Berini dnevnici

ponedjeljak, 26.03.2012.

Snovi



Opet sam snio, al to nije bio samo san, to je bilo poput doživljaja, što ga ispriča neki slijepac, koji je vidio tek dodirom. Pod jagodicama osjetih glatkoću njezinog vrata, lagano prelazeći, po cijeloj dužini. Dolazim do brade, lica, koje pokušavam vidjeti prstima, zadivljen mekoćom kože. Kako joj prelazim preko svilenaste kože, tako mi se stvara slika u glavi, kako bi ona mogla izgledati, zaista. Nekoliko puta sam joj prešao preko vrata, osjetivši vrškom kažiprsta puteljak od spoja s tijelom, pa sve do uha, a zatim ispod kose zavukao cijelu ruku. Igrao sam se s njenom kosom nekoliko trenutaka, omotavajući je između prstiju. Odjednom se okrenula na leđa, pa sam joj rukom prešao preko grudiju, i lagano krenuo prema dolje. Zavukoh joj ruku u međunožje, na što ona izusti polu tiho: Ne, ne, ne to raditi. Okrenula se prema meni i gledala me. Imala je plavkastu kosu do vrata, počešljanu na razdjeljak, lijepe, tanke, obrve te plavkastim sjenilom i olovkom istaknute tamno smeđe oči. Lice joj je bilo lagano ovalno, svijetlo, a slijevalo se u blagu špic bradu, dok su usne bile namazane blago crvenom bojom ruža. Između usana, nazirala su se dva biserna sjekutića. Pokušao sam je poljubiti, ona se blago odmaknula. Zatim sam je lagano gricnuo za bradavicu, na što mi je dala prelijep osmijeh, fiksirajući me u oči. Odjednom se pridigla iz postelje, promatrala nekoliko trenutaka, osmjehnula se i otišla.........

- 06:27 - Komentari (14) - Isprintaj - #