A lipo ti je bit doma!

20 lipanj 2011

Ustanem se ujutro , popijem bocu vode i zapalim duvan !
Otvorim mail i dočeka me kilometarski monolog na koji sam ostala bez riči!
Ok ono idem kavu da skuvam ,zvoni mi mobitel! Prošetan se po stanu i skužim da sam ko pale sam na svjetu , nigdi nikog! Gospe moja !
Raspalim bižuteriju u inat susidima !
Spremim se za otič do grada , skužim da mi auto nije tu!
Nema veze uđem u devetku iskrcam se na solinskoj ,prošetan do policije , uzmem papire i prošetam do opčine!
Čekajuči tricu, u zraku se osjeti miris ljeta, soli ,mora, krema za sunčanje, sunce upeklo !
Uđem u tricu na pazaru mi uleti kontrola! A bogati šta ću sad?
Lipo ja njemu objasnim da nemam kartu da mi starci rade u Prometa...
A ko ti je čača?
Prka
A gospeti šta nisi odma rekla , kad si došla, kako ti je sestra?
u jebote ! sve ja lipo čoviku ispripovidam!
A znaš nisam te pripozna !
I pusti one mene !
Iskrcam se na primi 3 i odem uzbrdo obavit robni šoping....
poršetam posli do menze i nakupujem se !
spustim se na prokleti autobus , ali ne onu solinsku kočiju več jedanaesku za Pujanke !
I evo me sad u svojim blindiranim odajama!
Sad cu da kavu skuham , usisam kužinu , raspalim magazin i dignem sve četri uzrak!

[/IMG]

Uploaded with ImageShack.us
I to ti sve lipo daju za 31 kunu + 2 kroasana puna čokolade

a lipog života majko mila !!!! Lipo ti je bit doma!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.