nedjelja, 12.08.2007.

NAŠA BEBA I USPOMENE NA DEVEDESETE

...jutro je,za čudo sunčano,uz ambijentalne zvukove,mozak šaljem u neku drugu dimenziju.stalno me nešto ipak kopka.radi se o našem psu.inače čim mu kažeš "idemo",ko munja a i brže od munje, već čeka spremna pred vratima.jučer ne.gotovo sam je na silu morao izvući van.napravili smo par koraka,a ona lajnu ponovo vuće za natrag.što je nju spopalo to samo poštovani svevišnji zna.brijem da se nečeg uplašila.najbrža pomisao nam je bila da joj možda dajemo premalo pažnje,ali ta je pomisao ubrzo odbačena,jer ako ona nema pažnje,onda nema nitko.mora da ju je nešto dobro prepalo kad je cio dan bila u istom stanju.eto je sada,opet ista.u šetnji je bila nemoguča,bježeći, ako nije na lajni(ne ide daleko,al tu su auta, na koja ona gleda kao na neku životinju,koja če se maknut s puta),redovna kakica,a o milijunskim špricanjem(navodno pišanjem) obilježavanja teritorija neću ni govoriti.ali to je ona,naša mala bebica koja je navršila sedmu godinu života.uspoređujući njene godine s ovim našim ljudskima,još je i te kako živahna za njenu dob.šta češ kad je volim i draga mi je.moja mala beštijawinkFree Image Hosting at www.ImageShack.us
nedelja je...iz zvučnika dopiru poznati zvukovi jedne melodije naše gay ikone boy georga - the cryng game.ta mi ista stvar budi uspomene dok sam još živio u gradu na vodi.ne da se hvalim(možda malo),ali to mi je bio jedan od najdražih perioda života.to je bilo vrijeme mog out-anja,prvo frendovima,a zatim i roditeljima, koji, eto, nekako su se s tim pomirili,ali se ipak pitaju gdje je bila ta pogreška.barem tata,ako mama ne.ta mamin sin sam kakav jesam da jesam.što ovo što želih napisati nema veze(usko povezano)nema niš s tim.hm?jedna u moru uspomena vezanih za tu stvar "the cryng game",je jurnjava autoputem A4 venezia - bologna.kazaljka pokazuje 240 km/h.koliko me malo trta,toliko uživam u tome.muzika strava,na sav glas.u autu tada dobri frendovi(i ostali, ali živimo daleko i životni putevi su drugačiji) jurimo da što prije stignemo u disko tada zvan matiss.Xsavier,ja i Dimitri.tri pederske duše,s dobrim autom, u cvijetu mladosti,željni samo nečeg - zabave.a matiss je tada slovio kao najtechno/ underground club.stigli smo,nabrijani već od same vožnje nije nam dugo trebalo da se odamo melodijama tadašnjeg housa,da se prepustimo tim otkucajima i melodijama.jednostavno da uživamo u momentu koji nam je dat i" letimo,letimo slobođeni sveg sem radosti"(whitman).vratit mi se sada samo na sat vremena taj dan proveden u matissu,mislim da bi dao sve.tada sam se počeo intenzivnije družiti s ljudima sličnijim sebi,što seksualno,što društveno,što mi je odgovaralo u biti.to su bili ljudi različitih boja kože,transići,heterići,bipsići,nezaboravne i drage nam lezbe...šaroliko društvo za još šarolikiji mozak.napokon sam počeo saznavati smisao riječi sloboda.mada je i ona širok pojam,jer gledajući je realno, svi smo robovi nečeg.ali tada sam bio slobodan.napokon zraka,želim disati,želim živijeti svoj život,ne želim nositi masku,želim biti samo ja.i to mi je uspijevalo dok gotovo umalo(par godina iza nas)nisam pao u pravo ropstvo zvano heroin.evo sad se držim i drago mi je,jer sam počeo ponovo primiječivajući neke sičušne stvari koje male ljude čini sretnim.o tim uspomenama sada nebih jer nije tako crno(bar do sadanut).ima pun0 daleko ljepših uspomena.ujedno sam se smatrao i sretnikom jer sam živio početak techno revolucije.dok su nas mnogi u čudu gledali kao luđake što to slušamo,te da če to izgorijeti u najviše dvije godine,prevarili su se.kao što smo im i govorili danas techno čuješ na svakoj postaji radia.ali to nije taj tecno niti house koji ja volim.ja sam orijentiran možda malčice prema undergroundu.isto kao što to doma ne slušam sem duba i chilla,pratim pravac kod nas poznat i svrstan pod pravac gothic(dark).tada su bili popularni clubovi ala cocorico u riccione pored riminija,zatim peter pan isto pored riminija,onda među prvima sa tim žanrom glazbe bila je Movida u jesolo lidu.imali su i slogan na majici "movida - si vola"(u movidi se leti,doslovan prijevod movida - se leti),zatim segreta u milanu,pa skala u padovi...svo to moje tecno društvo počelo je lagano padati u zaborav kad sam kročio u tvrđavu Fort Bourguignon.druga planeta,druga dimenzija,pravom riječju i doslovno rečeno underground.na tom sam mjestu uistinu dokučio do značenja riječi ljubav.pripadnosti nečem,čemu sam težio i ako outan i s brdo "frendova"osiječao sam se sam.sve se to upravo dogodilo u začaranoj tvrđavi.peace,love,united,rispekt PLUR.doživljen tada i rijetko kad u posljednje vrijeme,sem na rabcu ovog ljeta.to je bio taj momenat kad sam se istinski poželio vratiti doma.poželio ostvario.za mene je bilo postalo nezamislivo da se na tom mjestu događa neki event,a mene nema.no way.umalo postadoh inventar i zadnje bi nas jutrom istijeravali vanrofl.dok je brija po italiji bila jedno(bila je dobra),ovo kod nas je bilo sasvim nešto drugo.na početku na partije je pohodilo dvijestotinjak ljudi,koje si naravno sve poznavao i plakao kad bi se morali rastati.to se riječima neda opisati jer su emocije te koje su prevladavale.kako globalizacijom,tako i komercijalizacijom,što je usko vezano sa money,polagano su partiji počeli gubiti na kvaliteti,i što je počelo dolaziti mnogo ljudi koji nisu dolazili glazbe radi,već su tu scenu,povezivali sa žderanjem bombona i kojekakvim drogama,kojima je bio interes izdogirati se do iznemoglosti, te gnjaviti naše slatke male techno vjeverice.bang
prvi FULLMOON partiji koje je onda organizirao dj marino,koji sad vodi emisiju na radio puli DISCO INFERNO.to je bio moj prvi doticajem s elektronskim pravcem zvan GOA.odmah sam uhvatio njene udarce nekad mračne nekad laganije uz sve zvuke i zvučiće koje si mogao čuti,upoznao sam brdo ljudi što se razlikovala od techno i house scene.(a glazba goa kao glazba upravo mi se svidjela i radi mješanja industrijal i emb glazbe(dark)koje pratim i danas).ljudi su bili nešto poput prebačenim mašinom putovanja kroz vrijeme,ravno iz sedamdesetih i hippy pokreta.nešto kao electrohippy.upoznah neke iz pule,koji su me vodili u šetnju gotovo cijelom pulskom obalom.naučili me promatrati praskozorje.tada gledajući u nebo,točno sam vidio crtu na nebu,svijetla kako dolazi i mraka kako odlazi.doživljaj za sebe.naravno bez mog frenda Š.nisam kasnije propuštao niti jedan parti.mnogi su mislili da smo zajedno,pa bi on u šali znao odgovoriti :"da u vezi smo,pa šta".to je još jedan od dragih ljudi koje i danas volim sresti.ljudi iz umaga.i to je bila ekipa za sebe.s T.se čujem tu i tamo i uvijek mi ga je drago sresti.nije uzaludno bilo svo ono vrijeme,sva ona energija koja nas je štitila.S.ili B.je pobijegao u london i zauvijek ostao tamo.baš je bio lud,a jedino dobro što je učinio je to što je na vrijeme otišao jer bi i on bio postao rob horsa.E.& D.i ona E.je bila u londonu te tamo upoznala D.koji sada imaju klince.njih isto čujem al rijetko.život.pa onad dj Roberta.ona je bila moja miljenica i puštala glazbu za moj ukus.malo acida,malo progresive,malo techno...sve zajedno al spravljeno u fenomenalan set.nisu je ljudi džaba voljeli.prepričat ču vam već jednom o našem odlaska u sloveniju i drugih dogodovština.onda je tu bila neka ekipa talijana Arijel(koji danas svira po reagge festivalima),ivan,ivano,stelino,monika,serena,sandro,pokojni luka (kojeg se rado sječam po svojoj jednostavnosti)....bilo ih je još.nek se na mene ne ljute oni koje sam zaboravio.zaboravio sam imena ali ne i osobe.nastavak če vjerojatno slijediti jer je previše događaja koje se u momentu ne mogu sjetiti.ali se putem ovog posta zahvaljujem svim onim dobrim ljudima koji su mi omogučili da nešto naučim,da uvijek budem ono što jesam,da ne gubim samopouzdanje i još brdo,brdo toga.svi dobri ljudi koje sam upoznao u devedesetima zahvaljujem na svemu i uistinu se nadam da če iskrsnuti taj dan kad čemo svi zajedno pomoču plesa i muzike otijerati svo zlo koje nas okružuje.....

- 12:38 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Srpanj 2011 (1)
Siječanj 2010 (1)
Kolovoz 2009 (4)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (6)
Rujan 2008 (17)
Kolovoz 2008 (13)
Srpanj 2008 (5)
Lipanj 2008 (10)
Svibanj 2008 (16)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (23)
Siječanj 2008 (35)
Prosinac 2007 (24)
Studeni 2007 (18)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (25)
Kolovoz 2007 (19)
Srpanj 2007 (16)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (17)
Ožujak 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us



PREKODIRAO MI I POMOGAO UREDIT BLOG: Dominic


BLOGOVI PO KOJIMA PROŠARAM


mrak66
noćna mora
slaven
satan šakić
Baka Kmica
CUT ME...And Kiss The Raven
Poison Girl
Dominic
Fantom Slobode
Bloody
Dežurna Vještica
denco
VampLady
nevjerojatno,ali istinito
Idira
Androgyny
PoisonIvy
Suden Joiku
Tinolovka
LobyM
Beautiful Nightmare
Fetusič
Poison
Snow White Queen




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!




website design
website design


CURRENT MOON


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

OPIS BLOGA

KROZ MOZAK ULETI KROZ PRSTIĆ IZLETI


GLASAJTE,JAKO MI JE VAŽNO!!!

Image Hosted by ImageShack.us




GLAZBA :
GOTHIC ,DEATH IN JUNE,OLD BUT CAVE, DEAD CAN DANCE ,INDUSTRIJAL,ELEKTRO,PREKO GOE , DO PSYCHODELIČNOG AMBIJENT CHILLOUT-A

KNJIŽEVNOST:
BUKOWSKI,KAFKA,E.A.POE,MILER,TAGORE,BAUDELAIRE,MANN,VASKO POPE...

HOBBY:
FOTOGRAFIJA,KRISTALI,EZOTERIJA,...

KUĆNI LJUBIMAC:
NAJDRAŽI I NAJMILIJI PAS NA SVIJETU - MAZA (lelica)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

DUGINE BOJE

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

alt="QuickPost" border="0"> Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Image Hosted by ImageShack.us

DRUGA STRANA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!