U potrazi za samim sobom...

14.02.2007., srijeda

Za Valentinovo..

Kada ovo objavim, vec ce biti Valentinovo, pa zato, ovo je zapravo post za taj poznati praznik zaljubljenih...
Kao prvo, želio bih čestitati imendan jednoj osobi (sretan imendan, valentina! smijeh ).
A sad, malo mojih razmišljanja o valentinovu i još štošta.. Sjetio sam se kako mi je netko o ovom danu rekao da je "tužno što nam treba samo jedan dan da kažemo ljudima koje volimo to. Zar to ne bi trebali i mogli govoriti svaki dan?". Ta misao me se baš dojmila... a možda je Valentinovo ipak prilika da kažemo ljudima ono što mislimo... Svatko ima svoju viziju ovog dana... Za samce (poput mene), može biti dosta depresivan... mislim da se najviše samoubojstava događa danas... eh... ne brinite, nemam to u planu..
I dojmila me se jedan drugi obicaj jedne druge osobe, da ne cestitaju valentinovo samo zaljubljeni, vec i prijateljima i slicno... I zato cu se, ovako, mizerno, povesti za tim primjerom i cestitati Valentinovo doticnim osobama... koje znaju da je cestitka njima upucena!
Sto jos reci o ovom danu? Vjerojatno cu se osjecati glupo sutra (ovo pisem u utorak), usamljeno i sve ono... ali pokusat cu odhrvati se takvim osjecajima.. Jer nista ne koristi to, nema smisla. Cemu?
Eh, eh. Cudni smo mi ljudi...
Opet ne znam sto reci, pa cu ovaj post dovrsiti drugi put... a mozda je to sve..

Sjecanja, znate... Cesto me znaju progoniti... Da, progoniti.. Sjecanja na neka bolja vremena.
Sjetih se jucer ovog ljeta, kad sam poceo pisati blog.. Znate da postoji vec 7 mjeseci? nedavno je bilo pola godine postojanja mog bloga.. Evo vam usput onda statistike..

Datum i vrijeme prvog posta: 29.06.2006. (19:41)
Zadnji post napisan: prije 4 dana
Ukupno postova: 107
Broj postova u zadnjih 30 dana: 5
Broj postova u tekućem mjesecu: 2
Prosjek postova po tjednu: 3.3
Prosjek postova po mjesecu: 15.3
Mjesec s najviše objavljenih postova: srpanj, 2006. (38 postova)
Mjesec s najmanje objavljenih postova: lipanj, 2006. (1 postova)
Najveći broj neaktivnih dana između postova: 13
Broj dana bez postova: 157
U koje doba dana najčešće pišete postove: tijekom jutra (7 - 11 sati)
i oko podneva (11 - 14 sati)
Ukupno riječi u svim postovima: 18254
Prosjek riječi po postu: 171
U prosjeku pišete kratke postove (manje od 250 riječi po postu).
Broj postova sa slikom: 1 (0.9%)
Broj postova bez slike: 106 (99.1%)

Ukupno komentara ostavljenih na vašem blogu: 2011
Prosjek komentara po postu: 18.8
Najviše komentara po postu: 91
Broj postova bez komentara: 17

Datum i vrijeme kreiranja bloga: 29.06.2006. (19:41)
Datum i vrijeme zadnje prijave u blogeditor: 13.02.2007. (11:45)
Broj prijava u blogeditor: 375

Da nastavim... Ovog ljeta.. Kad je bilo ono sto je bilo.. eh, znaju neki sto.. nda.. Pa.. bilo je lijepo dok je trajalo smijeh
tako uvijek kazu. bar onih prvih mjesec dana.. ako ne znate o cemu se radi, to je bilo najblize vezi sto sam ja bio.. tako da... eh.
I bio sam sretan onda, na pocetku.. jer ja volim, ja jednostavno volim i trebam to sve... nekad mi tako to nedostaje.. sve to... DA bar mogu takvo nešto pružiti nekom, nekom tko je ovdje... bilo bi to lijepo.. i vise od toga.. Ali, sto je tu je.. zivot...

Postoji nešto što niste znali o meni. Ja ne pišem pjesme inače, ali okušao sam se par puta i u tome... Posvećene nekom... eto kreativnosti... pa, sad, evo vam jedne moje pjesme... s posvetom.
Pisana je na engleskom, znate? A zašto? Jer.. lakše mi je tako. volim engleski, kao prvo, a kao drugo, zbog emocija koje su izražene... lakše je pisati na stranom jeziku, lakše mi se bilo otvoriti... i sve to... da ne duljim previše, evo (poduže) pjesme.. Ovo je velik korak za mene jer znam da ce mi bit vrlo neugodno poslije zbog ovoga..al eto. kad sam iskren, onda neka budem iskren..

A dream of rose



In one dark and silent night,
when my bed was not enough,
i couldn't sleep, i couldn't dream.
I just layed there in dark.

In the end, my eyes started to close,
but then a vision strange i saw.
In my mind suddenly appeared
a beautiful rose covered in red.

Her petals, red as your lips,
i looked at stunned and asked myself,
How come that rose reminds me
so much of you, oh you, my rose?

Drops of dew, shining on it's red petals,
like the shine of your eyes it were,
I remembered your beautiful hair,
your face, your attitude, it was all the same.

The scent of rose, the scent of love,
I felt then - more than I could handle.
I wished so much, and I still do,
To touch lips, to see your eyes,
To bask in your beauty once again...

But all my wishes remain just that,
Because I couldn't, and still I can't
Touch your lips and feel your scent...
So it remains that i still dream,
About your hair, your face, your voice...

Do dreams come true, tell me, oh rose?
Are my dreams illusions or maybe more?
Will I keep dreaming, or ever feel
Your lips on mine, your hair, your skin...

And then, again, i saw the rose,
And wondered stunned again and again,
Why does that rose, that gorgeus rose,
Seems to be you in my eyes?
Is it because it's beauty, it's looks,
Or maybe it's not everything?

So full of life it was, so pure,
Standing there covered with drops od dew.
And then i saw, then i understood,
The thing that kept me wondering so long,

And then i saw, then i understood,
The rose, that rose, it was really you,
'Cos it was also like your soul,
You dwelled in my dreams, and you still do...

And I keep dreaming day and night,
And I keep thinking day and night,
Of you, o my beautiful rose...

Maybe my rhymes aren't something,
But this I can tell you, at least they are mine,
Maybe my verses are clumsy and weird,
so foolish they may seem, but understand,
This song, to me is means more than just a song,,
'Cos this poem is made just for you...


I to bi bilo to... Jedan dugačak post.. a što se može.. heh. Pa Valentinovo je!
- 06:00 - Tvoje mišljenje (16) - Čuvajmo šume - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Siječanj 2012 (1)
Listopad 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (5)
Srpanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (10)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (14)
Studeni 2006 (8)
Listopad 2006 (6)
Rujan 2006 (14)
Kolovoz 2006 (9)
Srpanj 2006 (25)
Lipanj 2006 (1)