imam dobru i dragu doktoricu

11.04.2018.

Boli me glava, boli me noga, sve me boli ne znaš što jače, trpim bol jer nisam ljubitelj tableta iako svakodnevno pijem po jednu za snižavanje srčanog tlaka jer bi mi u protivnom srce iskočilo kroz usta ili nos. Sve što mi od doktora treba obavljam preko žice jer imam averziju od doktorskih ordinacija iako imam super obiteljsku liječnicu koja bi da se mene pita a naravno i ostale njene pacijente trebala dobiti sve pohvale liječničke komore jer ima vremena za svakog pacijenta koliko je potrebno i uvijek objasni ono što ti koji nisi liječnik ne razumiješ.
Svi liječnici imaju previše posla oko papirologije ali pojedini slični mojoj obiteljskoj liječnici uvijek imaju vremena i razgovarati s pacijentom i objasniti im sve što ih interesira te nikada nisam vidjela kod nje da je mrzovoljna što se zbog umora pojedinim liječnicima događa.

<< Arhiva >>