YOU LOVE ME BUT DON'T KNOW WHO I AM... SO LET ME GO...


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Evo neznam šta da vam napišen… u mom životu opet sve standardno… (svaki post mi ovako započinje, a jbg…) ma danas san u kurcu… skroz… evo sad san pročitala pismu na č!my-nom blogu pa nimalo ne cmizdrin… ma sve mi se u zadnje dane kupi… ona i luce su mi rekle da san u zadnje vrime non-stop u kurcu, jebate šta se stvarno vidi??? Pitaju me šta mi je i ja kažen ˝ništa˝ jer i nije ništa, osjećaj se nametne sam od sebe…Image Hosted by ImageShack.us i ne znan šta mi je, jednostavno neznan… a danas san se nešto malo posvađala s rodicon, tj. to je bio više prepucavanje, ali me pogodilo i sad se osjećan stravično…

Ma evo vam jedna pjesma koja će objasniti dosta toga, i ne želim nikakve komentare pomoći niti sažaljenja jer jedino si ja mogu pomoći, a ne znam kako, a to šta neznam je isključivo moja stvar i sama sam kriva za ove osjećaje i sad je na meni da snosim posljedice … ˝this (my) life ain't worth living˝… ova pjesma je samo AFEKT, ok?

Image Hosted by ImageShack.us



I LOVE YOU

I hate…
I hate the way you smile
I hate the way you cry
I hate you when you hurt people
And when you let them hurt you too
I hate the way you drink
I hate the way you smoke
And laugh at joke
I hate every breath you take
And every day you wake
I hate the way people love you
And the way you love them too
I hate your face,body and soul
I hate you whole
I hate you when you break down and cry
And because you always search for a reason… why
I hate you because you're weak
and it really makes me sick
i hate you when you cut yourself
when there's noone to help
i hate you when you hide behind make-up and black clothes
i hate you because you don't let nobody to come too close
i hate the way you hate yourself
i think you understood why I hate you
and I know you hate me too
indeed, I hate everything about you
i really do…
i hate you ~~imaginary~~


17.06.2007. | 12:14 | 13 Komentara | Printaj | * |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (3)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



....Komentari: Yes/No....



ne trudite se, ne odgovaram na komentare "dobar ti je blog, dođi do mog" ako post nije pročitan i dostojno komentiran /kritiziran/ pohvaljen (itd, itd)

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi


sorry ljudovi ali mi se ne da stavljati linkove, ali ako vas čitam i komentiram onda mi nešto značite,
ok :)
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic