Pakleni kvart u HDR-u

06.10.2006.


photo by 2tref

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Evo, odlučio sam napisati post koji se malo razlikuje od mojih dosadašnjih tekstova. Odnosno nije crnjak ili priča ili crtica. Recimo da je kategorija fotografija.

Već dosta dugo moj je hobi fotografija. No, moram priznati da sam tek nedavno čuo za HDR fotografiju i to iz jednog posta koji je napisao Sadistico Shy. Nije mi bilo teško, proučio sam na Internetu o čemu se radi, isprintao literaturu.
Rezultati su me naprosto oduševili. Ova fotografija je jedna od mojih prvih u HDR "tehnici".
Fotografije su toliko "realne" da se čine "nadrealnim". Princip je u biti vrlo jednostavan. HDR fotografija nastaje "spajanjem" barem tri fotografije identičnog kadra (za što vam je potreban stativ ili jaaaaako mirna ruka), koje bi se trebale razlikovati samo u duljini ekspozicije (presvijetla, normalna i pretamna). Mislim da svjetlinu fotografije nije preporučljivo mijenjati otvorom blende, jer se time mijenja i dubinska oštrina.
Evo, za primjer vam dajem tri fotografije (inače ih je pet) iz kojih je nastala ona gornja, pa prosudite sami.




Mislim da je došlo vrijeme za HDR, a fotografije ćete moći pogledati na Marlboro Man

Ali da sada ne počnem previše filozofirati o HDR fotografiji, dajem vam nekoliko linkova pa proučite:

* High dynamic range imaging
* The Future of Digital Imaging
* HDR Photography
* HDR
* Photomatix
* HDR & tone mapping

I za kraj još jedna najnovija fotka. HDR pogled sa zgrade.



Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.