HEARTS ON FIRE


(objavljeno s računalstva s jednim danom zakašnjenja, font je crn jer je post očaaaaaajan)

PONEDILJAK
jedanaest navečer… metallica… moja soba… želja da se ispucan… pa – počnimo!
Nemojte čitati ovaj post, o današnjem danu i mojim jadanjima je, glup i bezvezan, bez priče, pouke ili ičega suvislog, ugl. …
Danas… jedan sjeban dan, u kurcu san psiho-fizički, totalno… vrime – odvratno, neko sivilo di god pogledaš, da je bar kiša, ili sunce, samo da nije ta bezlična masa koja sve guta… dovoljno da dodatno pridonese ugođaju... barem je škola popodne, jedva san čekala i ići viditi malo pidoće i hmm (nije važno koga… - i o tome posli), tila san makniti se od kuće, onaj stari kreten od dida je od ranoga jutra počeja nešto vikati na babu i srati nešto, to mi je odma bilo za dobro jutro, ali začudo nije potrajalo baš dugo… umra mi je prvi susjed, stari je bija bolestan i ovako je bolje, ali eto – tužno… ugl. Cili dan san bila nekako nervozna, ova liva ruka mi je opet izgledala veoma primamljivo (ako kužite šta mislin), ali wtf sutra mi je tjelesni, i ionako samo sebi radin sranja, od toga mi nikakve koristi! Na satu doooosadno-ovi profesori samo bleje, najbolja prijateljica mi u gripi, ja najradije bi nestati-nervira me vlastita prisutnost, opet ona prokleta tjeskoba… imali smo zadnja dva sata slobodno, ali se nije dogodilo ništa vridno spomena…
Sick sick sick dio posta
a sad puuuuuuuno ditinjastog, glupog, prostog, nesuvisloga i nelogičnoga jadanja, ali moran se ispucati, izbaciti sve ti iz glave, šta se tiče sljedećega, toliko san prokleto komplicirana da neznan šta zapravo više oću niit samu sebe kužin, pa to ne očekujen od vas – I NEMOJTE ČITATI AKO STVARNO NEMATE ŽELUCA, ozbiljno to mislin… - NEMOJTE MI POSLI REĆI DA VAS NISAN UPOZORILA!!!
(I-Z-B-R-I-S-A-N-O)
svaka čast ako ste sve ovo zadnje pročitali bez poriva za povraćanjem : )
… da… prekrasan dan… dubokouman post… optimistične misli… baš…

(OBAVIJEST: za nekoliko dana ćete imati priliku viditi moje škrabotine na blogu, nisu nešto, ali that's me)


SRETNO VALENTINOVO


13.02.2007. | 16:24 | 3 Komentara | Printaj | * |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (3)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



....Komentari: Yes/No....



ne trudite se, ne odgovaram na komentare "dobar ti je blog, dođi do mog" ako post nije pročitan i dostojno komentiran /kritiziran/ pohvaljen (itd, itd)

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi


sorry ljudovi ali mi se ne da stavljati linkove, ali ako vas čitam i komentiram onda mi nešto značite,
ok :)
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic