nedjelja, 25.11.2007.

LIVE from HNS Headquaters - Over and out !

Evo, Zvone Radikalni se javlja LIVE from Hotel Esplanade :-)

A ovdje iz press rooma klisnuše svi novinari u dvoranu na objavu exit poll-ova ;-)

A idem i ja ;-)

Uf, evo pristižu i rezultati. Je li već sedam uri ? Još dvi minute. Taman da napišem i dostignem 100 riječi ;-)

Čujem nešto kao 34,9 za SDP, 33,5 za HDZ, HNS 6,9, dalje nisam zapamtio.

Evo ga - ZADNJA MINUTA !!!!

NAPETO JE !!!!!!!

Evo Bage priča, priča :-), sekunde idu, AJDE VIŠE !!!! Jel ovo čujem glazbenu podlogu ?

AJDE VIŠE !!!!!!!!!!!!!!!!

SDP 34,63 %, HDZ 33,27 %, HNS 6,9 %, HSL 6,6 %, HSU 3,89 %, HSP 3,4 %, HDSSB 2,0 %, IDS 1,7 %

Mandati:

SDP 62
HDZ 57
HNS 6
HSS 5
HDSSB 4
IDS 3
HSLS 2
HSP 1

DI SU UMIROVLJENICI !!!!!!!

UPDATE 2

Ajme, sad vidjeh da smo opet s ENGLEZIMA u skupini za SP 2010 !

A za umirovljenike nekako nemam straha. Vjerujem u bar 2-3 mandata za njih. And of horse, I stand to be corrected ;-)

Inače, Vesna Pusić rekla da očekuje 10 mandata (po HNSovim anketama ;-). CRNI/NAJCRNJI scenarij is becoming more and more likely. Ali, kao što kaže kolega ap - DEFETIZAM NEĆE PROĆI !!!

A HDZ drma svoju mantru - "svi mandati su jednako vrijedni" !!! Očekivano, i potencijalno vodi u zanimljivu krizu - SDP pobjednik u Hrvatskoj, a HDZ kad se uzme u obzir i dijaspora. ŠTO ĆE NAPRAVITI MESIĆ ????

Kako sada izgleda, biti će Soggy Bottom Boys i „Man of constant sorrow“ :-((((

A Vesna Pusić daje intervju za neki radio tri metra od mene ;-) Neću biti nepristojan pa ići prisluškivati ...

Evo novih rezultata (izlaznih) anketa (HTV - 20 sati) - HNS 7 mandata, a i umirovljenici dobijaju jednog !

A čini mi se da sam vidio da u I izbornoj jedinici Vesna Pusić NE PRELAZI PRAG !!! Hm, moga' bi je priupitati o tome (al' kad prođe objava neslužbenih u 21 ;-)

UPDATE 3

OK, da vidimo !
HNS ide polako prema gore, ali ovo miriše na TEŠKI DEBAKL SDP-a !!!!
A po najnovijim rezultatima iz DIP-a, izgleda ovako:

HDZ 63
SDP 49
HNS 8
HSS 6
IDS 4
HDSSB 4
HSP 3
HSLS 3
HSU 1

A što Kosorica laprda "mi nismo pljuvali po drugima nego smo nudili svoje programe" !!!!!????? Koga ti farbaš !

Ipak, činjenica jest da ovo ne izgleda na dobro. Doduše, jest da su to glasovi iz mjesta "dokle ne dolazi asfalt", ali da se stvar radikalno promijeni nekako sam skeptičan.

UPDATE 4

Dakle, molit ću vas lijepo. Svaka čast Radimiru Čačiću ! Jer što je obećao, to je i ostvario ! PET mandata u Varaždinskoj županiji. Ja bih rekao da je to sasvim lijepa potvrda njegovog kvalitetnog rada kao župana. Šteta što je drugdje zakazalo.

Ipak, nije sve tako crno. Jer, optimističan scenarij je još uvijek moguć.

Evo kako izgledaju trenutni postotci HNS-a u jedinicama gdje ne prolazi prag:

II - 4,34 %
IV - 4,88 %
V - 4,34 %
VII - 4,16 % (!!!! ovo mi je teško provariti - ne da Nikola Vuljanić neće u Sabor, nego neće ni Miiljenko Dorić !)
IX - 3,26 %
X - 3,42 %

Dakle, tu ima još puno prostora za napredak !

Evo i napredak:

V - 4,91 % !!!!
VII - 4,74 % !!!!


I dalje idemo GORE:

IV - 4,96 %
V - 4,92 %
VII - 4,93 %


Ako ne upali barem koji od ovih ...

Šišljagić (HDSSB) kaže - MI NEĆEMO KOALIRATI S HDZ-om !!!

UPDATE 5 - HNS dobiva 10 mandata !!!

V - 5,00 %
VII - 5,04 %


A u IV - 4,97 % !!!

Dakle, in su Davorin Đanić u V, i Miljenko Dorić u VII.

Nažalost, Jozo Radoš izgleda ain't gonna make it, u II HNS dobiva samo 4,26 %, uz skoro pola prebrojanih glasova, i to je to :-(((. ap će mi biti tužan.

UPDATE 6

I dalje 10 mandata, ali uz malo drugačiju raspodjelu !

IV - 5,12 %
VII - 5,29 %


A u V - 4,71 % uz obrađena 298 (od 673) biračka mjesta. Izgleda da će na kraju ipak biti 10 mandata. Optimistični scenario se ostvario :-) Čovjek nikako ne bi trebao biti nezadovoljan, ali ja sam JAAAAAAAAKO NEZADOVOLJAN !!!. I to, kao i obično, nezadovoljan SDP-om !

UPDATE 7

Evo gledam HRT, i čini mi se da sam ja nešto omašio ;-). Jerbo iako HNS prelazi 5,00 % u IV i VII izbornoj jedinici, vidim da im se tu mandati ne računaju :-(. Očigledno 5,00 % nije dosta za mandat (kakav sam ti ja crni poltiički analitičar kad ni to ne znam ;-)

Eh ...

UPDATE 8

Dakle, po najnovijim informacijama, izgleda da HNS dobiva 7 mandata, a što me još puno više žalosti, izgleda da Pero Lučin u VIII izbornoj jedinici nije prošao :-((((.
Kako sam ja to zamislio da je prelazak 5 % garancija mandata, nemam blage veze, ali izgleda da sam se temeljito zaje.... :-(

Sve u svemu, iako se SDP polako oporavlja, ovo vuče na DEBAKL !!!

UPDATE 9

Karte su izgleda podijeljene, slijedi TRGOVINA !

Što reći za kraj ?

Možda najbolje da citiram sam sebe ;-)

Gospodo, imali ste slam-dunk, a doveli ste me (nas) u situaciju da sa strepnjom očekujemo nedjeljne rezultate ...

- 19:03 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>