:D:D:D

12 listopad 2009

kako ste mi svi vi?sta ima novoga kod vas?

ljubavi falis mi nismo se culi ne pamtim..a i ne javljas mi se ni na blogu :( sry sinoc sam spavala a mob osto na msnu..

ukratko volila bi sa vama podijeliti jednu vijest...

Sutra mi dolazi majka..toliko sam ju htjela vidjeti..i sada cu je konacno vidjeti i presretna sam :D:D:D:D:D

eto neznam vise sta bi vam rekla..
osim da sam sa svojim zivotom presretna jer me okruzuju osobe do kojih mi je fkt stalo i cuvaju me i brane me i vidim da i oni mene vole :D
hehe...
e da imam novog prijatelja,,,i predosjecam da cemo biti jako dobri..
zove se martin al ga svi zovu max ili musa..
ukratko lik je predobar on je hz-ein najbolji frend i sada je ona nas dvoje spojila :p..svira gitaru vec dosta dugo i cak je ucitelj postao..besplatno uci one koji zele nauciti svirati :D
i posto svi imaju neke nadimke..hehe hz je moa koza...:p ja njena jelenica i zeko a sada je max jezic..
na tu sam ideju dosla tako sto sam vidjela ovu preslatku slikicu :



ukratko to bi bilo to..

evo vam slikica maxa sa njegovom ljubavi:



ovo su max i hz(na svadbi njenog brata):



ja i moe zlo:



..vas zeko..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.