<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> :-) - Zraka svjetlosti... - Blog.hr
< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI Off/On

made by music =)

...My Blog...

mah..."Ljubite jedni druge"...



fino












icon Pictures, Images and Photos

Jesus icon Pictures, Images and Photos

"Budi tu,
čuvaj nas...
Budi tu,
uz nas...
Zovi me,
i daj da čujem te...
Budi tu,
uz mene..."
cerek

LiNkOvI:

Blog riječkog vjeroučitelja

Ljubav s nebesa

Isuse moj sva sam Tvoja

Don Branko blog

Edwin Hawkins Lyrics



Image and video hosting by TinyPic


Christian MySpace Glitter

The Hunger Site



..Tvoju smrt Gospode navještamo..
..Tvoje uskrsnuće slavimo..
..Tvoj slavni dolazak iščekujemo..




web counter



srijeda, 22.10.2008.

:-)

Jooooj, nije me dugo bilo... Počeo je faks, a kako to već obično biva, nema me od jutra do mraka doma, nemam vremena za niš, ni za najest se normalno njami, a kamoli za pisat postove na blogu...
Iako, nemrem reć da nemam inspiracije...
Uz sve ovo što se događalo zadnjih mjesec dana u našoj divnoj državi, bilo bi čudno da bilo tko od nas nema kaj za reć.
Zato ću, nadam se, uskoro nać malo vremena da sjednem i razmislim i napišem rečenicu-dvije i o tome...
Do tada, pusa svima!
Budite mi dobro i blagoslovljeno! wavecerekkiss


The Hunger Site

22.10.2008. u 23:47 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.