srijeda, 21.11.2007.

Isprike zbog NEUTEMELJENIH optužbi :-)))

Citiram sam sebe iz prošlog posta:

Možda sam ja nešto iz temelja krivo shvatio (Daj Bože !), al' ako nisam onda bi ovo lako mogao biti moment of reckoning za Zvonu Radikalnog.
JESAM, JESAM !

HRKLJUŠ, HRKLJUŠ :-)))))

Uf, pade mi kamen sa srca. Jer, kao što kaže anonimni komentator na pollitika.com:
Nije Eticko izborno povjerenstvo eliminiralo mrakov spot, vec Eticko povjerenstvo HRT-a. Velika razlika, pa provjerite kad pisete, jer na raznim postovima ekipa pise kao da nema razlike.
i mrak potvrđuje:
yes, yes,
ovo je HRTovo etičko povjerenstvo, no sada čitam na jutarnjem gdje oni tvrde da spot nisu vidjeli (članak inače nije baš ono što sam ja ženi rekao) kao i cijeli niz drugih stvari koje su netočne
znam da je agencija koja je bila formalni naručitelj rekla da će objaviti svu korespodenciju između njih i hrt-a pa neka se vidi tko je tu koga

Eto, imao sam osjećaj da to naprosto ne može biti, i ispalo je da je osjećaj dobar :-))))

Ajde neka malo i dobrih vijesti ...

I naravno, isprike gospodi Goldsteinu, Petroviću i Silobrčiću na neutemeljenim i lažnim optužbama thumbup

- 18:13 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>