Kao san

" " 08:05 h
- Dobro jutro uspavana lepa.

10:03 h
- Spavaš

10:06 h
- Jesi li u pidzami ? "

Oko 11 h je došao u stan....

" - Doneo sam moka kafu i voće sretan ( u vrećicama su bile banane, pomorandze i grejfrut ). Hajde iscedi nam to voće i napravi sok. sretan "

Stajala sam u šoku i iznenađena ali moj osmeh i sjaj u očima govorili su više od reči...odavali su moju sreću i radost . yes
Popila sam kafu i spremila se.....već nakon nekoliko minuta bili smo kraj reke. Želela sam da prošetam snjim.....Vreme je bilo prelepo i idealno za šetnju.

" - Hajdemo negde gde ćemo bit sami ! sretan "

Za nekoliko trenutaka bili smo u autu i na putu ka obližnjoj planini . Parkirao je auto i nastavili smo pešice da se penjemo gore....krenuli smo ka jezeru ali nismo stigli do njega wink
Proveli smo divne trenutke skupa fino
Toliko je trenutno problema u njegovom i mom životu da nam je doista bilo potrebno da se opustimo i uživamo jedno kraj drugoga

20.02.2008. u 22:12 | 5 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.