/

utorak, 12.11.2013.

Šime

On i ja sjedimo za stolom jedno nasuprot drugog i pijemo.
Obiteljska je fešta, oko nas je nered i buka, ja pijem ženskaksti likerčić, on pije vino.
Čavrljamo i šalimo se i sve je sasvim u redu, pravi ugodni trenutak u vikendu.
Oboje smo u šlapama.

Ali dok ga gledam posve su mi jasne ove stvari:
on laže, i to loše, vara, nikad ne kaže što smjera, prebacuje krivnju,
ima nevjerojatan talent da zariba situaciju sebi i svima oko sebe,
tvrdoglav je i nedokazan, a povremeno je i beskičmenjak.

Imao je tu nesreću da je nešto poveliko zeznuo pa se sada svi njegovi grijesi
katalogiziraju i komentiraju, rasčlanjuju i nabrajaju i općenito mu se silno štuca
ove godine. A možda su izrađene i neke vudu lutke, tko zna.

Ne mislim da sam bolja od njega, stvarno ne.
Ali tko god on i ja nekoć bili, sada to više nismo.
On je ofucaniji i izluđeniji, ja sam podozrivija.

Pričamo istim tonom kao što smo i uvijek, osim što se sada sve promijenilo i
ponekad ulažem napor u to da ga ne podbadam. Sve zato što mu se mjesecima smijem u sebi i
prepričavam njegove pothvate kao vic.
Više ne računam na njega ozbiljno, ponašam se kao da je samo u prolazu.

Ovo ugodno časkanje samo je jedna od čudnih situacija u kojima se on i ja nalazimo ove godine,
i stvarno više ne znam što bih sa sobom.
Da mu nikad ne zaboravim sve grijehe? Da mu pružim šansu? Da otvoreno popričamo i kažem mu kako
bi trebao kod psihologa da prevlada svoju krizu srednjih godina?
I kako da prestanem očekivati da napravi nešto još zeznutije i spektakularnije i samo nestane kao
što je već jednom nestao?

Vratija se Šime. Di je bija da je bija..... to nije ni približno toliko zanimljivo kao ono kamo će tek otići.


Oznake: razvod, preljub, obitelj, obiteljske fešte


- 14:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2013 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.