nedjelja, 06.01.2008.

Nasekirala me ekipa iz T-Coma !!!

NAPOMENA: ovaj post je najavljen ranije pod nazivom „Šupci iz T-Coma !“ i većim je dijelom napisan prije 4-5 dana, ali ga je prije dovršetka prisika rusvaj oko Bozanićeve poslanice, pa online ide tek sada.

Ma grozan sam, i bezobrazan i stvarno bih trebao paziti na svoj rječnik, ali ... kad me se direktno dotaknu posljedice predugo održavanog monopola T-Coma onda nema suzdržavanja.

A priča ide ovako.

Jutro je na Staru godinu i sve je plus pet. U mailboxu nema ništa, news portali nula bodova, pollitika.com ima al' nekako mi se ne da i mirna srca krećem sa ženom u završne pripreme za „proslavu“ Nove Godine (zašto navodnici ? – pa recimo to ovako, kad odbrojavanje na HRTu dočekaš čitajući sinu priču za laku noć, onda mislim da je „proslava“ sasvim prikladan izraz ;-).
Šoping, dogovori sa šogorom i šogoricom da svrate, čišćenje stana i eto ti polako i rano poslijepodne. Djeca u krevet, žena isto tako (trudnice se moraju odmarati ;-) a meni ostalo za ubit' sat, dva vremena.

A sve je jasno, pali mašinu ...

Kad ono, DSL router kaže - „disconnected“ !!!!! „Ah, taj ADSL, vazda problemi“ !

Pokušaj manualnog povezivanja nije uspio (pod manualnim povezivanjem podrazumijevam klik na button „Connect“ u administracijskoj aplikaciji za ADSL ;-), reset routera/modema također nije polučio nikakve rezultate, pa rekoh sebi: „Nema veze, proraditi će za po ure“.

Taman da napišem post za rekapitulaciju protekle godine i zaželim svojim čitateljima sve najbolje u novoj 2008. Post je uglavnom bio jamranje na blog.hr zbog izbacivanja s Cool liste a što je izgleda ipak bio propust/greška/traljavost jer me nakon objavljivanja tog posta eto opet na Cool listi :-)))). Doduše, još uvijek sam i na Almost Cool listi što mi govori da su praznici i doček ostavili tragove i na administratorima blog.hr servisa, ali, Bože moj, shit happens (ozbiljno razmišljam da im napišem jedan bug report ;-) ...

Elem, napisao sam tako ja taj post i krenuo ga objaviti ...

Kad ono - još uvijek „disconnected“. Reset. Opet ništa. Drugi reset. Ništa. Čekaj još 5 minuta. Reset. Ništa.

OK – 0800 9000 i eto me na telefonu sa help-deskom.

Trajalo je otprilike 15-ak minuta dok teta nije skužila u čemu je problem.

„Joj, vama su zaključali account. Znate, s Vašeg accounta se slao spam, i bili su virusi i ...“.

Ouuups :-(.

Ajde dobro, srediti ću ja to pa ću se opet javiti na što je teta rekla „Ma to bude automatski, čim vi riješite problem s virusima“. Odlično ! (heh – koji naivčina ;-)

Za ovu priču je bitno reći da mi je prije 5-6 dana laptop konačno popravljen i vraćen iz servisa (zamijenjena matična ploča) i da sam praznike uglavnom proveo reinstalirajući Windowse, Visual Studio, Office i gomilu programa i utility-a koji moraju biti on-line da bih računalo smatrao posve funkcionalnim (iako 99 % vremena provodim u Firefoxu, Wordu, Outlooku i Visual Studio-u, naravno, ne nužno tim redom ;-).

Ali, antivirusni softver NISAM instalirao.

Srećom, instalacija AVG Free Editiona mi je uvijek pri ruci i nakon dva sata roštanja po disku i kompletnog scana rezultat je bio očekivan – trojanac kojeg sam pokupio preko utility-a skinutog preko eMule-a mi je zarazio računalo ! Eh, di mi je bila pamet !

Mislio sam se da zovnem help-desk i javim da sam riješio problem, ali sam odlučio da ipak neću. Valjda mogu dočekati Novu Godinu offline :-)))).

Ipak, sutradan me odmah izjutra počelo svrbjeti oko prstiju. Napisani post koji čami u Wordu na lokalnom hard-disku svakog pravog blogera čini nervoznim. Status ADSL-a je naravno još uvijek bio „Disconnected“ pa okrenuh ja opet 0800 9000.

„Ti si lud – pa nikog ti tamo nema“ – uvjeravala me žena.

„Mora biti !“

I bilo je – gospodin koji se javio nakon jedva minute čekanja je uslužno upitao „Kako vam mogu pomoći“.

To te ja pitam – Nova Godina a help-desk radi !!!!

Objasnim ja detaljno svoj problem i on će: „Je, ali dečki koji mogu otključati account danas nisu tu !“. A, bemti miša, znači prvi dan Nove Godine će biti offline. Nema beda, iako sam bio pomalo razočaran nakon ushićenja činjenicom da Služba za korisnike radio na Novu Godinu.

I sve bi to bilo pet, i sretna priča, i hrkljuš s moje strane (kad instaliraš svašta s interneta, MORAŠ imati antivirusni softver – barem da napraviš scan instalacijskog fajla) da sutradan (znači 2.1.2008.) prilikom uspješnog povezivanja s „dečkima za otključavanje“ nisam dobio upozorenje:

„Evo, to će biti otključano za 15-ak minuta. Ali, ZNATE, ako vam se to ponovi možete biti zaključani na tjedan dana bez mogućnosti prijevremenog otključavanja

What the fuck !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Halo – jel' znate vi što znači sintagma „uslužni sektor“ ??????

Moja malenkost se računalima intezivno bavi već 20-ak godina, kruh zarađujem u toj branši, imam i fakin doktorat iz računarskih znanosti, pa ipak mi se dogodila zaraza virusom !!! Pretpostavljam da se „običnim“ korisnicima računala takva stvar znade dogoditi i češće (iako su oni vjerojatno pametniji od Zvone Radikalnog pa po defaultu instaliraju antivirusni softver ;-) a T-Com mrtav hladan REAGIRA DŽONOM !!!

Ovdje treba spomenuti i činjenicu da mi je ADSL account zaključan bez ikakve obavijesti !!! Imam T-Comovu fiksu liniju, imaju u korisničkoj bazi i moj broj mobitela od T-Mobilea ali valjda im „komunikacija“ s korisnicima nije jača strana.

Što me vodi na intrigantan misaoni eksperiment – opet navući na računalo virus i vidjeti hoće li doista imati muda reagirati nuklearnom opcijom !?

Pa da im lijepo mirne duše kažem doviđenja, nađem sebi drugog operatera te malo i osobno doprinesem razbijanju monopola T-Com-a ! Jer, ako ćemo biti iskreni, fore s „tajnim ugovorom“ prilikom prodaje HT-a koje je odigrala koalicijska vlada Ivice Račana (jel' to još uvijek tajno ?) smatram još uvijek značajno većim sranjem za ovu državu od, npr. svih satova Ive Sanadera (iako, budući da potonji dosta govore o modusu vivendi dr Ive i cijele njegove administracije, stvar nije baš tako čista ;-).

S time da je ovdje nužan jedan disklejmer: ja T-Comu APSOLUTNO DAJEM ZA PRAVO da svoju poslovnu politiku definira kako god se njima sprdne ! Pa ako je njihova politika da svoje korisnike kojima se po drugi put desi zaraza virusom isključi s Interneta na 7 (SEDAM !) dana – so be it i nek' im je sa srećom !

A ako Vam se čini da ovaj post opet vuče na neko jamranje Zvone Radikalnog – u pravu ste !

Jamranje zbog gluposti (tadašnje) hrvatske Vlade koja je svojim ustupcima T-Comu istom omogućila dodatnih par godina monopola na telekomunikacijskom tržištu Možda je to bilo nužno da Nijemci uopće dođu (a, slično kao i sa bankama, dolazak stranog kapitala JEST popravio razinu usluge !), ali nemam nikakve dvojbe da postoji veza između ovako bahatog ponašanja prema korisnicima i nadmoći koju T-Com još uvijek ima na tržištu pružanja ADSL usluge.

A ko zna, možda sam ja omašio ceo fudbal i možda je tako oštra politika prema korisnicima nešto sasvim normalno !?

Što vi mislite ?

- 16:22 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>