˝đubrad, mi smo đubrad, mi smo pokvareni do kosti˝


ok... here we go again....
...neplanirano sam na netu (skidan referat iz politike koju m-r-z-i-n tj. žmigy) pa neznam niti šta napisati, ali ajmo redom...
1. sjebala san sveeee ocjene, i one koje su takve tribale biti i bezrazložno one koje su tribale biti malo bolje (čitaj-prepisani testovi)... ali nevermind...
2. a opet san zbog nečega hepi.... ajmo reći... skupih hrabrosti... a bilo je i vrime... ma nije važno čega.... ali eto, ponosim se sobom ; ) ali iman ja tu još puuuno posla.... a sad više neznan šta oću... ccc...
3. kupih novi kaput, najobičniji, malo ispod kolina, naravno crni (ne morate niti pitati), yey-onaj smeđi ide na dnooooo ormara. sad imam ama baš sve black... a neka....
4. i novi mob također (opet na pretplatu, yeeeey).... kjut je ali žaaaaa mi je staroga-moran vam u sljedeći post staviti slikicu, sjebaniji mob u životu vidili niste - cili iščikan, prednje maske naravno NEMA (stražnja malo ispada, ali zanemarivo), a tipkovnicu san zalipila žuto-zelenon izolir trakom (jedino šta san mogla naći po kući) da bi nekako mogla pisati poruke, a da ne spominjen kako se bez kartice sam lipo upali i svira melodiju zvona. ˝AL' INAČE KO' NOV!!!˝ (Hladno Pivo - ˝101˝)
5. eh da - novosti vezane uz prošli post - pošto su me moji dragi roditelji (hvala mama, tata) ipak pustili na Đubrivo, i to onda kad san već izgubila svu nadu da ću ići, išla san prvo u vodice (pošto san spavala kod prijateljice). i eto nekako, pošto smo u istom društvu ja i u-prošlom-postu-navedena-osoba, nekako su nas prividno pomirili jer pa nećemo valjda cilo veče gledati jedna drugoj priko ramena... ali naravno-pitanje zašto se u-prošlom-postu-navedena-osoba sticala je ostalo visiti u zraku, jednostavno smo počele pričati. i zbog toga mi je bilo baš drago, dok, nakon po ure na kavi nisan skužila da stvari neće biti ni približno ka prije(naravno, i ne mogu biti), ali eto bar pričamo. nisan prišl priko svega, ali eto-ljudi faljuju. i tako je moja cjenjena malenkost u to bila uvjerene nekoih 20-ak sati. kad ono jutro posli koncerta sidimo nas tri na balkonu i pušimo dok je u-prošlom-postu-navedena-osoba bila na internetu i gledala spotove. i onda ljubaf moja (ni njeno ime neću navoditi jer nije fer) meni kaže kako je u-prošlom-postu-navedena-osoba taj dan, prije nego san došla izjavila ˝sad san prisiljena pomiriti se sa ~~imaginary~~ [neću valjda svoje ime pisati]. a ja san opet ostala paf, ko' pizda da se prosto izrazim... toliko san se razočarala da... neznan ni sama... jednostavno nisan mogla virovati, mislin-pa triba imati obraza za takvo nešto reći i onda se posli cerekati i sprdati sa ton osobom, gledati je u oči. i danas mi se javlja, a šta ću, javin se i ja njoj, eto reda radi, jer mi sranja u životu više no sad ne triba. i to su ti pravi prijatelji... ; )
6. ĐUBRIVO - bilo je u subotu isprid crtaone pa smo se smrrrrrrzli dok smo čekali, brrrrrrr - puhalo je i bilo je lllledeno. nisu dugo svirali, negdi oko uru i 10-20 min ali bilo je predobro. ich, maja i melani smo manje-više bile jedine ženske u pogu, ajme ubili su me, ali vridilo je hehe. do danas me vrat boli, a u nedilju nisan mogla micati... ali vridilo je ; ) ... definitivno... eto, u čast najsvjetlijoj točki proteklih dana i ide naslov posta
7, i upravo san, napokon NAPOKON skinila Melancholy od Iced Earth-a, spot iman već odavna, ali pismu nikako nabaviti, a sad jesan ;))))
8. prišla san na philip morris (zapravo nevažno, ali eto)


big
bloody
kisssssssss


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

za kraj slikica s koncerta, frane i (I think) Tepić se pogaju, hehe


25.10.2007. | 00:54 | 18 Komentara | Printaj | * |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (3)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



....Komentari: Yes/No....



ne trudite se, ne odgovaram na komentare "dobar ti je blog, dođi do mog" ako post nije pročitan i dostojno komentiran /kritiziran/ pohvaljen (itd, itd)

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi


sorry ljudovi ali mi se ne da stavljati linkove, ali ako vas čitam i komentiram onda mi nešto značite,
ok :)
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic