Komentari

zvoneradikal.blog.hr

Dodaj komentar (19)

Marketing


  • svinjce

    MI MISLIMO da ih previše plaćamo i da to što plaćamo ima da sve RADI!!! A ako se desi greška, ima da je RIJEŠE!!! Brzo i efikasno.
    Ali možeš i promijeniti T-COM, ima ovih dana manjih firmica koje nude brzi net, imaju bolji servis jer se trude osvojiti tržište...

    avatar

    06.01.2008. (16:51)    -   -   -   -  

  • romantales

    A ako te isključe na tjedan dana znači li to da im ne treba platiti punu cijenu za ADSL? I zašto takav postupak kada je jednostavnije poslati obavijest korisniku da mu je najvjerojatnije kompjuter zaražen jer šalje spam poruke? Nije mi posve jasna ta poslovna logika.

    avatar

    06.01.2008. (16:54)    -   -   -   -  

  • suncek

    velis doktorat iz racunarstva?? a skidas svasta s e-mulea kao tam se neda nis pokupiti... e moj zvone ko ti kriv kaj ne koristis antivirus ...

    avatar

    06.01.2008. (17:10)    -   -   -   -  

  • DOKTOR HOUSE

    JOŠ JEDNOM SE POTVRDILO--------------- U POSTOLARA SU NAJGORE CIPELE--------------------EKVIVALENTNO OVOM ----------------JA BI MOGO OD T-COMA DOBIT 20 GODINA LEPOGLAVE

    avatar

    06.01.2008. (17:22)    -   -   -   -  

  • uzoriti

    Zvone, tu je fala Bogu konkurencija. Iskon, Optima, Metronet, ex Vodatel za vas u Zgb (vunderoptika).

    Vot sims tu bi d problem?

    avatar

    06.01.2008. (17:23)    -   -   -   -  

  • DOKTOR HOUSE

    JOŠ JEDNOM SE POTVRDILO--------------- U POSTOLARA SU NAJGORE CIPELE--------------------EKVIVALENTNO OVOM ----------------S OBIZOM NA MOJE GRIJEHE JA BI MOGO OD T-COMA DOBIT 20 GODINA LEPOGLAVE

    avatar

    06.01.2008. (17:24)    -   -   -   -  

  • Procrust

    Svakome se moze dogoditi infekcija na racunalu. Ali jednom strucnjaku nikako. Ocito je da je to trajalo dulje vrijeme i da je to bio trojan koji je imao svoj vlastiti spam mail server ili nesto slicno. Standardna procedura je da takve korisnike iskljucuju po tjedan dana. I to je za svaku pohvalu. Kad u logovima od servera vidim opetovane sumljive aktivnosti sa iste IP adrese ili subneta redovito saljem mail na abuse servis od doticnog ISP-a, domaceg ili stranog. Reda mora biti.

    avatar

    06.01.2008. (17:25)    -   -   -   -  

  • Zvone Radikalni

    @majk - imaš ti pravo - i nisam baš neki stručnjak :-P.

    a propo ovoga da je trajalo dulje, ajde ti meni onda objasni zašto me iz T-Coma nisu lijepo kontaktirali i upozorili !?

    Apsolutno se slažem da reda mora biti - ali moj post je ipak primarno usmjeren na diskusiju o korisničkoj usluzi !!!

    avatar

    06.01.2008. (17:51)    -   -   -   -  

  • Procrust

    Sama cinjenica da stucnjak koristi windowse je dovoljna :-) , no necemo sad o strucnosti, jer nazalost (ili na srecu) znam iz prve ruke koliko je tesko doci do diplome iz tog podrucja...
    Meni su iskljucili net nakon tri mjeseca sto jedan racun nije placen (zagubio se), a ostali racuni poslije tog su bili placeni na vrijeme. Takodjer im nije palo na pamet da posalju opomenu, mail ili nazovu prije... Nakon toga sam platio racun i faksirao uplatnicu, te im je trebalo isto tjedan dana da ponovno otkljucaju account. Ovo da su monopolisti i da je usluga losa za tu cijenu je potpuno tocno...
    Puno je tragicnija situacija kada se dogodi u nekoj firmi koja recimo treba povezati dvije lokacije preko interneta u VPN recimo, a kablovi su postavljani jos za vrijeme Mussolinija. Bez obzira sto veza puca svakih 5 sek, T-com tvrdi da je sve ispravno s njihove strane. Na kraju su rijesili problem tako sto je firma na svoj trosak pocupala sve kablove i provukla dva kilometra novih...
    Stari jos i danas cuva ugovor sa PTT-om u kojem pise da su '89 stanovnici naseg naselja dali neke bolesno velike iznose za ono vrijeme da im se dovede telefon. Nekih 4000 DEM, mislim i obvezu placanja pretplate pet godina. Samo cekam kad ce na vidjelo izaci neki tajni dodatak ugovoru da je kompletna podzemna i nadzemna infrastruktura, centrale, stupovi, pa cak i nasi telefoni .-) u vlasnistvu ruzicastog lopova.

    avatar

    06.01.2008. (18:16)    -   -   -   -  

  • sagittariusclassic

    ...sorry, ova priča mi je čisti SF!?!?! "...Joj, vama su zaključali account. Znate, s Vašeg accounta se slao spam, i bili su virusi i..." me podsjeća na situaciji kad su mi u jednoj banci rekli za neku cifru koju moram platiti "neke kamate". Par sekundi nakon što sam se izderao na sav glas u stilu " kak mi možete reć neke kamate, kaj sam ja na placu ili u banci..." dobio sam isprintane sve listinge iz kojih su vidljivi svi detalji. Nikad nisam čuo za ovakvu situaciju. Kako se može u tekomu znati imaš li ti virus ili nemaš ako se ne možeš ni logirati? Kad bi i tome bilo tako, morao bih sasvim jasno primjetiti da ti je računalo na "samoupravljanju". Internet i mail account su u pravilu dvije različite stvari pa navodno spamiranje baš i ne drži vodu. Sve u svemu, traži pismeno očitovanje od pružatelja usluga ( naravno da ga nećeš dobiti ). Možda ih smeta P2P promet kao takav, ali onda trebaju to reći da možeš promjeniti provajdera. Btw, nedavno sam spajao korisnika ADSL-a PRVI PUT a služba za korisnike je ustvrdila nakon sat vremena zajebancije da se ne mogu konektirat jer je već neko spojen na taj account, HALOOOO?!!!

    avatar

    06.01.2008. (18:27)    -   -   -   -  

  • ferovac

    Ako se dobro sjecam prije su slali nekakvo upozorenje na email al ljudi nisu reagirali .. sto je naravno dovelo do onih par blacklistanja t-com-ovih mail servera ... onda su decki odlucili da je ovo jedini nacin da se ljudi opamete...

    hebiga svi smo mi balkanci i radimo samo sto hocemo i ako bas nesto jako moramo :)

    avatar

    06.01.2008. (18:30)    -   -   -   -  

  • Diavola

    trebao si vidjeti moje VIŠEMJESEČNE pozive toj famoznoj službi i svaki put jedno-te-isto objašnjavanje, uvijek ispočetka, uvijek novi glasovi i glave koje pojma nemaju što dovraga pričam, uvijek isto "jeste resetirali modem? :ljupki smajl" :)) mora da sam im na svim crnim listama po upornosti i inzistiranju da riješe. kako god, s modemom stalni problemi. uzela sam bežični modem, dobila neki šrot Zyxel. Od početka s njim problema. Sad taj bežični koristim žično. I nekako radim bez svakodnevnih problema. Samo povremenih. Moram li ti reći da sam sretna? Ili da ti pišem koliko sam bila ljuta s nemogućnosti spajanja? ne, neću, želim to sve zaboraviti... meni ovo tvoje djeluje čist' bezazleno i IZNIMNO kratko u odnosu šta sam prolazila... :( sori, ne želim time umanjiti tvoj bijes prema njima ;) p.s. o tome što sam imala s drugom adsl linijom u Zgbu neću ni spominjati, to potpuno izbjegavam, mrak! :(

    avatar

    06.01.2008. (18:31)    -   -   -   -  

  • sagittariusclassic

    ...& mislim da bi trebali svi skupa biti malo nježniji prema "službi za korisnike". Nije im lako jer na 100 poziva imaju jednog normalnog i 99 idiota koji npr. na svaki način žele nadoplatit simpu sa vip bonom. Ne bih nikom poželio to radit duže vrijeme a i jako su ograničeni u tome što smiju a što ne smiju reći korisniku. U svakom slučaju, oni su u odnosima provajder-korisnik, najmanje krivi...:))))

    avatar

    06.01.2008. (18:45)    -   -   -   -  

  • politikahr

    s obzirom da tog monopolistu organski ne podnosim i znam za bahatost ht-a vjerujem svakoj riječi.
    imam i dionice ht-a a svejedno im želim što češći posjet gromova u centrale, baze i što već imaju.
    što se tiče alternativnog davatelja usluga, u vukovaru ih za sada nema ali čim bude adio ht-ova administracijo.

    avatar

    06.01.2008. (20:53)    -   -   -   -  

  • Tri Pojma

    ok, sagi... ja bih jako htjela biti ljubaznija prema službi i izdurati njihovih redovitih petnaest minuta čekanja, ali samo da nema onih prokletih reklama! :((
    p.s. zvone, nisi jedini koji je oko Nove ostao bez neta. navodno, šalju obavijest na adresu koju si dobio instalacijom adsl-a (ali ne slušaj me, ja sam informatički slabo pismena)

    avatar

    07.01.2008. (00:05)    -   -   -   -  

  • tyche

    Tamo ti se barem jave na help desku !!!
    Ja sam prosle godine vodila odavde svoj mali private rat s AOL sluzbom za korisnike i opetovano gorko zazalila sto mi je njemacki bijedno los. Vodila sam dvije godine help desk za vanjske i unutrasnje korisnike u jednoj banci, dakle otprilike "malo" znam sto radim, sto treba reci i sto pitati i sto se dogada kad se dogada - u Cro NIKAD nisam imala problem rjesavati probleme s help deskom T coma i davno prije toga Iskona, u konacnici uvijek se imalo nacina i dogovorim se s deckima i curama - ali tu u Njemi !!!
    Moram samo napomenuti da je njemacki AOL prodan Njemcima, dakle nije u americkom vlasnistvu.
    Prvo, oglasavaju pruzanje servisa 24/365 - kako da ne... Kad ih nakopon nakon visekratnih upornih zvanja dobijete, ne znaju engleski ( napominjem da zivim u podrucju gdje je u njemackoj lokalnoj ekonomiji integrirano na desetine tisuca americkih obitelji i da svaki ozbiljan provider mora o tome voditi racuna kad formira uslugu) - dobila sam komentar izrijekom da sam JA KRIVA zbog toga sto se problem nije prije rijesio jer ne znam njemacki dovoljno dobro da objasnim sto se dogada !!! Onda sam the first thing in the morning uz kavu nazvala ravno sefa odjela da mu zagorcam dan i objasnila mu da me nisu pitali znam li njemacki kad sam potpisivala ugovor, da su mi tad korektno preveli sve stavke ugovora i mala slova i da nitko ne prigovara kad uredno mjesecno placam na engleskom LLLOLLL, da ja tocno znam sto mi se dogada kad imam problem i sto help desk mora napraviti da mi pomogne i zasto sam u blackoutu i da li itko tamo s druge strane zice uopce razumije sto je profesionalni odnos prema klijentu - btw gospodin supervisor perfektno govori engleski i bio je jako fin. Dodatna je komplikacija sto njihove emergency pozive preuzima ne njihov vlastiti call servis, nego call centar koji radi za vise korisnika i preusmjerava pozive na AOL sluzbu za korisnike. Mene to nije raznjezilo, ne tice me se uopce, trebali su predvidjeti takvo sto, zato su placeni.
    Dobila sam ime i prezime i broj mobitela osobe koju u svako doba mogu zvati ako imam problem koji se njih dotikavlje i koja govori engleski. Naravno, to nije dio standardne usluge koju regulare nude korisnicima engleskog govornog podrucja, nego gesta dobre volje da poprave sto su u tri navrata zabrljacili ( nisam odmah isla zvati sefa :))) ) i usutkaju lajavu napornu kuju koja ne govori njemacki a uporno dosaduje i pravi probleme.

    Mos mislit - hoce korektnu uslugu za korektno placanje!

    A ja mislim - sto je s ostalim nesretnicima koji sjede u informacijskom mraku cekajuci a nemaju sapi raspitati se za prave brojeve telefona, zvati upravu, predstaviti se tajnici na losem njemackom kao nova akvizicija za posao i traziti ime sefa odsjeka kojem se treba javiti - pa onda zbiberiti odozada.

    avatar

    07.01.2008. (10:22)    -   -   -   -  

  • Mika

    Moj san je "plug and play " , a ne 120 minuta telefoniranja za kakvo takvo nariktavanje ADSL . Samo USB veza je u 90 % slučajeva korektna a ostatak se rješava resetiranjem i molitvom . Iako je ovo 21 vijek , neki su ostali definitivno u 20 . Inače u službi za kosnike se trude ali često jednostvano ne znaju. Ipak komunikacija s korisnikom je nužna a ne poželjna , a ne bez riječi pa kazna. Zabrane , kazne , žuti i crveni kartoni u fazi budeće konkurencije su samoubojstvo .
    Puni servis pri postavljanju ADSL bio bi i stavljanje u funkciju istog , ali to je prepušteno korisniku . Da li će se moj san ostvariti ?????????

    avatar

    07.01.2008. (13:18)    -   -   -   -  

  • malisa

    HEHEHEEH OVO ME SVE PODSJECA NA JOLETA KOJI SE BORI VEC DV GODINE DA MU UVEDU TAJ FAMOZNI BRZI NET HEHEHEHE A KAD GA DOBIJE DOBIT CE I CIR NA MOZGU KAD VIDI STA GA CEKA HEHEHEHEHEH
    ISKRENO MI TO SVE GLUPO KAKVE SU TO PREVARANTSKE IGRE NIJEMI JASNO. KOJI TO IDIJOT GASI AKONTE PA AKO NEMA AKONTGA NEMA NI NJEMU PRA. TO SU STVARNO DIKLICI. I TKO MOZE UTVRDIT DA JE TEBI KOMP ZARAZEN. HEHEHEH TO JE NAUCNA FANTASTIKA. HEHEHEHEHE
    JEBOTE GLEDAM IDIJOTCKI FILM ZEMSKA U AMERICI VOZI YUGO HEHEHEHEHE A DENI DE VITO JE PANDUR HEHEHEHEHE

    avatar

    07.01.2008. (15:39)    -   -   -   -  

  • mmirkec

    ma t com je prava banda. zato san ja lipo priša na optimu i mogu se pohvalit da dosad sve radi kako triba.

    avatar

    08.01.2008. (14:16)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...