zvjerinjak

24.06.2006., subota

letter

I
u tudjoj zemlji igrali smo se skrivaca, u tudjoj krvi oprali smo ruke, ti pogledi, ti osmjesi vidio sam ih sve, osjetio sam ih na najezenoj kozi, jeza se uvukla pod kozu, horor je zakucao na vrata slomljenih.. ustajali ti osmjeh na licu, gadi mi se, gadis mi se, makni se covjece i idi svojim putem strance. na putu ka pucini cistoca je vijorila kroz kosu, na putu ka pucini shvatili smo sve.

II
pokaj se silovatelju sveg dobrog.. pokaj se silovatelju osmjeha, zvijeri paklena.

III
paraziti u krvi, paraziti u venama teku cestama mojih sjecanja, otvaraju sve rane zarasle, otvaraju bijes skriveni, otvaraju vrata paklu.

105809chkgw6pk
- 22:21 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


Free Site Counters

hit Counter



pila



krochite u brlog mojih misli
iliti jednostavno pitajte:
icq: 321 921 812
msn: beschtia82@hotmail.com

jukebox

century_child

live_on_two_legs

audioslave

alive

let_love_in

audio

be_yourself

sisters

temple

bush

perfect circle

lateralus

tool

the doors























linkovi

some pics

beer
starke
trespassing
face
love
blindedby_truth
bed
in_the_inferno
inside_the_secret
neplusparler
needles_colour
punk
rage
you_cant_spell_slaughter
you_never_loved_me_anyway
your_bleeding_heart
glass