koje su Vam bitne osobno provjerite - autor bloga (gžp/pžg) ne pruža jamstva vezana uz sadržaj koji se nalazi na blogu.
Sadržaj - arhiv:
2016.
Još 10 godina bez mosta kopno - Pašman
- Zabrana rezerviranja pozicije na plaži
2015.
- Sredstva za suzbijanje komaraca
- Nove slike kanalizacijskog šahta
- Kanalizacijski ispust je začepljen
- Ponovljena javna rasprava o Prostornom planu
- Zaustavimo izolaciju otoka
- Škraping 7. 3. 2015.
- Otvoreni šahtovi
2014.
- Javna rasprava o izmjenama prostornog plana Općine Pašman
- Slike obale
- Ljetni red vožnje otočnih autobusa
- Ljetni red plovidbe trajekata
- Odvoz krupnog otpada
- Web kamera - Tkon
- Valovi raznose nedovršenu šetnicu
- Vijesti iz Biogradskog glasnika
- Vozni red Tkon - Preko i plovidbeni red Preko - Zadar i Tkon - Biograd
2013.
- Prijavite komunalne probleme na Zakrpaj.to
- Odluka o smanjenju komunalnog doprinosa za 50% + 25% za gotovinu
- Ljetna događanja i koncerti 2013.
- Krajnji rok za legalizaciju
- Nove slike s obale 4.6.
- Izbori 2. lipnja: Andro Magić vs. Nediljko Medić
- Smanjenje doprinosa?
- Diskriminacija doseljenika višim komunalnim doprinosom
- Fotografije razrovane obale
- Raskopavanje obale radi kanalizacije i šetnice
- Cijena izrade snimke izvedenog stanja
2012.
- Google Street View u Gladuši
- Legalizacija nezakonito izgrađenih zgrada
- Akcija čišćenja smeća uz panoramski put
- Nacrt prijedloga izmjena zakona o legalizaciji
- Snijeg na otoku
- Javni uvid u katastarsku izmjeru za k.o. Ždrelac
- EU novac za kanalizaciju
- Otok Pašman je protiv EU
2011.
- Visina naknade za legalizaciju u Zadru - 10kn po m2, na gradskim otocima 3kn
- Smanjenje komunalnog doprinosa u Zadru
- Javni poziv za podnosenje zahtjeva za izdavanje rjesenja o izvedenom stanju
- Iz županijskog glasnika
- Troškovi legalizacije
- Nova uredba o legalizaciji donesena je na sjednici vlade 2582011.html
- Ljetna-događanja 2011.
- Slobodan pristup obali
- Kome prijaviti onečišćenje mora
2010.
- Popis stanovništva
- Kanalizacijska cijev je razdvojena 200m od obale i nema difuzor
- "Iz kanalizacije iscurili milijuni"
- Kolektor
- Larvicidna dezinsekcija komaraca
- Škraping na Pašmanu 2010.
- Nastavak radova na proširenju kanala
- Komunalni doprinosi i cijena legalizacije
- Legalizacija u 70m
2009.
- Komunalni doprinos - Pašman
- Ljeto 2009. na Pašmanu i Ugljanu
- Kolektor i ispust Ždrelac
- Plovidbeni red Zadar - Ždrelac - Ždrelašćica
2008.
- Postupak izrade Urbanističkog plana uređenja
- Zatvaranje mosta i kanala Mali Ždrelac
- Ljetna događanja na Ugljanu i Pašmanu
- Rušenje molova u Medulinu, Dobropoljani i Brbinju
- Legalizacija u Rogoznici
- Radovi na mostu od rujna '08 do svibnja '09
- Asfaltiranje glavne Pašmanske ceste tijekom ljeta
- Obrasci Upravnog odjela za provedbu dokumenata prostornog uređenja i građenja
- Pašman Škrapping 8.3.'08.
- Odgoda radova na mostu i kanalu
2007.
- Objavljen je i grafički dio PPU Pašman!
- Objavljen je prostorni plan Općine Pašman
- Novi zakon o prostornom uređenju i gradnji
- Katastarska izmjera - snimanje 15.2.2008.
- Predavanje o katastarskoj izmjeri, 3.11.'07.
- Rekonstrukcija mosta Ždrelac 2008.
- Proračun Općine Pašman za 2007.
- Asfaltiranje glavnog puta u Gladuši
- Usvojen je prostorni plan Općine Pašman
- Obilježavanje zemljišta od 24.10.
- Katastarska izmjera u Ždrelcu
- Javni prilaz na parcelu i pravo pristupa obali
- Urbanistički plan uređenja Gladuše
- Google Maps Gladuša
- Odobren plan Vira
- Uskoro novi Zakon o gradnji
- Pašman Škrapping 24. 2. 2007.
prosinac'06:
- Novi PPUO Vir
studeni'06:
- U Lamljani za par godina marina i hotel
- Izrada katastra pomorskog dobra
rujan'06:
- Bageri bi mogli i na Žnjan
- Zakon o legalizaciji iz '92.
- Rušenje 130 kuća u Rogoznici
kolovoz '06:
- Pomorsko dobro
- Izmjene županijskog plana
- Pašman resort
srpanj '06:
- Tužba protiv Zadranke u stečaju
- U uvali Kablin se gradi kolektor, sve je razrovano..
lipanj '06.:
- Prostorni planovi se mogu prilagoditi..
- Proširenje plovnog puta i rekonstrukcija mosta
svibanj '06.:
HNS predlaže zakon o legalizaciji
Zakon o "jedinom krovu"
Bageri na Viru
travanj '06.:
- Prostorni plan općine Pašman
- Prostorni plan općine Vir..
- Prostorni plan općine Preko
- Rogoznica neće ozakoniti kuće 70 metara od mora
ožujak '06.:
- MZOPUG ne odustaje od retroaktivne primjene Uredbe
- Virski prostorni plan na javni uvid i izrada novog
- Općina Vir i dalje odbija dati potporu akciji rušenja kuća
- Konferencija za novinare ministrice MZOPUG-a 20.3.'06.
- Priopćenje MZOPUG-a: Uredba se primjenjuje i na zatečenu bespravnu gradnju!
- Prosvjed na Viru, 11.3.'06.
- Intervjui s ministricom MZOPUG-a
- Cijena legalizacije
veljača '06.:
- Most kopno-Pašman na čekanju..
- Tropske alge u Jadranu
siječanj '06.:
- Stare vijesti o bespravnim gradnjama
- Svjetlosno zagađenje
- (Ne)izgrađeno građevinsko područje
- Ipak su im draže fotelje
- Turističko naselje u Kablinu
- Prostorni plan - legalizacija
~~ ~~ ~~ ~~ ~~
Za prikaz zadnje verzije nekog teksta i komentara pritisnite tipku F5 (refresh)
Novi list: "Gradovi i općine najveći su devastatori pomorskog dobra..
..još se hvale takozvanim ulaganjima u pomorsko dobro, a zapravo neprimjerenim uređenjem plaža, razbijanjem stijena radi stvaranja novih plaža, izgradnjom lukobrana i nasipanjem, potpuno mijenjaju izgled obale"

Rambo Amadeus:

"..Da se pitam na sred grada ložio bih kazan,
Svako bi mi jeo, zna se, ručak jednoobrazan.
Praznikom bi instalir'o oko glave lovor
I narodu održao slijedeći govor:

Beton, beton, samo beton!
Beton, beton, samo beton!
Beton nama treba,
Jer iz trave opasno nas ljuta zmija vreba!
Beton, beton, samo beton!
Beton, beton, samo beton!
Beton nama treba,
Jer iz trave nonšalantno ljuta zmija vreba
!"
Check Page Ranking
unique IP posjetitelja

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se