zvjerinjak

11.07.2006., utorak

andjele

Ne pustaj mi ruku, ne ostavljaj me
moje zelje i snove ispred praga,
u noci hladnoj.
Pusti da vrijeme grize, znas da cemo uspijet pobijeci..

Moja cetri zida, moja tamnica
izaziva me podsmjesima i udarcima.
Skvrcen u najtamnijem kutu pokusavam mirovat, ne disati.
Tu sanjam najsladje snove na javi.
Tvoj lik i linije tvoga srca.
Srce mi se gusi u vjetrovima iscekivanja,
trebam te andjele moj jedini,
trebam tvoju zastitu i sigurnost..

Zelim te u svom savrsenom danu, toplom i suncem obasjanom.
Darovat ti melankoliju, istrgnut tu ceznju i prekrojit ju strascu.
U bojama pronalazimo i iskazujemo raspolozenje a svijet je sve siviji.

- - -

Puk me natjerao na samounistenje
i moji demoni.
Vrati me, izbavi me, jos ima vremena.
Spasi se, spasi me od gnjeva,
voli me andjele jer ti si moja ladja a ja tvoj vjetar.

Gone me tisuce zlih, a ja te samo zelim dovesti u miru do kraja puta.
Uci cu u tebe, sutke i na prstima.
Otvorit cu plast i puhat stotinama oluja i nevremena,
prizvat cu sve grmljavine, bit cu okrutan i strasan.
Zalac u boli, lav u lovu.

Otpuhat cu tugu iz vena tvojih, bit ce potresa i vatre.
No kad vodu smirim, otplovit cu mirno s tvojim osmjehom.
Napokon, miran i sretan.

- - -

Hoces li imat snage smirit oluju
jer vjetar sam ja, a oluja je moj dom.
Najnjezniji si pupoljak u cvatu, najsladja ptica u jatu.
Osjeti me medju preponama,
izmedju krila i svakog pera strujim
i volim samo tebe...

- - -

Muka, lice, gomila, stranci
Gomila stranaca, muka, igra
Hladno, oko, rijec
Usta, oko, hladan dah i prijezir
borba, pero, krv i slova
Ptica, ruke, sunce i ti...

Crveno, mala tastina, toplo i crveno.
Crvena ceznja, jedro u luci
plovio je sedam dana i sedam noci.
Letjeo je sedam puta preko sedam brda i planina.

Obavio bih te krilima njezna vjetra i strasno te prigrlio.
Otklonio bih odjecu i otrgnuo znatizeljne poglede sa ledja.
Spojili bi se u jedno,
stopili kao svijece u toplini,
iskra za iskru, oko za oko.

Progutao bih te u plamenu ceznje,
ruke bi nam vezala ljubav
a plahte mokre i ljepljive makar na tren ucinile nas nevidljive.

- - -

Ni jednoj tuzi ne zelim patnju poput tvoje.
Podivljale i pomahnitale valove
sto se obrusavaju na te otpuhat cu na sjever
jednog po jednog, stjerat u tminu u led...

Zvijerski nagoni odrzat ce te,
poljupci vodit ce te, a ja
ja grlit cu te.

Grijeh cu pokorit jer korio me predugo,
izdici se, isplivat i vodit.
Kroz stoljetnu sumu,
u dubinu u samo srce boli,
tamo gdje je najace.

Bol i strah su mi najbolji ucitelji.
Vrijeme je da im pokazem sto znam.

- - -

Na rubu sam,na kraju koraka,
granica stvarnosti je predamnom.
Gledam ravno kroz nju i vidim tisinu,
onu ludjacku tisinu, neumoljvu, praznu i zastrasujucu.
Dovoljno dugo je izvodila svoju predstavu,
leprsavih pokreta i zaglusujucih rikova.
Dovoljno dugo da ju zovem smrcu.

tnx portis head
ich
- 17:25 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


Free Site Counters

hit Counter



pila



krochite u brlog mojih misli
iliti jednostavno pitajte:
icq: 321 921 812
msn: beschtia82@hotmail.com

jukebox

century_child

live_on_two_legs

audioslave

alive

let_love_in

audio

be_yourself

sisters

temple

bush

perfect circle

lateralus

tool

the doors























linkovi

some pics

beer
starke
trespassing
face
love
blindedby_truth
bed
in_the_inferno
inside_the_secret
neplusparler
needles_colour
punk
rage
you_cant_spell_slaughter
you_never_loved_me_anyway
your_bleeding_heart
glass