20.03.2010., subota

Rvacki Yugić

Rvacki Yugić

subota , 20.03.2010.
Sad malo ONI, mislim štampa i ostali,
pa ću poslje ja.



HRVATSKI AUTO

XD Concept: Strane banke u Hrvatskoj koče proizvodnju

Autor/izvor: SEEbiz / Večernji list

ZAGREB - Vjekoslav Majetić, direktor grupe Dok-Ing, vratio se iz Ženeve. Tražen je, a i sam forsira poslovne razgovore. Željezo se kuje dok je vruće.

– Nastup u Ženevi pobudio je veliko zanimanje. Dobre izglede sada moramo pretvoriti u proizvodnju – kaže Vjekoslav Majetić.

Automobilčić koji s jednim napunjenim baterijama prijeđe 250 gradskih kilometara, a po utrošku struje stoji desetinu troškova koje za istu kilometražu stvori golf s dizelskim motorom, mnogima je privlačan već zbog toga. Njegov dizajner i konstruktor Igor Jurić radio je za Opel, pa se s Opelom i pregovara o serijskoj proizvodnji. Pregovara se i s drugim renomiranim proizvođačima. Da je u igri i Peugeot potvrdio nam je sam Majetić, ali kaže:

– Ovo je osjetljivo vrijeme. Nije ih u vrijeme pregovora mudro sve imenovati. Uz ta dva, razgovaramo s još četiri, a zadali smo si razgovore s još dva velika proizvođača – kaže Majetić.

U Dok-Ingu imaju uhodan izvozni posao robotima za razminiranje. Ali automobil je nešto posve drugo: masovan proizvod koji osim upotrebljivosti i dopadljivosti mora imati i cijenu dostupnu tisućama kupaca. Kada bi ga proizvodili manufakturno, stajao bi 30 tisuća eura, a ne bi ih mogli proizvesti koliko bi ga se tražilo. Domaća serijska proizvodnja ili suradnja s nekim od velikih, jedina su dva izbora. Trosjed XD proizveden industrijski mogao bi stajati 25 tisuća eura, pa i manje, ovisno o svjetskoj cijeni baterija.

– Zašto se ne bi proizvodio u Hrvatskoj?

– I mi to želimo. Ali to je novi veliki poslovni korak. Podupire nas HBOR, s čijih 80 milijuna kuna kredita financiramo tekuću proizvodnju za izvoz, a voljeli bismo znati bi li pokretanje domaće proizvodnje poduprla i Vlada. Na žalost, nemamo potporu poslovnih banaka za takav korak – opisuje Majetić sadašnji trenutak projekta XD.

– Štite li uskraćivanjem kredita strane banke proizvodnju u vlastitim zemljama od budućeg konkurenta?

– To je u ovome trenutku jako teška tema – kaže uz smiješak Vjekoslav Majetić.




Hajde sada svi!!!!
Ja bi to u MišoKovačskevom stilu.
Ono, digneš ruke, rulja ti platila karte i sami si pjevaju.
E moj Mišo,
"Edi je bolje ciljao",
tvoj, citat, grafita, kod Knjaza!!!!!

Cccccccccccccccccccccccccc!!!!!!!


Vjeko, tema lahka, sve prosto.
Prodaj taj Yugić negdi vani dok je vrijeme!
Kupil bu ga neki naftni koncern i sve zapalil.
Kaj oćeš da te ubiju???
Pa kaj delaš?
To o baterijama, to zaboravi, bit će skupe,
ja ti garantiram.
Munju ti daj, tam su guzice još skromne.

Ovak, ak nisi skužil.
Prvo država,
ali onak, kak spada,
automatski z time Vlada,
O.K., može biti i malo korumpirana,...............

npr. Italijani
malo tog parlamenta, malo Berluskonija,
kaj čaćka nos, pa to pojede i
u kolaču red..................

Morte Alla Francia, Italia Anela




Je, doduše, bili nekad rodoljubi,
dok su ih prčili anžuinci,
ko nas neki, hmhm,
no poslije M.A.F.I.A.

MASHALLA

Daklem, take države ti pošalju prvo kapitalčić, pa kupe banku,
a ondak juriša, autoindustrija, slavonski namještaj i
ine industrije.

Švabe isto!

Eh, Japanci,
oni kosih očiju, očinji im vid jebem,
kaj su stalno u tim jebenim japankama,
valjda im otle i ime.
E, ti sve moraju do perfekcionizma,
što bi reko naš bosanac:
"do jaja".

To izučavaju tržište bivše Ex Yuge.....
pazi ovo:"bivše Ex",
to ono ko Jovanka Broz:
"To vam je zabilježeno prvi puta u historiji povijesti"

Ti Japanci.
To sve proučava.
U Toyotinim timovima,
osnovane su grupe,
koje moraju živjeti, kao ovdje, sve proživljavati,
od A do Ž
Sve do perfekcionizma, pa i u paintballu.





no Toyota za srpsko tržište je bila originalnija,
........imaju original čiču Dražu.





Majetiću
prodaj ti taj patenat, pa ko njiha jebe.
Ovdije nemaš domaće banke koja će te pratiti,
a ako se to i pokrene, pa ti Vlada bude žirant,
e, ondak smo najebali.
Maspater, prost sam ko Pilsel.


Viš ti to sa tim trajvanima!
Vozal sam se znjimi.
Sve super!
I ondak zajebu sve.
"Ustaški" tramvaj........bem ti dizajn.
Ma meni lijep, ali komšijama smetaju "U" prozori i vrata.





"U"načelu, jako dobar trajvan", no,
neće ga niko kupit, pogotovo Srbi.
A i ovi Česi pizde,
godinama kupujemo njihove,
a sad, kad smo ih prepišali u svemu, a naročito u
turizmu,.....oni neće.
Ma ja da sam vam Jadranka, querac bi vi meni
sunčali guzice na Jadranu.
Još je naš!
(dok ga ne prodamo - treba namirit plaće za Vladu i Sabor za 2011.,
a i dat za ulaznicu u EU, a i ovi barbini, oće neki querac)


Eeee, moj Vjeko,
ni ti loš auto, no brzo mijenjaj felge,
jer ti takve mogu proć jedino na "Danke Deutschland" tržištu.




- 21:33 - gukni (1) - štampaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2023 (1)
Ožujak 2023 (3)
Veljača 2023 (1)
Kolovoz 2022 (2)
Veljača 2022 (1)
Travanj 2021 (1)
Studeni 2020 (1)
Lipanj 2020 (1)
Ožujak 2020 (1)
Veljača 2020 (1)
Siječanj 2020 (3)
Prosinac 2019 (1)
Studeni 2019 (2)
Kolovoz 2019 (8)
Srpanj 2019 (1)
Svibanj 2019 (1)
Travanj 2019 (2)
Ožujak 2019 (2)
Veljača 2019 (5)
Siječanj 2019 (4)
Studeni 2018 (2)
Listopad 2018 (3)
Travanj 2018 (2)
Veljača 2018 (3)
Siječanj 2018 (1)
Listopad 2017 (1)
Rujan 2017 (4)
Kolovoz 2017 (1)
Srpanj 2017 (7)
Lipanj 2017 (4)
Svibanj 2017 (2)
Travanj 2017 (5)
Ožujak 2017 (6)
Veljača 2017 (3)
Siječanj 2017 (5)
Listopad 2016 (3)
Rujan 2016 (1)
Srpanj 2016 (2)
Lipanj 2016 (6)
Svibanj 2016 (1)
Travanj 2016 (2)
Veljača 2016 (7)
Siječanj 2016 (9)
Prosinac 2015 (3)
Studeni 2015 (1)
Listopad 2015 (12)
Rujan 2015 (6)
Kolovoz 2015 (9)

Komentari On/Off

Box2