"FILTHY NOTES FOR FROZEN HEARTS"


Odlučila sam nakon više od godine dana ponovno početi pisati blog, isključivo sebi za dušu. Možda će to biti samo ovaj jedan post, a možda... tko zna... i tako ja sad upravo pišem post umjesto da učim(a da budemo iskreni, nije da bi bilo prevelike koristi od toga, al sutra će biti itekako sjeban dan - mama dolazi na primanja, a to nije dobro, aa)
malo sam izmjenila boxeve... jer... i ja sam se promijenila u ovih godinu dana, nabolje ili nagore, na vama je da zaključite...
nemojte niti pretpostaviti da će ovaj post biti o ičemu smislenom jer neće. najvjerojatnije ubuduće neću pisati ništa preosobno jer se ne želim da me opet bliski ljudi zabrinuto pilaju zbog nečega napisanog u afektu... i sada kad malo pogledam poneke stare postove pomislim "wtf sam mislila kad sam to pisala!?!"
i dalje ću stavljati crteže, tj. ako ih bude bilo... možda stavim neki stari... bumo videli...

ovo bi, za novi početak, bilo sve...

evo nekih meni jako dragih slikica...

ja i ljubav moja cerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ova je prastara... podsjeća me na neka davna vremena...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

a ovo je bio jedan od najljepših dana moga života... =)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


i to bi zasad bilo to...


big
bloody
kissssssssss



15.03.2009. | 21:07 | 5 Komentara | Printaj | * |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (3)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



....Komentari: Yes/No....



ne trudite se, ne odgovaram na komentare "dobar ti je blog, dođi do mog" ako post nije pročitan i dostojno komentiran /kritiziran/ pohvaljen (itd, itd)

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi


sorry ljudovi ali mi se ne da stavljati linkove, ali ako vas čitam i komentiram onda mi nešto značite,
ok :)
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic