...THIS IS HOW YOU REMIND ME... of what I really am...


Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Nakon dugo vremena imam potrebu napisati post (polupismeni naravno, a šta ste drugo očekivali). Pišem post iako zapravo ne znam o čemu pisati… vjerojatno uobičajene gluposti, možda moja buncanja i besmislice… ma nevermind… miris kiše… danas je pala mala kišica, ali dovoljna da ostavi taj miris… tako je slobodan… predivno… makar trenutačno osvježenje nakon one proklete vrućine koja će se vratiti sutra… promjena… meni je potribna pod hitno… danas san pričala sa ženskom iz ex razreda koja je pala godinu. Cilu prošlu godinu je sidila iza mene, iako se nismo družile fale mi njezini ispadi iz čista mira, satima ništa pa najedanput napadaj smiha nekoj gluposti koju niko ne može skužiti… kad bi nas četvero, tj. dvi zadnje klupe bili raspoloženi, to bi bila prava mala debilana ; ) …sick… posebna je, barem u mojim očima… kako god, skoro svaki naš razgovor na kraju ispade psihoterapija ili nešto slično (rasprave o najboljem načinu za počiniti samoubojstvo i još kojekakve slične teme). Često se nađem u njezinim riječima, pogotovo današnjoj izjavi ˝kad se baš trudim učiniti nešto kako triba, sjeben sve˝… story of my life… ako nešto može poći krivo, poći će – definitivno. I pošlo je, samo je pitanje imam li ja snage to promijeniti!?! često se osjećam tako površno, šuplje. Image Hosted by ImageShack.usJesam li stvarno postala takva osoba ili sam uvik bila takva??? Gadi mi se svit, a često još više vlastiti odraz u ogledalu jer kad se pogledam i zavirim u ˝dušu˝ ne vidim ništa nego površnu iskompleksiranu osobu koja pravih problema u životu nije niti imala (osim onih koje sam sama stvorila), a sad se nešto žali! Sad but true! Katkad poželim nekome reći sve gluposti šta sam napravila samo da mi se više ne motaju po glavi, ali se onda opet zaustavin jer time ništa ne postižem. tako da je i ovaj post pisan o stvarima o kojima nikad neću progovoriti, ali sam ga jednostavno morala napisati zbog sebe samo da smanjim ovaj prokleti nemir u prsima koji mi trenutačno steže grlo. znam da će proći kad zaspem i da ga ujutro neće biti, i neće se pojaviti sve dok opet ne zajeben(šta će biti u rano popodne). Ali jedno mogu - obećati sebi i vama da ću pokušati svim snagama ne zajebati stvar jer dobro znam da NE SMIN više ovako dalje. Evo napisala sam totalno nerazumljivi post o ničemu!!! ali nevermind... ispuhala sam se...I guess...
big
bloody
kisssssssss



Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


28.04.2007. | 01:14 | 27 Komentara | Printaj | * |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (3)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



....Komentari: Yes/No....



ne trudite se, ne odgovaram na komentare "dobar ti je blog, dođi do mog" ako post nije pročitan i dostojno komentiran /kritiziran/ pohvaljen (itd, itd)

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi


sorry ljudovi ali mi se ne da stavljati linkove, ali ako vas čitam i komentiram onda mi nešto značite,
ok :)
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic