PMS faza

23 prosinac 2011

Više i ptice na grani znaju svoj smisao života.
Našle smo se tamo gdje smo se i upoznale ispred tog kafica u Zagrebu! Prošlo je dosta vremena, ni jedna od nas nije živjela u tom gradu ali smo se susrele, na starom mjestu .
Kolike su šanse da sretneš prijatelja u ovakvom gradu? Šanse su nikakve ali dođe kad se najmanje nadaš!
Ispričale smo se dobrih 4 sata kao i obično da nadoknadimo sve što smo propustile , i dogovorimo se da se nađemo za mjesec dana.
Čekajući taj dan , to mjesto , taj grad! Evo i opet nešto čekam hahahah život je čudan ne daje ti izbora nikakvog .
Našle smo se i taj mjesec na istom mjestu i istom gradu!
Sljedeći mjesec jednostavno nije došla . Stajala sam cijeli dan u nadi da će se pojaviti , da će se javiti ali kako nemam mobitel, ne znam ni gdje živim. To je taj dan kad vrijeme razdvaja svjetove. Kako porlazi svaka minuta čini se kao godina, nema je više se nikad nećemo slučajno susresti, nikad mi se više neće smješkati , zagrlit me najčvršće da osjetim da sam živa, samo taj trenutak bi mijenjala za cijeli svoj život.Kako znam?
Dovoljno dobro je poznajem da znam da bi došla ili bi nekako javila , našla bi ona način a i vidim ovo dvoje ispred sebe da se smješkaju , ovo je njihovo maslo . Ali ipak ostaje ona nada da vrijeme ne postoji .Da srest ce mo se opet i vidjet ćeš vrijeme će stati. Vidjet ćeš tada odraz u mojim očima .Reču ti sve , sve zbog čega sam otišla.Ostavila sve . Tada sam se zaklela da nikoga neću voljeti kao tebe , da se nikad neću vezati , tog sam dana odlučila pretvarat se da sam živa! I možda se isplati , premda se navikneš ,navikneš se na samoću , i možda da te imam mislila bi da ću te izgubiti to je strah , strah od nepoznatog. Život je jedno veliko jebeno igralište, ne bojim se smrti već se bojim da nisam dovoljno proživjela. Znaš li koji je najbolji potez u šahu ? Ne pomaknuti se! Mogu biti okrutna ,zločesta pa čak i dobra sve je stvar izbora a moj izbor je ne izabrati!
Prije nego sam se ustala od stola jer je već i kasna noć pala gledam B i D i oni zuje, zašto zuje ?
Bumbar- kaže on
I ja se sjetim pričice od prije godinu dana , o bumbaru kako je prelazio cestu!
.........................................................................................................................................................................................................
IRL
probudim se i briznem u plač , bumbar , i ne mogu se zaustaviti plakati . Previše je ljudi otišlo ovu godinu . Čak sam i otišla s njom na cugu i opet me bilo strah da će nestati , da se jednostavno moram makniti od nje , samo da se maknem jer ne bi mogla podnijeti .
Neki dan smo tipkale nešto i savjet njen je bio : pa daj odluči se koji ti se instrument najviše sviđa i bavi se s tim !
A moj odgovor je bio : Moj izbor je ne izabrati!
Znala sam da ta rečenica nečem služi!

20.12 2011 Zagreb

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.