... in the wake of a dream...


napisano na brzinu, tijekom sata računalstva...
-pisati ću u natuknicama, možda ne uspijem dovršiti, ali red je da napišem nešto, da znate da vas nisam zaboravila... ugl. ono najvažnije

-prijateljstvo - stanje je super
škola - zajebi je, čini mi se da ću okiniti matematiku, a wtf, užasno san lina, ali šta ćeš kad jednostavno ne mogu ne mogu ne mogu učiti to sranje, am daj mi bilo šta, samo ne to... ali eto, iman 2 kečine iz testova, i čisto sumnjan da ću ispraviti, a i blagoga pojma neman
ljubav - ; )))))))))))))) napokon jedan veeeeliki smajlić, napokon i u mome sjebanome životu nešto funkcionira... a baš san hepi... a eto
obitelj - e pa NE-MOGU-IH-PODNIT!!!!!!!!! nerviraju me! užasno mi idu na živce, grrrrrrrr... non-stop me pilaju, ako ne zbog duvana, onda zbog svega ostaloga, promatraju me pod povećalom, niti da san in jedina zanimacija!!!! ka-ta-stro-fa!!!!!!! ubijaju me, ma nema šanse da jedan jedini put u mome malome bijednome nevažnome životu sve funkcionira.... ili da me bar nešto ne zajebaje, al' ne - moooooraju oni!!!!!!!! ono... help please... I'm hopeless...
evo moran završiti, sve vas puuuuuuno jojin! javin se opet kad stignen!!!!

big
bloody
kissssssssssss


17.12.2007. | 16:47 | 3 Komentara | Printaj | * |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (3)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



....Komentari: Yes/No....



ne trudite se, ne odgovaram na komentare "dobar ti je blog, dođi do mog" ako post nije pročitan i dostojno komentiran /kritiziran/ pohvaljen (itd, itd)

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi


sorry ljudovi ali mi se ne da stavljati linkove, ali ako vas čitam i komentiram onda mi nešto značite,
ok :)
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic